eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kurzętnik › DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ W MARZĘCICACH gm. Kurzętnik.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Kurzętnik: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ W MARZĘCICACH gm. Kurzętnik.
Numer ogłoszenia: 490460 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437032 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Marzęcicach, ul. Szkolna 21, 13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 47 404 97, faks 56 47 404 97.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ ZESPOŁU SZKÓŁ W MARZĘCICACH gm. Kurzętnik..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kod CPV: 39100000-3 Meble Kod CPV: 39300000-2 Meble Biurowe Kod CPV: 39600000-1 Meble szkolne Kod CPV: 39510000-5 Meble różne Kod CPV: 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane i ich części Kod CPV: 39113000-7 różne siedziska i krzesła 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia Zespołu Szkół w Marzęcicach, Marzęcice ul. Szkolna 21, 13-306 Kurzętnik Zakres zamówienia: Szczegółowy wykaz wyposażenia wymieniony jest w załączniku nr 7 do SIWZ Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) Dostarczenie zamówionych mebli i wyposażenia do budynku Zespołu Szkół w Marzęcicach, Marzęcice ul. Szkolna 21, 13-306 Kurzętnik 2) Rozpakowanie dostarczonych mebli, wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach według wskazań Zamawiającego. 3) Przekazanie Zamawiającemu, wystawione przez Wykonawcę dokumentu gwarancji jakości na dostarczone wyposażenie. 4) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji techniczno- ruchowej i instrukcji dostarczonego wyposażenia oraz kluczy do dostarczonych wyrobów zaopatrzonych w zamknięcia. 5) Naprawa wszelkich uszkodzeń dokonanych w budynku Zespołu Szkół w Marzęcicach które mogą wystąpić podczas realizacji niniejszego zamówienia publicznego oraz usunięcie pozostałych odpadów i posprzątanie pomieszczeń. 6) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. 7) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego- załączając do oferty opis przedmiotu zamówienia oraz postać graficzną przedstawiającą oferowany produkt. 8) Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie posiadało certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że oferowane wyposażenie spełnia wymagane prawem przepisy i normy. Wyżej wymienione dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu wraz z ofertą. 2.3 Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia: gwarancja na pomoce dydaktyczne min. 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego do wysokości 20% wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania w pełni zamawianych dostaw..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.30.00.00-2, 39.60.00.00-1, 39.51.00.00-5, 39.11.00.00-6, 39.11.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Pro-Krall-Hand Sp. z o.o., ul. Marszałkowska 80, 00-517 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106504,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114945,96

  • Oferta z najniższą ceną: 98682,90 / Oferta z najwyższą ceną: 114945,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.