Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Kraków: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 49026 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet i końcówek wg opisu załącznika nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wg opisu załącznika nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ Dostawa wag laboratoryjnych wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ Dostawa probówek do zamrażania wh opisu załącznika nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ Dostawa akcesoriów laboratoryjnych ilości określone w SIWZ Dostawa strzykawek i kaniul do gazometrii wg opisu zał nr 1 SIWZ ilości określone w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne 33.14.13.10 - Strzykawki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie wypełnionego Załącznika nr 1 i 1a w formie elektronicznej na płycie CD w formacie doc lub xls., Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (podstawa prawna art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy) Sposób oceny warunku spełnia/niespełnia, Przedmiot oferty odpowiada opisowi przedmiotowi zamówienia., Oferowany przedmiot oferty musi pod rygorem wykluczenia wykonawcy spelniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone w specyfikacji, Wyroby medyczne, Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 roku Dz. U. 93 poz. 896 z 2004r oraz musza odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli oferowane wyroby medyczne będą dopuszczone stosowania, oraz wykonawca dołączy do oferty materiały firmowe, oraz wyroby będą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert , Oświadczenie z art. 22 ust.1 i 24 ustawy prawo zamowień publicznych, Oświadczenie wykonawcy, wypełnione i własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. , Załącznik nr 1 i 1a Formularz oferty i arkusz cenowy (oferta elektroniczna), Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie wypełnionego Załącznika nr 1 i 1a w formie elektronicznej na płycie CD w formacie doc lub xls., Oświadczenie CE, Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym, jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji (dotyczy wyrobów medycznych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: onkologia.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Sekcja Zamówień Publicznych Centrum Onkologii Instytut im. M. Skłodowskiej-Curie Oddział Kraków, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Centrum Onkologii Instytut im. M. Skłodowskiej-Curie Oddział w Krakowie, ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, Sekretariat Dyrektora Oddziału ds. Administracyjno- Technicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pipet i końcówek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet i końcówek wg opisu załącznika nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego wg opisu załącznika nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wag laboratoryjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wag laboratoryjnych wg opisu zał nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa probówek do zamrażania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek do zamrażania wh opisu załącznika nr 1 do SIWZ ilości określone w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych ilości określone w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa strzykawek i kaniul do gazometrii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa strzykawek i kaniul do gazometrii wg opisu zał nr 1 SIWZ ilości określone w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- Roboty remontowe w budynku DS-3 (21-3) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 5 w Krakowie
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- Wykonanie izolacji fundamentów budynku Szkoły Podstawowej nr 80 w Krakowie na os. Na Skarpie 8
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Nadbrzezie na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Wykonanie robót budowlanych dla modernizacji dachu budynku ARTzona Ośrodka Kultury im. C.K. Norwida os. Górali 4 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych, znak sprawy DZ-23/50/24
- "Dostawa sprzętu laboratoryjnego"
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
więcej: Strzykawki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.