eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych jednorazowych dla jednostek Uniwersytetu Gdanskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Gdańsk: Sukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych jednorazowych dla jednostek Uniwersytetu Gdanskiego
Numer ogłoszenia: 490218 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412064 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych jednorazowych dla jednostek Uniwersytetu Gdanskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 18.42.43.00 - 0 2.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: rękawic laboratoryjnych jednorazowych dla Uniwersytetu Gdańskiego zwanych w dalszej części rękawicami. 3.Ilości zamawianych rękawic określone są w załączniku nr 2 do SIWZ, są to ilości przewidywane(szacunkowe), rzeczywiste ilości zamawianych rękawic wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego. 4.Zamawiający wymaga aby dostarczone rękawice odpowiadały wymaganiom określonym w załączniku nr 2 do SIWZ - zgodnie z normami w nim określonymi. 5.Zamawiający wymaga aby dostarczane rękawice posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz opatrzone były metkami z nazwą, rozmiarem i datą okresu przydatności do użytkowania. 6.Okres przydatności do użytkowania dostarczanych rękawic nie powinien być krótszy niż połowa okresu ich przydatności do użytkowania (opisany na opakowaniu rękawic) 7.W razie stwierdzenia wad w dostarczanych rękawicach, Zamawiający złoży stosowną reklamację(pisemną) zgodnie z § 6 umowy. 8.Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane rękawice na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 9.Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w kosztorysie stanowiącym załącznik nr 2 do oferty, jak również w niej nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia. 10.Wykonawca ma posiadać aktualne certyfikaty CE lub Deklaracje Zgodności WE, na wszystkie pozycje rękawic z załącznika nr 2 do oferty. 11.Dostawa zamawianej partii rękawic odbędzie się w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego 12.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień składanych przez jednostki organizacyjne Uczelni ( według struktury organizacyjnej Zamawiającego) pocztą elektroniczną poprzez System wewnętrznych zamówień Uniwersytetu Gdańskiego, transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 13.Dostawa rękawic odbywać się będzie bezpośrednio do niżej wymienionych obiektów: 1) Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii UG i GUMed.Gdańsk ul. Kładki 24, 2) Wydział Biologii UG Gdańsk, ul. Wita Stwosza 59, 3) Wydział Chemii UG Gdańsk, ul. Wita Stwosza 63, 4) Wydział Oceanografii i Geografii UG Gdynia, ul. Piłsudskiego 46, 5)Magazyn odzieżowy UG Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z zapisem rozdziału XVI pkt. 14 SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SORIMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Równinna 25, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58565,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49704,30

  • Oferta z najniższą ceną: 49704,30 / Oferta z najwyższą ceną: 507600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.