To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Warszawa: dostawa urządzenia do druku w kolorze wraz z pełną obsługą serwisową
Numer ogłoszenia: 490190 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237163 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzenia do druku w kolorze wraz z pełną obsługą serwisową.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do druku w kolorze zwanego urządzeniem wraz z pełną obsługą serwisową przez okres 36 miesięcy od daty odbioru urządzenia, albo do dnia wykonania 720 000 kopii A4, w zależności od tego, który z terminów nastąpi wcześniej. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zainstalowanie i uruchomienie nowego urządzenia, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Kancelarii Senatu, 2) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej zainstalowanego urządzenia. 2. W ramach obsługi serwisowej urządzenia, Zamawiający będzie płacił Wykonawcy stałą stawkę za jeden wydruk strony formatu A4. W cenie wydruku Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z utrzymaniem sprawności urządzenia, wszystkie materiały eksploatacyjne (bez papieru) oraz zapewni obsługę serwisową na zasadach opisanych w pkt. 1.4. SIWZ. W zakres obsługi serwisowej nie wchodzą naprawy gwarancyjne. 3. Zamawiający przewiduje orientacyjne roczne obciążenie urządzenia na poziomie 240 000 wydruków A4 (ok. 720 000 kopii A4 przez okres 36 miesięcy). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania mniejszej liczby wydruków, niż planowana liczba zapisana w pkt 3. 5. Wszelkie czynności związane z wniesieniem, zainstalowaniem i uruchomieniem urządzenia musi zagwarantować i zabezpieczyć Wykonawca. Zamawiający zagwarantuje jedynie doprowadzenie zasilania. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na zainstalowane urządzenie, która będzie liczona od dnia podpisania przez przedstawicieli Stron protokołu odbioru, potwierdzającego dostawę, instalację, uruchomienie urządzenia oraz przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej zainstalowanego urządzenia, zwanego odbiorem urządzenia. 7. Termin realizacji zamówienia: 1) dostawa, instalacja, uruchomienie wraz z przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej zainstalowanego urządzenia - w terminie do 3 tygodni od dnia podpisania umowy; 2) świadczenie usług serwisowych: a) przez okres 36 miesięcy od daty odbioru urządzenia (potwierdzonego protokołem), w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 18:00 albo b) do dnia wykonania 720 000 kopii A4, w zależności od tego, który z terminów nastąpi wcześniej. 8. Cena brutto urządzenia wraz z dostawą, instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi operatorskiej urządzenia, nie może być wyższa niż 55% całkowitej ceny brutto oferty. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ z załącznikami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00 - Urządzenia drukujące i graficzne 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RICOH POLSKA Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 18A, 02-092 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 275274,00
Oferta z najniższą ceną: 275274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 275274,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 733 na odcinkach: od km 40+300 do km 42+044 i od km 44+752 do km 45+400 na terenie gminy Skaryszew, powiat radomski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 188/25
- Roboty utrzymaniowe w korycie potoku Macocha Łęki w km 1+760-2+160 wraz z remontem jazu w celu przywrócenia zdolności retencyjnej.
- Kompleksowa usługa organizacji cyklu warsztatów pod nazwą "Ambasadorzy Technologii"
- "Remont dw nr 747 w km 10+600 do km 12+161 i w km 12+340 do km 12+623 gmina Rzeczniów oraz w km 16+337 do km 22+300, gmina Sienno i gmina Lipsko, powiat lipski, woj. maz." - nr postępowania 194/25
- Remont części przesyłowej instalacji grzewczej ciepłej wody basenowej wraz z wymianą rurociągów wchodzących w jej skład oraz wymienników ciepła centralnego ogrzewania na pływalni Polonez.
- Usługa dostępu sieciowego do kolekcji czasopism wydawanych przez Cambridge University Press wraz z usługą publikowania otwartego w tych czasopismach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, wraz ze świadczeniem usługi serwisowo - eksploatacyjnej zapewniającej utrzymanie dzierżawionych urządzeń w stanie pełnej funkcjonalności
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, drukarek, kserokopiarek i niszczarek, serwera, plotera i skanera".
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
- "Dostawa serwera do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych oraz sprzętu komputerowego dla Szczecińskiego Centrum Zdrowia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej"
- Dostawa urządzeń audiowizualnych, urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM ORAZ DRUKAREK 3D DLA ASP IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.