eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinOchrona osób i mienia

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Garwolin: Ochrona osób i mienia
Numer ogłoszenia: 49004 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Garwolinie, al. Legionów 46, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 025 6843013, fax 025 6843013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sr_garwolin@warszawa.neo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa stała ochrona realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie przy ulicy Aleja Legionów 46 oraz w lokalu stanowiącym siedzibę Sądu Grodzkiego Sądu Rejonowego w Garwolinie mieszczącym się przy ulicy Aleja Legionów 11 wraz ze wsparciem załogi interwencyjnej. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona całodobowo, zmianowo we wszystkie dni tygodnia - w tym soboty, niedziele i święta, polegać będzie na posterunku ochronnym przez licencjonowanych pracowników I lub II stopnia. Świadczenie usług powinno odbywać się w następującej obsadzie: - dwie osoby w godzinach urzędowania Sądu w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie przy ulicy Al. Legionów 46 (w poniedziałki w godz. 8.00-18.00, od wtorku do piątku w godz. 8.00-16.00) bez sobót, niedziel i świąt państwowych, wraz z obsługą bramki do wykrywania metali, - jedna osoba w godzinach urzędowania Sądu w lokalu Sądu Grodzkiego Sądu Rejonowego w Garwolinie przy ulicy Al. Legionów 11 (w poniedziałki w godz. 8.00-18.00, od wtorku do piątku w godz. 8.00-16.00) bez sobót, niedziel i świąt państwowych. - jedna osoba codziennie poza godzinami urzędowania Sądu w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie przy ulicy Al. Legionów 46 (w poniedziałki w godz. 0.00-8.00 i w godz. 18.00-24.00, zaś od wtorku do piątku w godz. 0.00-8.00 i w godz. 16.00-24.00) oraz codziennie i nieprzerwanie 24 godz./dobę w dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta państwowe). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do: a) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie pracowników posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, którzy nie są karani i posiadają odpowiednie doświadczenie; b) wydelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia zawsze tych samych pracowników (zmianowo), a o każdej zmianie personalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. c) wyposażenia pracowników w jednolity mundur oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem i nazwą firmy, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w widocznym miejscu; d) wyposażenia pracowników w pałkę ochronną wielofunkcyjną, ręczny miotacz gazu, paralizator elektryczny, kajdanki, środki łączności bezprzewodowej oraz latarkę, e) nie przewiduje się wyposażenia pracowników ochrony w broń palną. Nadto Wykonawca musi posiadać możliwość udzielenia wsparcia ochrony stacjonarnej Grupą Interwencyjną w składzie dwuosobowym. Czas reakcji Grupy Interwencyjnej, to znaczy czas jaki upłynie od momentu wezwania do momentu przybycia Grupy Interwencyjnej na chroniony obiekt nie może być dłuższy niż 10 minut. Obiekt Sądu Rejonowego w Garwolinie nie jest ujęty w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj. Wykonawcy, którzy w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywali usługi o podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia). Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - (koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia); b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (Odpis/zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca, który złożył wniosek do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winien złożyć potwierdzoną za zgodność kserokopię tego wniosku). c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki jawnej, w zakresie zaświadczeń, o których mowa w ppkt c muszą co najmniej przedłożyć zaświadczenie wystawione na spółkę). d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. ocena wiarygodności Wykonawcy - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srgarwolin.bip-e.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Garwolinie, ul. Aleja Legionów 46, 08-400 Garwolin, pokój nr 3 w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:30, miejsce: Sąd Rejonowy w Garwolinie, ul. Al. Legionów 46 - pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.