To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-05
Iwanowice: Budowa sali gimnastycznej wraz z węzłem sanitarnym przy szkole w miejscowości Narama - etap drugi rozbudowy szkoły
Numer ogłoszenia: 49000 - 2015; data zamieszczenia: 05.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374970 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice, woj. małopolskie, tel. 012 3884003, faks 012 3884030.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej wraz z węzłem sanitarnym przy szkole w miejscowości Narama - etap drugi rozbudowy szkoły.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z węzłem sanitarnym przy szkole w miejscowości Narama - etap drugi rozbudowy szkoły, na warunkach niżej wskazanych: Charakterystyczne parametry obiektu: Powierzchnia zabudowy (sala wraz z węzłem sanitarnym) -354,53m2 Powierzchnia użytkowa (sala wraz z węzłem sanitarnym) - 344,99 m2 Kubatura (sala wraz z węzłem sanitarnym) - 2912,00 m3 Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem przedsięwzięcia jest budowa przyszkolnej sali gimnastycznej wraz z węzłem sanitarnym oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną w miejscowości Narama w Gminie Iwanowice. Sala gimnastyczna ma przylegać do nowego budynku szkoły - w związku z czym budowa sali gimnastycznej będzie realizacją drugiego etapu rozbudowy szkoły. Wymiary zewnętrzne sali to: 12,30 m x 21,71 m, natomiast zaplecza: 7,94 m x 11,02 m. Wymiary zewnętrzne doprojektowanego zaplecza: 6,00 m x 6,56 m. W skład węzła sanitarnego będą należały: szatnia dla dziewcząt, natryski i w.c. dla dziewcząt, szatnia dla chłopców natryski dla chłopców i w.c. dla chłopców, w.c i natryski dla osób niepełnosprawnych. W doprojektowanym zapleczu w skład węzła sanitarnego będą należały: korytarz, w.c. i natrysk dla trenera, pomieszczenie trenera, pomieszczenie magazynowe. Sala wraz z dwoma zapleczami socjalnymi winna być wykonana w oparciu o technologię lekkiej konstrukcji stalowej krytej płytami warstwowymi. Kubatura nowo wykonanego obiektu wyniesie 2912,00 m3, natomiast powierzchnia użytkowa wyniesie 344,99 m2. Realizacja przedsięwzięcia nie będzie kolidowała z bieżącą działalnością szkoły - istnieją dwie drogi dojazdowe do placu budowy nie przecinające dróg komunikacyjnych uczniów dochodzących do szkoły. Obiekt jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest w dokumentacji budowlanej i specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych pierwszeństwo mają zapisy zamieszczone w SIWZ i projekcie wykonawczym. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest przedmiarach robót, będących załącznikiem do niniejszej SIWZ, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej, projekcie wykonawczym, specyfikacjach technicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zamawiający dopuszcza realizację zadania przy pomocy równoważnych - w stosunku do dokumentacji projektowej - materiałów, urządzeń, wyposażenia, jednak o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: Wyposażenie sali sportowej w elementy dla boisk do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej, drabinki gimnastyczne, piłkochwyty, wyposażenie szatni, siedziska na trybuny. Opracowanie świadectwa energetycznego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z planem ewakuacji, oznakowania i wyposażenia w sprzęt p. poż. oraz wykonanie oznakowania i wyposażenie w sprzęt p.poż. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, w tym materiałów, jak również koszt ich składowania na placu budowy lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie również koszty: wywozu ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, wykonywanie wszelkich innych robót, prac, badań i prób oraz czynności, obowiązków i wymogów wynikających z SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujęte w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia. Wymagania dotyczące materiałów: Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarach znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż określone w dokumentacji projektowej o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, ze są one równoważne. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty bądź odrzuceniu oferty z powodu nierówno ważności zaproponowanych zamienników..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Oś Priorytetowa 6: Spójność wewnątrz regionalna. Działanie 6.2: Rozwój obszarów wiejskich. Schemat B: Infrastruktura społeczna w tym edukacyjna i sportowa..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DDS-PHENIX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
DDS-PHENIX SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- DDS-Phenix Sp. z o. o., ul. Przewóz 4, 30-716 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1110350,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1086611,83
Oferta z najniższą ceną: 1086611,83 / Oferta z najwyższą ceną: 1553215,29
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.