Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Kraków: Sukcesywne dostawy paczek żywnościowych oraz paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie
Numer ogłoszenia: 489892 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4212011 wew. 391, faks (012) 4242397, 4242391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy paczek żywnościowych oraz paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: GRUPA I Dostawa paczek żywnościowych w ilości 520 sztuk. Wszystkie paczki muszą posiadać identyczny asortyment. Lista asortymentu, która powinna zostać uwzględniona w paczce żywnościowej: 1 Lipton herbata 50 szt 1 szt. 2 Tetley herbata 100 szt. 1 szt. 3 Wawel czekolada mleczna 100g. 1 szt. 4 Sahara kawa drobnomielona 250g. 1 szt. 5 Sokołów szynka konserwowa premium 1LB 455g. 1 szt. 6 Krakus szynka konserwowa 2 x 455g. 1 szt. 7 Jacobs Cronat Gold kawa rozpuszczalna 100g. 1 szt. 8 Graal tuńczyk w oleju (kawałki) 185g. 1 szt. 9 Petropat sardynka w oleju 240g. 1 szt. Wymieniony asortyment powinien mieć co najmniej pół roku terminu przydatności do spożycia licząc od daty dostawy z wyjątkiem szynki, herbaty, kawy i ryby gdzie okres ten powinien wynosić co najmniej jeden rok. W przypadku słodyczy wykluczamy wyroby czekoladopodobne. Wymagane opakowanie paczki - reklamówka z motywem świątecznym /Święta Bożego Narodzenia/.Słodycze nie musza mieć opakowań z motywami świątecznymi. Wymienioną ilość paczek należy traktować jako orientacyjną. Rzeczywista ilość wynikała będzie z bieżących potrzeb zamawiającego. GRUPA II Dostawa paczek ze słodyczami w ilości 400 sztuk. Wszystkie paczki muszą posiadać identyczny asortyment. Lista asortymentu, która powinna zostać uwzględniona w paczce ze słodyczami: poz. nazwa towaru gramatura wartość brutto 1 Wawel mieszanka krakowska 2 x 280g. 2 Milka czekolada mleczna 2 x 100g. 3 Ferrero Kinder Chocolate 2 x 100g. 4 Wedel czekolada mleczna 220g. 5 Wedel delicja wiśnia 147g 6 Wedel delicja pomarańczowa 147g. 7 Wedel piernik alpejski truskawka 160g. 8 Wawel michałki 500g. 9 Jutrzenka rajskie mleczko 380g. 10 Jutrzenka galaretka w czekoladzie 190g. 11 Cukierki NIMM 2 90g. 12 Ferrero Kinder Bueno 2 x 43g. 13 Nimm 2 żujki 3 x 90g. 14 Toffifee Storck bombonierka 2 x125g. 15 Kinder Schoko Bons cukierki 2 x 125g. 16 Wawel Tiki Taki Kasztanki 300g. Wymieniony asortyment powinien posiadać co najmniej pół roku terminu przydatności do spożycia od daty dostawy. Wymagane opakowanie paczki - reklamówka z motywem świątecznym /Święta Bożego Narodzenia/. Słodycze nie musza mieć opakowań z motywami świątecznymi. Wymienioną ilość paczek należy traktować jako orientacyjną. Rzeczywista ilość wynikała będzie z bieżących potrzeb zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywne dostawy paczek żywnościowych dla MPWiK SA w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa TROKOS Spółka Jawna Małgorzata Trojańska, Józef Trojański, ul. Krakowska 409, 32-420 Gdów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39538,51
Oferta z najniższą ceną: 39538,51 / Oferta z najwyższą ceną: 43784,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywne dostawy paczek ze słodyczami dla MPWiK SA w Krakowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERA POZNAŃSKA-CHLEBDA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA " VICTORIA II "
- Firma Handlowo-Usługowa VICTORIA II Kazimiera Poznańska-Chlebda, ul. Komandosów 1, 30-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34959,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45598,00
Oferta z najniższą ceną: 45598,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45805,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Tryb zapytania o cenę zastosowano na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych z uwagi na charakter zamówienia (dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych), a wartość zamówienia nie przekracza równowartości 200 000,00 euro.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pomieszczeń nr 12 oraz 36 w budynku W-12 (10-35), WIiTCh Politechniki Krakowskiej, ul. Warszawska 24 w Krakowie
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Balu Jubileuszowego z okazji 50-lecia Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej Politechniki Krakowskiej
- Usługa cateringowa w trakcie III Konferencji Naukowej Energetyki Rozproszonej - DE-dzp.272-235/25
- 140.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki monitora interaktywnego dla potrzeb Inst. GiGP UJ w Krakowie w ramach projektu "Key to the future..."
- Wymiana stolarki okiennej, drzwi bądź witryn w lokalach użytkowych w podziale na 2 części
- (DFP.271.114.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz substancji pro recepturowych do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 "Przedszkola na każdą pogodę" WE WROCŁAWIU
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Sportowych w Siemianowicach Śląskich w roku szkolnym 2025/2026 - od września do grudnia 2025r.
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 3 w Radlinie, w okresie sierpień-grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- "Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. Komisji Edukacji Narodowej w Zaborzu w okresie od 01.09.2025 r. do 31.12.2025 r."
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich z filią w Rościsławicach w okresie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Grębocinie.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.