Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-01-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Gdańsk: zamówienie na: wykonanie czterech Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych do odwiertów B3-5, B3-6, B3-9 i B3-15B zagłowiczonych podwodnymi głowicami wydobywczymi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Poszukiwań i Eksploatacji Złóż Ropy i Gazu "Petrobaltic" Spółka Akcyjna, do kontaktów: Kostelecki Michał, ul. Stary Dwór 9, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 3013061, fax +48 58 3014311, e-mail: petrobaltic@petrobaltic.com.pl, www.petrobaltic.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie na: wykonanie czterech Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych do odwiertów B3-5, B3-6, B3-9 i B3-15B zagłowiczonych podwodnymi głowicami wydobywczymi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składają się: 1.1. 4 systemy Elektrycznych Pomp wgłębnych. Każdy z Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych składa się z następujących głównych elementów: - Silnik, - Sekcja Uszczelnień - Pompa Zasadnicza - Pompa Sprężajaca Gaz - Kabel Zasilający - Kapsuła Pompy - Napęd (sterownik) - Wgłębny System Pomiarowy - Transformator - Oprogramowanie, 1.2. wykonanie montażu tych systemów oraz ich uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu do eksploatacji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem wykonania Zamówienia są odwierty B3-5, B3-6, B3-9 i B3-15B, zasilane i sterowane z platformy "Baltic Beta" - znajdujące się na Morzu Bałtyckim w obszarze wyłącznej strefy ekonomicznej Rzeczpospolitej Polskiej. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.12.24.30 - Pompy odśrodkowe Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.24.30 - Pompy odśrodkowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane od daty podpisania umowy w dwóch etapach: I etap - dostawa elementów zamówienia do siedziby Zamawiającego - na Nabrzeże Flisaków do dnia 01.02.2007 II etap - wykonanie montażu, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu do eksploatacji 4 Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych wg następującego zakładanego harmonogramu: a) B3-9, B3-15B w okresie 01.04.2007 - 30.05.2007 b) B3-5, B3-6 w okresie 01.08.2007 - 30.09.2007. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium 30 000,00 EUR. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo Zamówień Publicznych o treści jn. że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia-nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w kraju tym nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, może złożyć zamiast tego dokumentu: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w tym przypadku jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; może złożyć zamiast tego dokumentu: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, może złożyć zamiast tego dokumentu: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) sprawozdanie finansowe obejmujące: bilans, rachunek zysków i strat, sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych wraz z informacją dodatkową oraz opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu finansowym sporządzonym zgodnie z przepisami o rachunkowości za ostatni rok obrotowy, a w przypadku gdy sprawozdania finansowe wykonawcy nie podlegają badaniu przez biegłego rewidenta, bez jego opinii. W przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić wyżej wymienione dokumenty za ten krótszy okres. b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 mln euro z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, ważną przez czas realizacji przyszłej umowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, Serwisowych, jakimi dysponuje Wykonawca; b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności c) listę europejskich certyfikatów i zatwierdzeń z informacjami o ich ważności: - certyfikat systemu jakości ISO 9001:2000 - certyfikat nadania znaku CE dla sterowników Pomp zawartych w ofercie - certyfikat nadania znaku CE dla transformatorów zawartych w ofercie. d) rejestr żywotności Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych zawierający listę zastosowań Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych na Morzu Bałtyckim i Morzu Północnym (w odwiertach zagłowiczonych powierzchniowo) oraz zastosowań Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych w odwiertach zagłowiczonych podwodnymi głowicami wydobywczymi (w dowolnym rejonie świata) , w okresie ostatnich 10 lat, z podaniem: daty instalacji, nazwy klienta, lokalizacji instalacji, typu Pompy i jej wydajności, aktualnej informacji o przebiegu eksploatacji takich systemów. Dla uwiarygodnienia powyższych informacji, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przynajmniej 3 kopie opinii klientów dotyczące sprzedanych systemów elektrycznych pomp wgłębnych w odwiertach wyposażonych w głowice podwodne. e) informacje historyczne związane z wytwarzaniem: sterowników z regulowaną prędkością obrotową, kabli zasilających silniki pomp, innych elementów składowych Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych. f) określenie możliwości własnego wsparcia technicznego (dyspozycyjność Serwisu, sprzętu, doradztwo techniczne) w zakresie różnych grup elementów zestawów pompowych, kabli, systemów sterowania, technologii podwodnych. g) Wykaz sprzedanych Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych w okresie ostatnich 5 lat, h) europejskie siedziby biur sprzedaży i przeglądów z podaniem zakresu przeglądów/napraw. 2.1.4) Inne informacje: W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w ogłoszeniu, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z wnioskiem członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów, o których mowa w punkcie III.2.1.3. ponadto do wniosku powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach III.2.1.1 oraz III.2.1.2 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Sposób sporządzenia wniosku o dopuszczenie: forma pisemna, dokładne oznaczenie wykonawcy, podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy (lub osób - jeżeli do składania oświadczeń woli konieczne jest współdziałanie dwóch lub więcej osób), określenie załączników, całość ponumerowana, potwierdzona za zgodność z oryginałem, w zaklejonej kopercie oznaczonej: nr sprawy- wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na: "Wykonanie czterech Systemów Elektrycznych Pomp Wgłębnych do odwiertów B3-5, B3-6, B3-9 i B3-15B zagłowiczonych podwodnymi głowicami wydobywczymi". 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 111 - 110691 z dnia 10.06.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: minimum: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: zgodność z dodatkowymi wymaganiami technicznymi - 40 % cena - 30% jakość - 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: HH/ZP-4/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.02.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 24.02.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.02.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego budynek B-6, pok. 106.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.01.2006.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi urządzeń uzdatniania wody basenu w kompleksie krytej pływalni AWFiS w Gdańsku
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Portu Czystej Energii Sp. z o. o.
- Zakup paliw do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Usługi weterynaryjne dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt Promyk, z podziałem na części drugie postępowanie
- Dostawa odczynników dla Laboratorium Hematologii Pracowni Hematoonkologii
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć rekreacyjnych na rzecz Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2026 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





