Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Połczyn-Zdrój: Wykonanie projektów drogowych i nadzór inwestorski
Numer ogłoszenia: 48928 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn , ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/polczyn
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Połczyn.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów drogowych i nadzór inwestorski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie projektów uproszczonych lub budowlanych na przebudowę drogi, zawierających: - Projekt wykonawczy lub budowlany wraz z niezbędną dokumentacją formalno-prawną do zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskania pozwolenia na budowę. - Wykonanie koniecznych pomiarów geodezyjnych dla opracowania projektu, - Przedmiar robót na całą drogę, z wydzieleniem odrębnego przedmiaru na odcinek, który będzie podlegał przebudowie w 2012 roku. - Kosztorys inwestorski i ofertowy, z wydzieleniem jak wyżej, - Szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - Wyjazdy na drogi publiczne muszą być wydzielone i opracowane w zakresie umożliwiającym wystąpienie o pozwolenie na budowę. - Projekt wykonany w 5 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na płycie CD. 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie zaprojektowanej drogi (dotyczy przebudowy odcinka zaplanowanego do wykonania w 2012 r.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia do 50% podstawowej wartości zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.32.20.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże (na załączniku nr 4), że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej trzy projekty o podobnym charakterze, o łącznej długości projektowanych dróg min. 8 km - potwierdzone referencjami na każde z zadań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca oświadczy (w załączniku nr 5), że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą uprawnioną do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_polczyn
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15-go Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, pokój nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Projekt wykonawczy na przebudowę drogi nr 28-29 w Leśnictwie Misiołki, gm. Barwice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość drogi 2,3 + 2,1 = 4,4 km. Wymagane pozwolenie na dwa wjazdy na drogi powiatowe. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na odcinku zaplanowanym do przebudowy w 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Projekt wykonawczy na przebudowę drogi nr 246-247 w Leśnictwie Kołacz, gm. Połczyn-Zdrój..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość drogi 3,6 + 0,7 = 4,3 km. Wymagane pozwolenie na jeden wjazd na drogę wojewódzką. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na odcinku zaplanowanym do przebudowy w 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Projekt budowlany na wykonanie wjazdu z drogi wojewódzkiej na posesję Nadleśnictwa w Połczynie-Zdroju przy ul. 15-go Grudnia 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu budowlanego na wykonanie wjazdu z drogi wojewódzkiej na posesję Nadleśnictwa w Połczynie-Zdroju przy ul. 15-go Grudnia 12, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie prac budowlanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Projekt wykonawczy i budowlany na przebudowę drogi nr 6 w Leśnictwie Buślary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt wykonawczy i budowlany wraz z koniecznymi uzgodnieniami oraz uzyskaniem pozwolenia na przebudowę drogi nr 6 w Leśnictwie Buślary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Projekt wykonawczy na przebudowę drogi nr 119-118 w Leśnictwie Piaski, gm. Barwice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Długość drogi 4,2 km. Pełnienie nadzoru inwestorskiego na odcinku zaplanowanym do przebudowy w 2013 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostępu do zaawansowanej platformy do zarządzania wydajnością aplikacji (Application performance management - APM)
- Opracowanie modelu hydrodynamicznego systemu kanalizacji deszczowej wraz z wielowariantową koncepcją zagospodarowania wód opadowych na terenie miasta Rybnika
- Usługa rocznego dostępu online do publikacji ASME BPVC 2025 oraz innych norm i specyfikacji/wydawnictw specjalistycznych na potrzeby pracowników UDT
więcej: Usługi zarządzania danymi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.