eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPCZ/II-ZP/21/2012 Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Żnin: PCZ/II-ZP/21/2012 Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora.
Numer ogłoszenia: 489286 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3031341 w. 181, faks 52 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCZ/II-ZP/21/2012 Przetarg nieograniczony na dostawę odczynników do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do badań immunochemicznych, kontroli, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Spółki z o. o. w czasie określonym na 12 miesięcy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia analizatora w takim terminie, który umożliwi przeszkolenie załogi i rozpoczęcie badań od dnia 01.01.2013 roku. Zamawiający wymaga analizatora automatycznego - typu random access z drukarką zewnętrzną, kolorowym monitorem dotykowym oraz systemem kontroli jakości oznaczeń. Szczegółowy opis analizatora zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Parametry techniczne analizatora do badań immunochemicznych. Zamawiający nie dopuszcza aparatów rekondycjonowanych. Zamawiający zastrzega, że ilość asortymentu wskazana przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ, jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zapotrzebowanie na odczynniki, kontrole, kalibratory i materiały eksploatacyjne może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak zmniejszenie zamawianych ilości nie przekroczy 10% wartości umowy brutto w zakresie wyżej wymienionym.Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości asortymentu, niż określona w Załączniku nr 2. Wraz z analizatorem immunochemicznym Wykonawca dostarczy odczynniki, wszystkie niezbędne materiały zużywalne do aparatu, kalibratory i kontrole oraz instrukcję obsługi aparatu w języku polskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 1700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 4 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa wraz z ofertą Wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw aparatu (minimum 3 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem dat wykonania, wartością oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca składa wraz z ofertą - dokumenty potwierdzające, że oferowany analizator spełnia wymagania określone ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (certyfikat CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych, inne wymagane przepisami prawa dokumenty); - materiały informacyjne dotyczące oferowanego analizatora (np. katalogi, foldery - w języku polskim, zawierające wszystkie wymagane informacje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ); - ulotki odczynnikowe oraz karty charakterystyki materiałów niebezpiecznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą składa: a) Opis przedmiotu zamówienia - Parametry techniczne analizatora - w treści określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ. b) Formularz cenowy część 1 i 2 - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik 2 do SIWZ. c) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 uPzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. e) Koncesja, zezwolenie lub licencja - (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania) potwierdzająca, uprawnienia Wykonawcy do wykonywania czynności w zakresie przedmiotu zamówienia lub Oświadczenie Wykonawcy o braku obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji wraz z uzasadnieniem( wg.pkt.4 b SIWZ). f) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw aparatu wraz z referencjami (wg pkt. 4.1 c SIWZ). g) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 5 do SIWZ. h) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych Oświadczenia (Załącznik nr 5a do SIWZ) w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. i) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków - wg pkt. 4.2 c) SIWZ. j) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg pkt. 4.2 d) SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to oprócz Oświadczeń wymienionych w pkt. 4.2 SIWZ, składa odpowiednie dokument/y wymienione w pkt 4.2.1 SIWZ, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. k) Dokumenty - certyfikat CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych - wg pkt. 4.3 a) SIWZ. l) Materiały informacyjne dotyczące oferowanego analizatora - wg pkt. 4.3 b) SIWZ. m) Ulotki odczynnikowe oraz karty charakterystyki materiałów niebezpiecznych - wg pkt. 4.3 c) SIWZ. n) Dowód wpłaty wadium. o) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). p) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: - w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy - wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot Umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu, wraz z dokumentami wymaganymi w SIWZ dla danego produktu leczniczego. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. - wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. - zmiany stawki podatku VAT na produkty objęte zamówieniem, wprowadzonej właściwymi przepisami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalznin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpitalznin.pl lub pod adresem: Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin (Dział ds zamówień publicznych)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT w budynku Dyrekcji - Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o. o. - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.