Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-09-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pyrzyce: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO KUCHNI SZPITALA POWIATOWEGO W PYRZYCACH Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Powiatowy w Pyrzycach, do kontaktów: BOŻENA WYCISZKIEWICZ, SKOWROŃSKA BEATA, ul. Jana Pawła II 2, 74-200 Pyrzyce, tel. 091 5702573 w. 260, fax 091 5933227, e-mail: zaopatrzenie@spzoz.pyrzyce.net. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO KUCHNI SZPITALA POWIATOWEGO W PYRZYCACH. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: PAKIET NR 1-WĘDLINY,MIĘSO WIEPRZOWE, MIĘSO WOŁOWE, DRÓB, PAKIET NR 2- MLEKO, PRODUKTY MLECZNE, MASŁO I INNE TŁUSZCZE,PAKIET NR 3- PRZETWORY ZBOŻOWE, TOWARY SYPKIE, PAKIET NR 4- ZUPY W PROSZKU, SOSY W PROSZKU, PRZETWORY KONSERWOWE, PRZYPRAWY,PAKIET NR 5- WARZYWA, PAKIET NR 6- OWOCE, PAKIET NR 7- JAJA, PAKIET NR 8- PIECZYWO, PAKIET NR 9- RYBY. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KUCHNIA SZPITALA POWIATOWEGO, UL. JANA PAWŁA II 2, 74-200 PYRZYCE. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA WYNOSI BRUTTO- 311978,15 ZŁ, NETTO-296268,51 ZŁ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: OGÓLNA WARTOŚĆ WADIUM WYNOSI 1561 ZŁ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: ZGODNIE Z USTAWĄ O FINANSACH PUBLICZNYCH. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: JEDNOSTKA PUBLICZNA. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: ZGODNIE Z ART. 26 UST. 4 PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH USTAWY Z DNIA 29.01.2004 R. ORAZ ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW Z DNIA 07.04.2004 R. (DZ.U.NR 71 POZ. 645) PRZEDSTAWIENIE STOSOWNYCH DOKUMENTÓW OKREŚLONYCH PRZEPISAMI PRAWA. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: JAK W PUNKCIE III.2.1. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW Z DNIA 07.04.2004 R. PKT 1,2,4,5,6. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: CENA- 100% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 2/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.11.2005, cena - 24,4 PLN. Warunki i sposób płatności: W KASIE SZPITALA W PYRZYCACH LUB NA KONTO BANK PEKAO S.A. O/STARGARD 43102048670000160200079202. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 05.01.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: KONASZCZUK TOMASZ,SKOWROŃSKA BETA,KACZMAREK TADEUSZ, SKOWROŃSKA BEATA. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.11.2005, godzina 11:30, SZPITAL POWIATOWY,UL. JANA PAWŁA II 2,74-200 PYRZYCE.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Tak. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.11.00.00, 15.11.10.00, 15.11.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 1- WĘDLINY, MIĘSO WIEPRZOWE, MIĘSO WOŁOWE, DRÓB. 3) Zakres lub wartość: WARTOŚĆ SZACUNKOWA BRUTTO -118343,04 ZŁ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.41.20.00, 15.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 2- MLEKO, PRODUKTY MLECZNE, MASŁO I INNE TŁUSZCZE. 3) Zakres lub wartość: WARTOŚĆ SZACUNKOWA BRUTTO-56818,80 ZŁ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.61.00.00, 15.80.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 3- PRZETWORY ZBOŻOWE, TOWARY SYPKIE. 3) Zakres lub wartość: WARTOŚĆ SZACUNKOWA BRUTTO- 22016,70 ZŁ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.80.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 4- ZUPY W PROSZKU, SOSY W PROSZKU, PRZETWORY KONSERWOWE, PRZYPRAWY. 3) Zakres lub wartość: WARTOŚĆ SZCUNKOWA BRUTTO- 30187,01 ZŁ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 5- WARZYWA. 3) Zakres lub wartość: SZACUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO- 45667,80 ZŁ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 01.13.11.11. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 6- OWOCE. 3) Zakres lub wartość: SZACUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO-6720,00 ZŁ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 01.24.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 7- JAJA. 3) Zakres lub wartość: SZACUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO- 5568,00 ZŁ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 15.81.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 8- PIECZYWO. 3) Zakres lub wartość: SZCUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO- 20712,00 ZŁ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00, 05.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET NR 9- RYBY. 3) Zakres lub wartość: SZACUNKOWA WARTOŚĆ BRUTTO- 5944,80 ZŁ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - owoce i warzywa, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





