eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinBUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z OGRODZENIEM I PIŁKOCHWYTEM W KOŁACZKOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 48869 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Szubin: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z OGRODZENIEM I PIŁKOCHWYTEM W KOŁACZKOWIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21395-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin, krajowy numer identyfikacyjny 9235091000000, ul. ul. Kcyńska  12, 89200   Szubin, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 523 910 700, faks 52 384 80 71, e-mail um@szubin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z OGRODZENIEM I PIŁKOCHWYTEM W KOŁACZKOWIE

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i piłkochwytem w Kołaczkowie, którego zakres obejmuje: 1) Budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni poliuretanowej (do piłki ręcznej, piłki siatkowej, tenisa ziemnego oraz dwóch boisk do koszykówki) Podstawowe parametry techniczne boiska: - wymiary boiska wielofunkcyjnego 24,0 x 44,0 m 2) Budowę chodnika o szerokości 2,00m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, wzdłuż zachodniego ogrodzenia boiska, aż do istniejącego chodnika przy szkole, 3) Budowę ogrodzenia o wysokości 4,10 m wraz z furtką i bramą wjazdową, 4) Budowę dwóch piłkochwytów o wysokości 6,15 m x 25,20 m, 5) Wykonanie opaski z kostki betonowej między boiskiem a ogrodzeniem, 6) Dostawę i montaż wyposażenia boisk w urządzenia sportowe: - bramki do gry w piłkę ręczną wraz z siatką o wymiarach 2,0 m x 3,0m - 2 szt. - zestaw kompletnych koszy do gry w koszykówkę z regulowaną wysokością zawieszania kosza - 4 szt. - słupki oraz siatka do gry w siatkówkę - 1 kpl., - słupki oraz siatka do gry w tenisa ziemnego - 1 kpl., - stanowisko sędziowskie do gry w siatkówkę - 1 szt. 7) Wykonanie wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej, 8) Zapewnienie obsługi geodezyjnej tj. wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Uwaga! Zamawiający informuje, że wprowadza zmianę w projekcie wykonawczym w opisie technicznym w pkt. 5 Opis budowy ogrodzenia i piłkochwytu dotyczącą dopuszczenia wykonania słupa o długości 7000 mm z łączonych elementów i spawanych mniejszych odcinków. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej obejmującej: projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem i piłkochwytem na terenie działki nr 256/4 w miejscowości Kołaczkowo oraz uzgodnieniami, gmina Szubin, z zastrzeżeniem, że załączony do SIWZ przedmiar robót ma wyłącznie charakter poglądowy, pomocniczy i informacyjny. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz o oddanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie. 5. Ilekroć specyfikacja istotnych warunków zamówienia wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, producenta wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm). Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej: 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu wszelkich prac fizycznych i prac polegających na obsłudze sprzętu operacyjnego przy robotach brukarskich, montażu urządzeń i konstrukcji metalowych oraz montażu nawierzchni poliuretanowej. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) Na etapie składania oferty Wykonawca oświadcza w formularzu ofertowym, że zatrudni osoby fizyczne lub zobowiąże podwykonawcę do zatrudnienia osób fizycznych - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu wszelkich prac fizycznych i prac polegających na obsłudze sprzętu operacyjnego przy robotach brukarskich, montażu urządzeń i konstrukcji metalowych oraz montażu nawierzchni poliuretanowej. 3) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę, przeznaczonych do realizacji zamówienia, ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami oraz wskazane poniżej dowody (pkt. 6) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, które stanowić będą załączniki do umowy, 4) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot zamówienia będą w okresie realizacji zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) oraz otrzymywać wynagrodzenie za pracę równe lub przekraczające równowartość minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 2008 ze zm.), 5) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy - Załącznik nr 1 do umowy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r., poz. 922). 7) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę lub podwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 8) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, przy pomocy, których wykonawca lub podwykonawca świadczyć będzie przedmiot zamówienia, na inne osoby z zachowaniem wymogów dotyczących zatrudniania tych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji czynności wymienionych w pkt. 1, na pozostały okres realizacji przedmiotu zamówienia. O planowanej zmianie osób, przy pomocy, których wykonawca lub podwykonawca realizuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac wymienionych w pkt. 1, 10) Za niedopełnienie wymogu zgłoszenia zmiany osoby/osób zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone we wzorze umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w umowie z podwykonawcą zawarł postanowienia ust. 6 pkt. 1 i 3 - 10 dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez podwykonawcę osób wykonujących niezbędne czynności wskazane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert13
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ELSIK Sp. z o.o.,  ,  Lniska 22 ,  83-330,  Żukowo ,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 349320
Oferta z najniższą ceną/kosztem 349320
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 635 000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.