eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów LubelskiPrzygotowanie, doradztwo i kompleksową obsługę programu termomodernizacji budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim oraz pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Janów Lubelski: Przygotowanie, doradztwo i kompleksową obsługę programu termomodernizacji budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim oraz pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania
Numer ogłoszenia: 48819 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Zamoyskiego 149, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8724600, 8724611 w. 333, fax 015 8724600.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozjl.and.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, doradztwo i kompleksową obsługę programu termomodernizacji budynków Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim oraz pozyskanie zewnętrznych źródeł finansowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A) Opracowanie Audytów energetycznych budynków B)Opracowanie Audytu energetycznego wewnętrznej sieci ciepłowniczej. C)Opracowanie Audytu energetycznego kotłowni. D)Opracowanie programu rzeczowo- finansowego oraz uproszczonych tabeli przepływów pieniężnych całego przedsięwzięcia. E)Opracowanie treści stosownych dokumentów formalno - prawnych oraz wniosków o pozyskanie środków z zewnętrznych źródeł F)Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do podpisania umów. G ) Przygotowanie dokumentacji przetargowej na wykonanie opracowań projektowo - kosztorysowych finansowania H)Pomoc w przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie robót budowlanych I)Monitorowanie i koordynowanie przebiegu zadania. J)Przygotowanie dokumentacji do rozliczenia i pomoc w rozliczeniu programu z funduszami współfinansującymi .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.15.00.00 - Pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 33.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy; 1 Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłaniają obowiązek posiadania takich uprawnień (do potwierdzenia - oświadczenie w formularzu oferty +dokument wymieniony w pkt IV A. siwz 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ( do potwierdzenia stosownym oświadczeniem w formularzu oferty) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - (do potwierdzenia stosownym oświadczeniem w formularzu oferty). 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp (do potwierdzenia stosownym oświadczeniem w formularzu oferty). 5.Spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 (do potwierdzenia stosownym oświadczeniem w formularzu oferty). 6.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (do potwierdzenia stosownym oświadczeniem w formularzu oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzone odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punkcie 1, 2, SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu , daty wykonania i odbiorców oraz założenia dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały należycie wykonane. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 14
  • 2. - wartość premii liczona procentowo i kwotowo - 86

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozjl.and.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 1142 Cena SIWZ : - 10 zł (dziesięć złotych - w siedzibie Zamawiającego) lub 20 zł na wniosek za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej 23-300 Janów Lubelski ul. Zamoyskiego 149, sekretariat pok. 1141.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.