Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: zakup pojazdu specjalnego - mobilnego centrum monitoringu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Agnieszka Bieńkowska, ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, fax 061 8412744, e-mail: zzp@wielkopolska.policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wielkopolska.policja.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup pojazdu specjalnego - mobilnego centrum monitoringu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Komedna Wojewódzka Policji w Poznaniu, ul. Kochanowskiego 2 a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu specjalnego (mobilnego centrum monitoringu) wraz z wyposażeniem informatycznym, łączności, urządzeniami zasilania i wyposażeniem dodatkowym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowany pojazd odpowiada wymaganiom technicznym i eksploatacyjnym określonym przez Zamawiającego, które Wykonawca musi złożyć w ofercie: 1)oświadczenie Wykonawcy, złożone zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ, że: a)pojazd spełnia wymagania określone w Ustawie Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997 r. (Dz. U. Nr 58 z 2003 r. z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2003 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z 2003 r. z późniejszymi zmianami.), b)pojazd posiada homologację na pojazd bazowy, a pojazd po modyfikacji dodatkowo, zgodnie z art. 69 ustawy: Prawo o ruchu drogowym - odpis dokumentu zwalniającego pojazd z homologacji, c)zobowiązuje się do udzielania bezpłatnej pomocy i konsultacji przy montażu w pojeździe dodatkowego wyposażenia specjalnego (innego niż w SIWZ) d)zmiany adaptacyjne w pojeździe powstałe w trakcie eksploatacji, związane z montażem policyjnego wyposażenia specjalnego, nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji, e)będzie konsultował z przedstawicielami Zamawiającego szczegóły rozmieszczenia wszystkich urządzeń w trakcie wykonywania zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa jednego pojazdu specjalnego (mobilnego centrum monitoringu) wraz z wyposażeniem informatycznym, łączności, urządzeniami zasilania i wyposażeniem dodatkowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły \spełnia - nie spełnia\, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty i wymaganych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1 SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, które musi złożyć w ofercie: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie; 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem ze załącznika nr 3 - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielkopolska.policja.gov.pl. Opłata: 5,39 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (płatna) można odbierać osobiście w Sekcji ds Zamówień Publicznych w Poznaniu ul. Kochanowskiego 2a, pokój 214 w godzinach 10:30 do 13:30 za cenę w kwocie 5,39 złotych brutto przy osobistym odbiorze, za zaliczeniem pocztowym po doliczeniu kosztów przesyłki. Kasa jest czynna w siedzibie Zamawiającego w godzinach od 10:30 do 13:30. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.09.2006, godzina 10:15, Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu ul. Kochanowskiego 2 a, pok. nr 59.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.09.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
- Dostawa samochodu ciężarowego, walca stalowego i ciągnika rolniczego z osprzętem i przyczepką transportową
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowej zamiatarki wielofunkcyjnej przegubowej o DMC 3 500 kg
- Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego, SLRr.
- Dostawa samochodu kwatermistrzowskiego lekkiego.
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
- Dostawa mikrobusa 9 - osobowego dla KP PSP Zambrów.
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





