eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-07

Warszawa: Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 48795 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31007 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8360191, faks 22 8378127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy strzykawek, igieł, kaniul dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście. 2. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzu cenowym, stanowiącym załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Oferowany asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w służbie zdrowia. 4. Zamówienia składane przez Zamawiającego będą wynikać z bieżących potrzeb, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w ilościach i w zakresie wskazanym w formularzu cenowym. 5. Kody przedmiotu zamówienia: CPV : 33141220-8, 33141310-6, 33141320-9. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone wyroby będą wysokiej jakości, o parametrach wymaganych w SIWZ oraz dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. b) Wszystkie zaoferowane wyroby muszą spełniać warunki określone w SIWZ oraz niniejszym rozdziale. c) Opakowanie danego materiału musi zawierać następujące informacje: nazwa producenta, nazwa produktu, ilość sztuk w danym opakowaniu/kartonie, numer serii, data ważności. d) Terminy ważności dostarczanych wyrobów nie mogą być krótsze niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. e) Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. f) Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe, określone w formularzu cenowym nie wzrosną przez okres trwania umowy. g) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawianą partię towaru własnym staraniem do jednostek( przychodni) Zamawiającego (wykaz placówek stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), w ciągu 2 dni roboczych w godz. 800 - 1400 w dni robocze od poniedziałku do piątku, na podstawie pisemnego/telefonicznego/mailowego zamówienia złożonego przez Pracownika Działu Administracyjnego. h) Przedmioty dostawy powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem, posiadać deklarację zgodności, znak CE).Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu. i) Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Neomed, ul.Kajki 18, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7783,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8008,63

  • Oferta z najniższą ceną: 8008,63 / Oferta z najwyższą ceną: 8008,63

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.