Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Kutno: Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - mikrobus 9 - cio miejscowy, specjalnie przystosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w Kutnie, zamówienie dofinansowane ze środków PFRON pochodzących z Programu wyrównywania różnic między regionami II
Numer ogłoszenia: 48790 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Bolesława Krzywoustego 11, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 253 64 32, faks 24 253 64 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - mikrobus 9 - cio miejscowy, specjalnie przystosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim dla Domu Pomocy Społecznej przy ul. Krzywoustego 11 w Kutnie, zamówienie dofinansowane ze środków PFRON pochodzących z Programu wyrównywania różnic między regionami II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych - mikrobus 9 - cio miejscowy, specjalnie przystosowany do przewozu jednej osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim. Dostawa jednego fabrycznie nowego nieużywanego samochodu typu mikrobus wyprodukowanego w roku 2012 lub 2013. 1.Wymagane warunki techniczne pojazdu: Wymogi ekonomiczno - energetyczne: zużycie paliwa w cyklu łączonym / wartość uśredniona w l/ km/ nie więcej niż 9 l / 100 km, zużycie energii nie więcej niż 3,06 MJ/ km, wartość emisji dwutlenku węgla w cyklu łączonym / wartość uśredniona/ nie więcej niż 250 g/km, wartość emisji zanieczyszczeń: - tlenku węgla (CO) nie więcej niż 0,5 g/km, - tlenków azotu ( Nox) nie więcej niż 0,18 g/km - łącznie węglowodorów i tlenków azotu ( HC + Nox ) nie więcej niż 0,23g/km - cząstek stałych (PM) nie więcej niż 0,005 g/km Silnik: wysokoprężny turbo diesal, pojemność skokowa silnika - minimum 1900 m3, moc silnika - minimum 75 kW, minimum 100 KM, spełniający wymagania EURO5 Napęd: napęd kół przednich lub tylnich, skrzynia biegów manualna, mechaniczna, zsynchronizowana, minimum 5 stopniowa + bieg wsteczny, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP lub równoważny, Układ hamulcowy: ABS, ASR, MSR, EDS lub systemy równoważne, dwuobrotowy, hydrauliczny ze wspomaganiem i korektorem hamowania, hamulce tarczowe przednie i tylne Układ kierowniczy: kolumna kierownicy z regulacja w dwóch płaszczyznach, wspomaganie układu kierowniczego Podwozie: zawieszenie niezależne kół przednich i tylnych, samochód wyposażony w 2 komplety kół: letnie i zimowe - jedne z nich zamontowane ( w zależności od pory roku), opony na felgach stalowych wraz z kołpakami, minimum 16 cali, długość całkowita 4950mm - 5300mm, wysokość 1850mm - 2050mm, szerokość wraz z lusterkami do 2400 mm, rozstaw osi minimum 3200mm Nadwozie: typ: BUS 9 - osobowy, ilość drzwi: 4 ( 2 drzwi w przestrzeni kierowcy, drzwi przesuwane i tylne dwuskrzydłowe w przestrzeni pasażerskiej), ilość miejsc - 1 + 8 ( po 3 miejsca w każdym rzędzie, fotele i kanapy w przestrzeni pasażerskiej w gniazdach szybkiego demontażu - składane i wyjmowane), oryginalne kombi, kolor: lakier metalik ( preferowany kolor srebrny ), tapicerka materiałowa w kolorze ciemnym w przestrzeni kierowcy i kabinie pasażerskiej ( preferowany kolor szary, popiel ), oświetlenie w kabinie kierowcy i kabinie pasażerskiej, fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacją podparcia odcinka lędźwiowego i z podłokietnikiem, podwójne siedzenie pasażerskie z przodu, wszystkie fotele wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe, sygnalizacja optyczna bądź akustyczna : - czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa, - automatyczny włącznik świateł do jazdy dziennej, - nie zamkniętych drzwi, - czujnik parkowania tyln , centralny zamek z pilotem , ogrzewanie przód i tył, klimatyzacja dwustrefowa manualna, światła przeciwmgielne przednie i tylne, trzecie światło stop, tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane na boki, wycieraczka i ogrzewanie szyb tylnych, przesuwane prawe drzwi boczne, ze stałym oknem , stopień wejściowy boczny oświetlony, elektrycznie opuszczane szyby w przedziale kierowcy, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, radio z odtwarzaczem CD z instalacją i głośnikami, podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową - wykładzina gumowa lub wytrzymała podłogą ze sklejki wodoodpornej pokryta warstwą antypoślizgową, łatwa w utrzymaniu czystości , oświetlenie w podsufitce + gniazdko 12 V w kabinie, autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, immobiliser, lusterka boczne elektrycznie podgrzewane i sterowane, całkowite przeszklenie pojazdu, przednia szyba termoizolacyjna, rolety na oknach w przestrzeni pasażerskiej, lewy panel boczny z przesuwanym bądź uchylnym oknem, filtr przeciwpyłowy, komputer pokładowy, uchwyt wejściowy w części pasażerskiej i w kabinie kierowcy po prawej stronie, uchwyty ułatwiające siadanie i wysiadanie z pojazdu w części pasażerskiej 2.Wyposażenie dodatkowe: apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, kamizelka odblaskowa, gaśnica zamontowana w miejscu łatwo dostępnym, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe, podstawowy komplet narzędzi ( podnośnik, klucz do kół), dywaniki gumowe, linka holownicza, 3.Wymagania dotyczące adaptacji samochodu do przewozu 1 osoby niepełnosprawnej na wózku: rozwiązanie musi zapewnić możliwość przewozu 9 osób /łącznie z kierowcą / na fotelach lub 8 osób / łącznie z kierowcą / na fotelach i 1 osoby na wózku inwalidzkim, wszystkie fotele w przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane; na całej długości samochodu, wytrzymała i łatwa w utrzymaniu czystości podłoga pokryta warstwą antypoślizgową, atestowane mocowania dla wózka inwalidzkiego /listwy w podłodze, pasy mocujące wózek, pasy bezpieczeństwa dla osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim / najazdy umożliwiające wprowadzanie wózka do pojazdu; oznakowanie zgodne z przepisami o ruchu drogowym, emblematy informujące o przewozie osób niepełnosprawnych; homologacja lub dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu (KRS, badanie techniczne, oświadczenie wykonawcy); 4.Gwarancja: - minimum 24 miesiące na mechanikę bez limitu kilometrów, - minimum 36 miesięcy na powłokę lakierniczą, - minimum 12 lat na perforację blach nadwozia, Okres gwarancji liczony od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego, Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu zamawiającemu wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację. Wykonawca jest zobowiązany wraz z dostawą samochodu przekazać Zamawiającemu: kartę pojazdu, świadectwo homologacji jako samochód osobowy, książkę gwarancyjną, książkę przeglądów serwisowych, instrukcję obsługi w języku polskim, polisę ubezpieczeniową, dwa komplety kluczyków oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu tj: wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu. Ubezpieczenie: - pakiet ubezpieczeń na 1 rok eksploatacji: OC, AC, NW Serwis: - najbliższy autoryzowany serwis powinien znajdować się w odległości max. 100km od siedziby Zamawiającego. - zamawiający zastrzega, że na czas serwisu lub napraw gwarancyjnych trwających dłużej niż pięć dni Wykonawca lub autoryzowany serwis przez niego wskazany musi zapewnić pojazd zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego.- poprzez serwis należy rozumieć okresowe przeglądy wynikające z dokumentów pojazdu oraz naprawy gwarancyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenie są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób 34.11.44.00 - Minibusy 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy ,materiał opisowy z nazwą handlową proponowanego samochodu wraz z dokumentacją zdjęciową
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt 1 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a. zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) w cenie pojazdu z oferty, b. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, c. zmiany siedziby jednej ze stron umowy, d. zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.dps.powiatkutnowski.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Krzywoustego 11, 99 - 301 Kutno, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Krzywoustego 11, 99 - 301 Kutno, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków PFRON w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Zakup wozu ratowniczo - gaśniczego dla OSP
- Remont budynku z przeznaczeniem na magazyn OL i OC we wsi Woźniaków gm. Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz odbiór i rozliczanie energii wprowadzonej z mikroinstalacji
- "Zakup kompleksowego i całościowego rozwiązania IT, którego głównym celem jest zapewnienie cyberbezpieczeństwa, oraz wdrożenie infrastruktury serwerowej i zabezpieczeń dla MZK Sp. z o.o. w Kutnie"
- Dostawa mięsa i wędlin dla Szkoły Podstawowej nr 9 w Kutnie w celu przygotowania posiłków w stołówce szkolnej
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusa 9-cio osobowego (8+kierowca) dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzemesznie.
- Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej w Siedlcach
- "Zakup samochodu/busa 9-osobowego do przewozu dzieci i młodzieży niepełnosprawnej do przedszkola i szkół specjalnych w SOSW"
- Dostawa samochodu terenowego typu pick-up
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego o napędzie spalinowym na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
- Dostawa samochodów osobowych dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku i Granicznej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdyni
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





