eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobreDOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W DOBREM



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Dobre: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W DOBREM
Numer ogłoszenia: 487618 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 25 7571190, faks 25 7571190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobre.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminny Zespół Administracyjny Szkół, 05-307 Dobre.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W DOBREM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ W DOBREM.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Spełnienie wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia (dz. U. 104, poz. 1096 z 2004 r.)Wykonawca musi spełnić wymagania higieniczno - sanitarne zgodnie z opisanym obok Rozporządzeniem oraz musi działać zgodnie z zasadami systemu HACCP.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wartości zamówienia w poszczególnych pozycjach w przypadku rażącej podwyżki cen rynkowych o co najmniej 10 %. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmianie może ulec wysokość podatku VAT a co za tym idzie kwota brutto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Administracyjny Szkół ul. Szkolna 3 05-307 Dobre.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Administracyjny Szkół ul. Szkolna 3 05-307 Dobre.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: herbata granulowana 6 szt. x 100 g barszcz biały 4 szt. x 65 g koncentrat pomidorowy - słoiczek 2 szt. x 190 g kwasek cytrynowy (5 szt. cały rok) 0,5 szt. x 50 g cukier 18 kg musztarda 1 szt. x 200 g kompot w słoiku - truskawka, wiśnia 19 szt. x 0,9 l liść laurowy 1 szt. x 7 g ziele angielskie 1 szt. x 15 g Ryż błyskawiczny 0,5 kg olej (1L) 3 l sól 1 kg makaron świderki 5 szt. x 0,5 kg kasza jęczmienna 1szt.x 0,5 kg majeranek 1 szt. x 20 g kisiel 1 szt. x 80g Kucharek 1 kg mąka pszenna 4 kg pieprz mielony ( 2 na cały rok) 0,2 szt. x 20 g miód naturalny 1 szt.x0,40kg kasza manna 0,50 kg budyń czekoladowy 4 szt. x 80 g drożdże 1 szt. x 100 g dżem truskawkowy 2 szt. x 280 g kawa inka czekoladowa 1 szt. x 250 g ketczup 1 szt. x 480 g krem nutella 2 szt. x 230 g płatki jęczmienne 1 szt. x 400 g płatki kukurydziane 1 szt. x 500 g płatki nesguik 1 szt. x 500 g cukier puder 0,50 kg ciastka 2 p. x 300 g cukierki czekoladowe 0,50 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kości schabowe 7 kg schab środkowy (bez kości) 3,20 kg szynka ( bez kości) 4,50 kg łopatka (bez kości, słoniny i skóry) 3,20 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wędliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kiełbasa drobiowa 0,60 kg kiełbasa szynkowa 0,60 kg szynka wędzona -polędwica 2,40 kg mielonka 0,60 kg parówki 1,40 kg pasztet podlaski 2 szt x 150g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: udziki - pałka 2,40 kg piersi z kurczaka 2,60 kg korpusy 2,00 kg udka ćwiartki 3,00 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chleb krojony 10 szt. x 0,50 kg bułka paryska 40 szt. x 0,35 kg chleb razowy 10 szt. x 0,5 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nabiał.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mleko (3,2 % tłuszczu) 84 l ser biały tłusty 3,5 kg śmietana 18 % 23 szt.x 0,20 l śmietana 1 szt.x 500 ml jaja 70 szt. masło 5 szt. x 200 g ryba mrożona miruna płaty 2,8 kg serki danonki 5 op. x 200g serki waniliowe 5 szt. x 200 g ser żółty 0,60 kg paprykarz 2 szt. X 160 g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Owoce i warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kapusta czerwona 2 kg kapusta kwaszona 4 kg fasola sucha średnia 0,50 kg marchew 20 kg por 4 kg cebula 2,5 kg cytryna 1 kg jabłka 26 kg banan 4 kg seler 2 kg buraki 1 kg Papryka 0,4 kg mandarynka 4 kg ziemniaki 120 kg ogórek kwaszony 3 kg Kapusta biała - główka 3 kg sałata (m-c IV, V, VI, IX, X) 6 szt. rzodkiewka (m-c IV, V, VI, IX, X) 2 szt. ogórek świeży (m-c IV, V, VI, IX, X) 1 kg pomidory(m-c V, VI, IX, X) 1 kg śliwki IX, X 2 kg kalafior 1 szt. groch 0,50 kg gruszki 4 kg winogrona 1 kg brzoskwinia 5 p. nektarynka 5 p. arbuz VI i IX 2 kg pomarańcze XII, I , II 3 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.