Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Olsztyn: Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci na salach widzeń
Numer ogłoszenia: 487590 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie , Al. Marsz. J. Piłsudskiego 3, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248600, 5248713, faks 089 5248718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci na salach widzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zabawek, książek i wyposażenia do kącików dla dzieci na salach widzeń w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. >Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. >Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno- zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary<..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na zasadach określonych w PZP
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.82.21.00-7, 39.10.00.00-2, 22.11.00.00-4, 44.11.22.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego oraz na stronie zamawiajacego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w siedzibie zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Programu Operacyjnego nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 112/2013 pn. >Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno- zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary<..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zabawki, książki i kolorowanki, gry, kredki i pisaki, wyposażenie parków zabaw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabawki fabrycznie nowe, z aktualnymi atestami, certyfikatami bezpieczeństwa i dopuszczającymi do użytku, wykonane z nietoksycznych, bezpiecznych dla dzieci materiałów i tworzyw, posiadające gwarancję producenta. Zabawki powinny posiadać instrukcje obsługi i użytkowania wraz z ostrzeżeniami przed potencjalnym zagrożeniami wynikającymi z ich korzystania. Ponadto zabawki przeznaczone dla małych dzieci nie mogą zawierać małych odejmowalnych lub odrywających się elementów, które dziecko mogło by połknąć lub włożyć do nosa, uszu lub innych otworów w ciele..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.50.00.00-3, 37.82.21.00-7, 22.11.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: meble: stoliki, krzesła, regały, półki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoliki i krzesełka muszą posiadać atesty i certyfikaty zgodności z Polską normą: PN-EN 1729-1:2007 i PN-EN 1729-2:2007.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykładzina podłogowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładzina musi spełniać następujące parametry: norma PN-EN 685 w klasie wytrzymałości nie mniej niż 31 certyfikat europejski CE w zakresie bezpieczeństwa atest trudno zapalności Wykładzina musi być: produktem o wysokiej jakości, fabrycznie nowa, nigdy wcześniej nieużywana i nie dotknięta żadną wadą fizyczną oraz wolna od obciążeń prawami osób trzecich, okres gwarancji musi wynosić co najmniej 24 miesiące od daty dostawy, wolna od wad, w przeciwnym przypadku Zamawiający nie dokona odbioru, Wykonawca dostarczy wyłącznie materiał posiadający znak zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, certyfikat zgodności oraz atest o trudno zapalności. Wykonawca winien załączyć do oferty atest i certyfikaty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
- Naprawa elewacji budynków Urzędu Skarbowego w Giżycku przy ul. T. Kościuszki 15 i 17 wraz z malowaniem budynku garażowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
- Dostawa mebli biurowych wraz z ich montażem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przeworsku
- Dostosowanie do przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej budynku Krajowej Informacji Skarbowej w Będzinie przy ul. Józefa Retingera 1 (segment D i E).
- Dostawa wyposażenia do placówki opiekuńczej dla dzieci do 3 roku życia
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- Prace remontowe w jednostkach terenowych Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.