Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Bytom: Prace geodezyjne i kartograficzne w 2011r.
Numer ogłoszenia: 48755 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne i kartograficzne w 2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych w następującym zakresie : 1) sporządzanie dokumentacji do celów prawnych dla nieruchomości nie podlegających podziałowi (wypisy z danych archiwalnych operatu ewidencji gruntów, protokoły badania ksiąg wieczystych, wykazy synchronizacyjne) 2) sporządzanie mapy ewidencyjnej dla celów prawnych z uwzględnieniem stanu obecnego oraz stanu archiwalnego 3) opracowanie wstępnego projektu podziału (wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów i protokołów badania ksiąg wieczystych) - w sytuacjach nie objętych pkt 4 i pkt. 9 a) do pierwszych 3 nowych działek b) powyżej 3 nowych działek 4) opracowanie wstępnego projektu podziału w celu wydzielenia pasa drogowego na szerokości pasa do 30m (wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów i protokołów badania ksiąg wieczystych) a) do pierwszych 10 nowych działek b) powyżej 10 nowych działek 5) wznowienie granic działek (w sytuacjach nie objętych pkt. 6 i pkt. 9) a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 6) wznowienie granic działek - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 7) sporządzenie projektu podziału - w sytuacjach nie objętych pkt 8 i pkt 9 a) na pierwsze 3 nowe działki b) powyżej 3 nowych działek 8) sporządzenie projektu podziału - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m a) na pierwsze 10 nowych działek b) powyżej 10 nowych działek 9) wykonanie geodezyjnego podziału w celu wydzielenia, między innymi, działki lub działek gruntu o powierzchni nie przekraczającej 50 m2 (obejmujące: wstępny projekt podziału - o ile będzie wymagany, wznowienie granic - o ile będzie wymagane, projekt podziału i wykonanie decyzji o podziale nieruchomości) a) a) na pierwsze 3 nowe działki b) b) powyżej 3 nowych działek 10) wykonanie decyzji o podziale nieruchomości (wyznaczenie w terenie punktów granicznych, określenie granic działki powstałej w wyniku podziału, wprowadzenie zmian wynikających z decyzji o podziale do zasobu geodezyjno-kartograficznego) - w sytuacjach nie objętych pkt 9 i pkt 11 a) dla pierwszych 10 nowych działek b) powyżej nowych 10 działek 11) wykonanie decyzji o podziale nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m (wyznaczenie w terenie punktów granicznych, określenie granic działki powstałej w wyniku podziału, wprowadzenie zmian wynikających z decyzji o podziale do zasobu geodezyjno- kartograficznego) a) dla pierwszych nowych10 działek b) powyżej nowych10 działek 12) wskazanie granic nieruchomości - w sytuacjach nie objętych pkt 13 a) do 4 punktów b) od 5 do 10 punktów c) powyżej 10 punktów 13) wskazanie granic nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 14) aktualizacja mapy zasadniczej a) do 1 ha b) powyżej 1 ha. 2. Powyższe prace winny być opracowane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz Instrukcjami i Wytycznymi Technicznymi wydanymi przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w postaci operatu pomiarowego w formie analogowej oraz wykonane w wersji cyfrowej i dostarczone na CD, z zachowaniem następujących warunków: 1) dane geometryczne przedstawione w rozbiciu na kategorie obiektów i na poszczególne warstwy tematyczne (cały zakres opracowania) - format shp lub dxf 2) dla plików dxf obiekty o charakterze powierzchniowym jako domknięte polyline 3) dane opisowe związane z danymi geometrycznymi zapisane w formacie dbf 4) współrzędne w postaci pliku tekstowego txt. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od dnia końcowego odbioru poszczególnych zleceń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniający polegających na wykonaniu prac objętych przedmiotem zamówienia jw., o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje prace geodezyjne i kartograficzne polegające na: a) sporządzaniu dokumentacji do celów prawnych, b) opracowywaniu projektów podziałów, c) wznawianiu granic nieruchomości, d) wykonywaniu decyzji o podziale nieruchomości oraz przedłożyć dokument potwierdzający ich należyte wykonanie/wykonywanie. Powyższe prace mogły/mogą być wykonane/wykonywane na podstawie jednej lub kilku umów, z zastrzeżeniem, że łączna ich wartość (łączna wartość umów w zakresie jw.) winna wynosić co najmniej 600 000,00 zł brutto. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli przed upływem terminu składania ofert nastąpiła realizacja w/w usług na kwotę co najmniej 600 000,00 zł brutto. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiada/-ją uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie : a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych nadane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity : Dz.U. z 2010 r. nr 193 poz.1287 z późn.zm.). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz (jeżeli dotyczy) 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa , 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień nin. umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT. 3)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
41-902 Bytom, ul.Parkowa 2
Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 301).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2 Wydział Organizacyjny-Kancelaria Urzędu (pokój nr 243).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa macierzy dyskowych - konsolidacja platformy wirtualizacyjnej i połączenie w klaster wysokiej dostępności dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń i jej Oddziałów"
- "Dostawa łączników do agregatów głębinowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa oprogramowania i rozwiązania sprzętowego klasy SIEM oraz wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy SOC dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A
- Zakup ręcznego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z oprogramowaniem, kalibracją i akcesoriami
- Przebudowa skrzyżowania ul. Strzelców Bytomskich z ul. Narutowicza dla nadania priorytetu dla ruchu tramwajowego linii T19 w Bytomiu
- Wprowadzenie i utrzymanie oznakowania tymczasowego na wiadukcie w ciągu al. Jana Pawła II (DW-911)
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o ustalenie linii brzegu potoku Szczawnik w ciągu drogi krajowej nr 35, w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha
- Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach ZWRSP, którymi dysponuje KOWR OT w Olsztynie na terenie powiatów: nidzickiego, działdowskiego, szczycieńskiego, bartoszyckiego i innych
- "Przebudowa węzła przesiadkowego przy stacji PKP Tuchów na ul. Kolejowej w formule Park & Ride"
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.