eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPrace geodezyjne i kartograficzne w 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-10

Bytom: Prace geodezyjne i kartograficzne w 2011r.
Numer ogłoszenia: 48755 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace geodezyjne i kartograficzne w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych w następującym zakresie : 1) sporządzanie dokumentacji do celów prawnych dla nieruchomości nie podlegających podziałowi (wypisy z danych archiwalnych operatu ewidencji gruntów, protokoły badania ksiąg wieczystych, wykazy synchronizacyjne) 2) sporządzanie mapy ewidencyjnej dla celów prawnych z uwzględnieniem stanu obecnego oraz stanu archiwalnego 3) opracowanie wstępnego projektu podziału (wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów i protokołów badania ksiąg wieczystych) - w sytuacjach nie objętych pkt 4 i pkt. 9 a) do pierwszych 3 nowych działek b) powyżej 3 nowych działek 4) opracowanie wstępnego projektu podziału w celu wydzielenia pasa drogowego na szerokości pasa do 30m (wraz z wywiadem w terenie oraz przedłożeniem wypisu z rejestru gruntów i protokołów badania ksiąg wieczystych) a) do pierwszych 10 nowych działek b) powyżej 10 nowych działek 5) wznowienie granic działek (w sytuacjach nie objętych pkt. 6 i pkt. 9) a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 6) wznowienie granic działek - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 7) sporządzenie projektu podziału - w sytuacjach nie objętych pkt 8 i pkt 9 a) na pierwsze 3 nowe działki b) powyżej 3 nowych działek 8) sporządzenie projektu podziału - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m a) na pierwsze 10 nowych działek b) powyżej 10 nowych działek 9) wykonanie geodezyjnego podziału w celu wydzielenia, między innymi, działki lub działek gruntu o powierzchni nie przekraczającej 50 m2 (obejmujące: wstępny projekt podziału - o ile będzie wymagany, wznowienie granic - o ile będzie wymagane, projekt podziału i wykonanie decyzji o podziale nieruchomości) a) a) na pierwsze 3 nowe działki b) b) powyżej 3 nowych działek 10) wykonanie decyzji o podziale nieruchomości (wyznaczenie w terenie punktów granicznych, określenie granic działki powstałej w wyniku podziału, wprowadzenie zmian wynikających z decyzji o podziale do zasobu geodezyjno-kartograficznego) - w sytuacjach nie objętych pkt 9 i pkt 11 a) dla pierwszych 10 nowych działek b) powyżej nowych 10 działek 11) wykonanie decyzji o podziale nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m (wyznaczenie w terenie punktów granicznych, określenie granic działki powstałej w wyniku podziału, wprowadzenie zmian wynikających z decyzji o podziale do zasobu geodezyjno- kartograficznego) a) dla pierwszych nowych10 działek b) powyżej nowych10 działek 12) wskazanie granic nieruchomości - w sytuacjach nie objętych pkt 13 a) do 4 punktów b) od 5 do 10 punktów c) powyżej 10 punktów 13) wskazanie granic nieruchomości - pasa drogowego - szerokość pasa do 30m a) do 10 punktów b) powyżej 10 punktów 14) aktualizacja mapy zasadniczej a) do 1 ha b) powyżej 1 ha. 2. Powyższe prace winny być opracowane zgodnie z przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz Instrukcjami i Wytycznymi Technicznymi wydanymi przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii w postaci operatu pomiarowego w formie analogowej oraz wykonane w wersji cyfrowej i dostarczone na CD, z zachowaniem następujących warunków: 1) dane geometryczne przedstawione w rozbiciu na kategorie obiektów i na poszczególne warstwy tematyczne (cały zakres opracowania) - format shp lub dxf 2) dla plików dxf obiekty o charakterze powierzchniowym jako domknięte polyline 3) dane opisowe związane z danymi geometrycznymi zapisane w formacie dbf 4) współrzędne w postaci pliku tekstowego txt. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji, liczonego od dnia końcowego odbioru poszczególnych zleceń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniający polegających na wykonaniu prac objętych przedmiotem zamówienia jw., o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje prace geodezyjne i kartograficzne polegające na: a) sporządzaniu dokumentacji do celów prawnych, b) opracowywaniu projektów podziałów, c) wznawianiu granic nieruchomości, d) wykonywaniu decyzji o podziale nieruchomości oraz przedłożyć dokument potwierdzający ich należyte wykonanie/wykonywanie. Powyższe prace mogły/mogą być wykonane/wykonywane na podstawie jednej lub kilku umów, z zastrzeżeniem, że łączna ich wartość (łączna wartość umów w zakresie jw.) winna wynosić co najmniej 600 000,00 zł brutto. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli przed upływem terminu składania ofert nastąpiła realizacja w/w usług na kwotę co najmniej 600 000,00 zł brutto. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiada/-ją uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie : a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, b) rozgraniczenie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych nadane na podstawie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity : Dz.U. z 2010 r. nr 193 poz.1287 z późn.zm.). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, które weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz (jeżeli dotyczy) 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa , 4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie 5) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień nin. umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów. 2)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT. 3)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany nin. umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2 Wydział Zamówień Publicznych (pokój nr 301).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski 41-902 Bytom, ul.Parkowa 2 Wydział Organizacyjny-Kancelaria Urzędu (pokój nr 243).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.