Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Szadek: ŚWIADCZENIE USŁUG PIELĘGNIARSKICH NA RZECZ MIESZKAŃCÓW
DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w PRZATÓWKU
PRZATÓWEK 1, 98-240 SZADEK
Numer ogłoszenia: 487530 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Przatówek 1, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 675 12 29, faks 43 675 12 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsprzatowek.pl/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka pomocy społecznej powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PIELĘGNIARSKICH NA RZECZ MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ w PRZATÓWKU PRZATÓWEK 1, 98-240 SZADEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy: ŚWIADCZENIA USŁUG PIELĘGNIARSKICH NA RZECZ MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZATÓWKU Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85141200-1 Usługi świadczone przez pielęgniarki Krótki opis: Zamówienie dotyczy wykonania usług pielęgniarskich od poniedziałku do niedzieli oraz w święta w godzinach od 08:00 do 18:00 z wykorzystaniem wiedzy medycznej i umiejętności zawodowych oraz z uwzględnieniem postępu w zakresie medycyny i pielęgnacji w zakresie: 1. realizacji zleceń lekarskich, niezbędnych ze względu na kontynuację procesu leczenia mieszkańca, m.in. rozkładania i podawania leków różnymi drogami (doustnie, doodbytniczo, dożylnie, domięśniowo, wziewnie) 2. pomiaru podstawowych parametrów życiowych, pomiaru glikemii 3. pobierania materiału do diagnostyki (krew, mocz, kał, wymazy) 4. pielęgnacji ran i wykonywania kompresów i okładów 5. pomocy przy badaniach lekarskich odbywających się w Domu Pomocy Społecznej w Przatówku 6. bieżącej oceny stanu zdrowia mieszkańców 7. w przypadkach uzasadnionych względami medycznymi, t.j. nagłego pogorszenia stanu zdrowia mieszkańca- wezwania zespołu ratownictwa medycznego V. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.12.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 Pzp) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 Pzp) a oprócz niego także: Aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzoną za zgodność kserokopię opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 Pzp) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 Pzp) a oprócz niego także: Aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzoną za zgodność kserokopię opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 Pzp) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 Pzp) a oprócz niego także: Aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzoną za zgodność kserokopię opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 Pzp) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 Pzp) a oprócz niego także: Aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzoną za zgodność kserokopię opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 44 Pzp) 2. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ pn: Oświadczenie art. 22 Pzp) a oprócz niego także: Aktualny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Potwierdzoną za zgodność kserokopię opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dpsprzatowek.pl/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Przatówku
Przatówek 1
98 - 240 Szadek
tel/fax. (043) 675-12-29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1 98 - 240 Szadek sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług mobilnej pielęgniarki oraz organizacja i przeprowadzenie warsztatów wsparcia geriatrycznego dla podopiecznych CentrumUsługSpołecznychwŁomży z podziałem na poszczególne części zamówi
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych w obiekcie "Oleńka" w Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2026 roku
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych pielęgniarki.
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2026.
- "Opieka długoterminowa dla mieszkańców Krasnegostawu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





