Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-07
Starogard Gdański: Dostawa materiałów opatrunkowych.
Numer ogłoszenia: 48749 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. dr J. Balewskiego 1, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 562 30 31, faks 58 562 48 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-kcz.s.win.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Brak
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o załączone przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających do obrotu materiały opatrunkowe, tj. że dostarczane materiały opatrunkowe spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r., Nr 107, poz.679). Zamawiający może zażądać udostępnienia tych dokumentów do wglądu. 2. Karta katalogowa z opisem oferowanego produktu w języku polskim - z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji dotyczy wraz z próbkami w zamkniętych oryginalnych opakowaniach handlowych. Próbki muszą być opisane, której pozycji i pakietu dotyczą (załącznik nr1) celem weryfikacji oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana jako uprawnione do reprezentacji podmiotu zgodnie z dokumentacją rejestrową. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczęć udzielającego pełnomocnictwa i jego podpis (jeżeli dotyczy). 2.Oświadczenie o podwykonawcach stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-kcz.s,win.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Balewskiego 1, 83 - 200 Starogard Gdański, pok. nr1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Balewskiego 1, 83 - 200 Starogard Gdański, pok. nr1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KOMPRESY CHŁONNE JAŁOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOMPRESY JAŁOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GAZA JAŁOWA I PODKŁAD JAŁOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: RĘKAW OPATRUNKOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GAZA NIEJAŁOWA, WATA, GROSZKI, SERWETA GAZOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WKŁADKA HIGIENICZNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: FOLIA OPERACYJNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KOMPRESY NIEJAŁOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PIELUCHOMAJTKI DLA DZIECI I PODKŁADY HIGIENICZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: OPASKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PLASTRY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZEPEK, MASKA, OCHRANIACZE, FARTUCHY, KOSZULA, UBRANIE OPERACYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PODKŁAD NIESTERYLNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: OBŁOŻENIA do artroskopii i operacji brzuszno - krocznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: OBŁOŻENIA do chirurgii biodra i uniwersalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: FARTUCH JAŁOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: SERWETKI DO RĄK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych o wartości poniżej 207 000 euro..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Świadczenie dla osób bezdomnych z terenu miasta Starogard Gdański w zakresie pomocy społecznej polegającej na udzieleniu tymczasowego schronienia
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Przebudowa ul. Prusa i odcinka ul. Rolnej w Starogardzie Gdańskim
- Usługi koparko-ładowarkami przy pracach organizowanych przez PZD Starogard Gdański.
- Remont dróg powiatowych metodą " sluury seal"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2407G na odcinku Frank-Kaliska.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podstawowych wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o.
- 45/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
- Cykliczne dostawy leków, materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do sterylizatora plazmowego dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
- ZP-032_/2024 - "Akcesoria do oksygenatora, wyposażenie lasera wysokoenergetycznego, kleszczyki zaciskowe, uszczelki do trokarów, akcesoria do kruszenia kamieni, taśmy do kinesiotapingu "
- Dostawa materiałów szewnych oraz zestawów do operacji przepuklin i zestawu do laparoskopii ginekologicznej
- DOSTAWA WYROBÓW OPATRUNKOWYCH
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.