eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskiePRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1162F LUBOGOSZCZ - SIEDLISKO W MIEJSCOWOŚCI RADOMICKO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-19

POZYCJA 48745

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Krosno Odrzańskie: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1162F LUBOGOSZCZ - SIEDLISKO W MIEJSCOWOŚCI RADOMICKO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: Monika Szafraniec Piotr Petryk, ul. Obrońców Stalingradu 43, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, fax 068 3836098, e-mail: zdpkrosnoo@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.krosno-odrz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1162F LUBOGOSZCZ - SIEDLISKO W MIEJSCOWOŚCI RADOMICKO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: DROGA POWIATOWA NR 1162F W MIEJSCOWOŚCI RADOMICKO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1162F w miejscowości Radomicko na odcinku o długości 0,385 km (od km 0+000 do 0+385). Zakres robót obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1)Roboty pomiarowe-0,4 km. 2)Mechaniczne karczowanie drzew - 3 szt. 3)Usunięcie humusu - 2.824,0 m2. 4)Rozbiórka istniejących przepustów o śr. do 50,0 cm - 42,0 mb. 5)Rozbiórka skrzydełek oraz umocnień wlotów przebudowywanych przepustów - 7,2 m3. ROBOTY ZIEMNE 6)Roboty ziemne - 1.381,13 m3. 7)Formowanie i zagęszczanie nasypów - 736,4 m3. ODWODNIENIE DROGI 8)Przepusty rurowe o śr. 60,0 cm - 39,0 mb. 9)Ścianki czołowe do ww. przepustów - 5 szt. 10)Kolektor deszczowy o śr. 60,0 cm - 75,0 m. 11)Studnia wpadowa o śr. 1500 mm - 1 szt. 12) Studnie kanalizacyjne rewizyjne o śr. 1500 mm - 2 szt. 13) Studnia deszczowa z osadnikiem - 1 szt. 14) Przykanalik o śr. 200 mm z PCV - 8,0 m. PODBUDOWY 15)Wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża - 3.173,9 m2. 16)Oczyszczenie i skropienie nawierzchni - 2.276,5 m2. 17)Wykonanie warstwy podbudowy o gr. 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 2.342,5 m2. 18)Wykonanie warstwy podbudowy o gr. 15cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 336,4 m2. 19)Wykonanie warstwy podbudowy o gr. 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 271,0 m2. 20)Podbudowa zasadnicza z mieszanek mineralno-bitumicznych BA 0/16 grub. 4 cm - 2.276,5 m2. NAWIERZCHNIE 21)Nawierzchnie zjazdów do posesji z kostki betonowej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 336,4 m2. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 22)Umocnienie skarp warstwą humusu o gr. 5 cm z obsianiem trawą - 2.284,0 m2. 23)Czyszczenie dna rowów do 20 cm z wyprofilowaniem skarp oraz oczyszczenie dna przepustów w ciągu - 800,0 mb. 24)Wykonanie ścieku na podsypce cementowo-piaskowej - 6,0 mb. 25)Przepusty rurowe o śr. 50 cm - 33,0 m. 26)Ścianki czołowe dla ww. przepustów - 11 szt. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU 27)Ustawienie, utrzymanie i demontaż oznakowania na czas robót - ryczałt. ELEMENTY ULIC 28)Ustawienie krawężników betonowych, wystajacych 15x30 - 385,0 mb. 29)Ustawienie krawężników betonowych, wtopionych przy zjazdach 15x30 - 222,0 mb. 30) Ustawienie krawężników betonowych trapezowych - 84,0 m. 31)Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 495,0 m2. 32)Obrzeża betonowe 6x20 na podsypce cementowo-piaskowej - 380,0 mb. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia tak jak w pkt. II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 18.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2 000,0 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z budową dróg kołowych oraz z wykonywaniem instalacji wodno-kanalizacyjnych. W celu potwierdzenia posiadania przedmiotowych uprawnień do wykonywania niniejszych działalności, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają niniejszy warunek. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia niniejszego faktu, Wykonawca zobowiązany jest podpisać załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczenie (załącznik nr 2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że każdy z nich spełnia powyższy warunek. 3. Warunkiem udziału w przedmiotowym postępowaniu jest wykazanie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W związku z powyższym: 1)O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali minimum 2 roboty związane z budową lub przebudową dróg lub ulic wraz z infrastrukturą drogową czyli chodnikami, kanalizacją deszczową o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 350.000,0 zł każda. Na potwierdzenie przedmiotowego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do przedmiotowego wykazu, stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ należy przedłożyć dokumenty, które potwierdzą, że zawarte w wykazie roboty zostały należycie wykonane - np. referencje, listy rekomendacyjne, protokoły odbioru prac itd.; 2)O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do realizacji zamówienia tj. kierownikiem lub kierownikami budowy, którzy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych. Na potwierdzenie niniejszego warunku należy załączyć uzupełniony załącznik nr 6 - Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do niniejszego wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; 3)O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: - Koparką lub koparko-ładowarką- 1 szt.; - Skrapiarką do bitumu- 1 szt.; - Układarką mas bitumicznych (z podgrzewaną ławą) - 1 szt.; - Zagęszczarką wibracyjną- 1 szt.; - Walcem stalowym, wibracyjnym- 1 szt.; - Walcem stalowym, gładkim - 1 szt.; - Walcem ogumionym- 1 szt.; - Samochodem ciężarowym od 5 do 15 ton - 2 szt.; - Samochodem ciężarowym od 15 do 25 ton- 4 szt. Na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedstawi uzupełniony wykaz sprzętu, stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone powyżej. 3.Kolejnym warunkiem udziału w przedmiotowym postępowaniu jest wykazanie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumentem potwierdzającym spełnienie tego warunku jest polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że każdy z nich spełnia powyższy warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zasadzie spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1)Uzupełniony formularz oferty - załącznik nr 1; 2)Oświadczenie Wykonawcy o możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2; 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3; 4)Wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną - załącznik nr 4; 5)Uzupełniony formularz, informujący o tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm)proponowanych podwykonawców - załącznik nr 5; 6)Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 6; 7)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 7; 8)Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8; 9)Podpisany wzór umowy - załącznik nr 9; 10)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - tj. kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadaniu ważnego, wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (dołączyć do załącznika nr 6); 12)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 10) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 2) i 12) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione wspólnie lub przez jednego z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. okres gwarancji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krosno-odrz.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: - w siedzibie zamawiającego, płatne w kasie lub - za zaliczeniem pocztowym, płatne przy odbiorze. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:30, Zarząd Dróg Powiatowych ul. Obrońców Stalinradu 43 66-600 Krosno Odrzańskie Dział Techniczny.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.