eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejówek › Zakup i dostawę pomocy naukowych i dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu Równy start w przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Sulejówek: Zakup i dostawę pomocy naukowych i dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu Równy start w przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 48740 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulejowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawę pomocy naukowych i dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu Równy start w przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy naukowych i dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach projektu Równy start w przyszłość realizowanego przez Miasto Sulejówek i współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 32.33.21.00-0, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1, 37.45.29.00-0, 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.19.00.00-7, 38.51.00.00-3, 38.65.10.00-3, 22.11.00.00-4, 22.11.10.00-1, 22.11.41.00-3, 22.11.42.00-4, 22.11.45.00-7, 32.35.45.00-4, 30.19.59.10-4, 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ni dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, pok. 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Równy start w przyszłość realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch zestawów multimedialnych (tablica interaktywna, projektor, notebook i zestaw nagłośnieniowy) niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kół językowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch zestawów multimedialnych (tablica interaktywna, projektor, notebook i zestaw nagłośnieniowy) niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kół językowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 32.32.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć w ramach koła dziennikarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć w ramach koła dziennikarskiego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 32.33.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lornetek niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lornetek niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu niezbędnego do przeprowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikroskopu niezbędnego do przeprowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.51.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów fotograficznych i kamer cyfrowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła turystycznego i filmowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów fotograficznych i kamer cyfrowych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła turystycznego i filmowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła fizycznego i chemicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła fizycznego i chemicznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła teatralnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła teatralnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła plastycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów plastycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła plastycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kół językowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kół językowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kół językowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kół językowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 22.11.10.00-1, 22.11.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników i programów multimedialnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego i geograficznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa podręczników i programów multimedialnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła przyrodniczego i geograficznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 22.11.42.00-4, 22.11.10.00-1, 32.35.45.00-4, 22.11.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych i programów multimedialnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła matematycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych i programów multimedialnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach koła matematycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kół sportowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach kół sportowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.29.00-0, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablicy flipchart oraz gablot informacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablicy flipchart oraz gablot informacyjnych niezbędnych do przeprowadzenia zajęć w ramach projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.19.59.10-4, 39.15.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.