eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa płynów infuzyjnych i żywieniowych podzielonych na 4 pakiety, nr sprawy EO-2722/XX/05



Ogłoszenie z dnia 2005-09-16

POZYCJA 48725

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa płynów infuzyjnych i żywieniowych podzielonych na 4 pakiety, nr sprawy EO-2722/XX/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 w Lublinie, do kontaktów: Anna Łobodzka, ul. Staszica 16, 20-081 Lublin, tel. 081 5327352, fax 081 5329486, e-mail: psk1_z@woi.lublin.pl, www.spsk1.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płynów infuzyjnych i żywieniowych podzielonych na 4 pakiety, nr sprawy EO-2722/XX/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie 1: Aminokwasy 10, Emulsja tłuszczowa, Clinomyl N, Nutrilex Lipid, Periplasmal, Mannitol, Metronidazol, Aqua pro injectionaea, Glukoza, Natrium chloratum, Płyn wieloelektrolitowy fizjologiczny, Dekstran 40000, Płyn Ringera, Płyn jelitowy, Płyn pediatryczny wyrównawczy, Płyn żołądkowy zapobiegawczy, Zadanie 2: Nutridrink w pięciu smakach, Diasip a 200ml, Peptisorb proszek, Protifar, Diason pack 1000ml, Peptisorb pack 1000ml, mleko Alprem LCPUFA 90ml, Mleko Nan HA 90ml, Bebilon pepti lml. Zadanie 3: Aminomel nephro 500ml, Aminosteril N-Hepa 8% 500, Kabiven 1440 ml (worki 3-komorowe) typu Kabiven, Hydroksyetyloskrobia typu Voluven 6% 500ml, Purisole SM 3ml stopper typu Purisol, Addamel novm 10ml x 1, Addiphos 20ml x 1, Cernevit 750mg x 1, Soluvit novum 10ml x 1, Vitalipid N Adult 10ml x 1, Vitalipid N Infant 10ml x 1, Dipeptiven 50ml, Dipeptiven 100ml. Zadanie 4: Nutrison standard pack 1000ml, Nutrison standard butelka 500ml, Aparat do żywienia pozajelitowego typu Flocare do butelek 500ml do przetoczeń drogą pompy infuzyjnej, Aparat do żwienia pozajelitowego typu Flocare do butelek 500ml do przetoczeń metodą grawitacyną, Aparat do żywiena pozajelitowego typu Flocare do paka do przetoczeń drogą pompy infuzyjnej, Aparat do żywienia pozajelitowego typu Flocare do paka do przetoczeń metodą grawitacyjną. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1, 20-081 Lublin ul. Staszica 16, apteka szpitalna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość grupy powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie nr 1 - 10 000,00 PLN Zadanie nr 2 - 700,00 PLN Zadanie nr 3 - 2 000,00 PLN Zadanie nr 4 - 200,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Przelew 30 dni po dostawie cząstkowej. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetergu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7.04.2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy podmiotów zbiorowych ). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Do oferty należy dołączyć zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej nie dotyczy zadania 4 poz. 3, 4, 5 i 6. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokument określający obroty i zysk za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli średni roczny przychód ze sprzedaży ( lub obrót ) będzie wynosił nie mniej niż 150 % wartości wszystkich zaoferowanych pakietów. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw płynów infuzyjnych lub żywieniowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez daty wykonania zamawiający rozumie dzień, miesiąc i rok zawarcia umowy oraz zakończenia jej realizacji. Jeżeli dostawy zostały zrealizowanej wcześniej winno jasno to wynikać z załączonego dokumentu. Wykaz winien zawierać co najmniej 3 pozycje. Należy dołączyć co najmniej 3 lecz nie więcej niż 5 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością ( załączenie większej ilości tych dokumentów nie spowoduje jednak odrzucenia oferty ). Dokument winien potwierdzić wykonanie dostaw w całości. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EO-2722/XX/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.11.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: + 22% VAT: gotówką w kasie SKSP Nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.11.2005, godzina 12:30, SPSK Nr 1 ul. Staszica 11, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aminokwasy 10, Emulsja tłuszczowa, Clinomyl N, Nutrilex Lipid, Periplasmal, Mannitol, Metronidazol, Aqua pro injectionaea, Glukoza, Natrium chloratum, Płyn wieloelektrolitowy fizjologiczny, Dekstran 40000, Płyn Ringera, Płyn jelitowy, Płyn pediatryczny wyrównawczy, Płyn żołądkowy zapobiegawczy. 3) Zakres lub wartość: Zadanie nr 1 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Nutridrink w pięciu smakach, Diasip a 200ml, Peptisorb proszek, Protifar, Diason pack 1000ml, Peptisorb pack 1000ml, mleko Alprem LCPUFA 90ml, Mleko Nan HA 90ml, Bebilon pepti 100 ml. 3) Zakres lub wartość: Zadanie nr 2 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Aminomel nephro 500ml, Aminosteril N-Hepa 8% 500, Kabiven 1440 ml (worki 3-komorowe) typu Kabiven, Hydroksyetyloskrobia typu Voluven 6% 500ml, Purisole SM 3ml stopper typu Purisol, Addamel novm 10ml x 1, Addiphos 20ml x 1, Cernevit 750mg x 1, Soluvit novum 10ml x 1, Vitalipid N Adult 10ml x 1, Vitalipid N Infant 10ml x 1, Dipeptiven 50ml, Dipeptiven 100ml. 3) Zakres lub wartość: Zadanie nr 3 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Nutrison standard pack 1000ml, Nutrison standard butelka 500ml, Aparat do żywienia pozajelitowego typu Flocare do butelek 500ml do przetoczeń drogą pompy infuzyjnej, Aparat do żwienia pozajelitowego typu Flocare do butelek 500ml do przetoczeń metodą grawitacyną, Aparat do żywiena pozajelitowego typu Flocare do paka do przetoczeń drogą pompy infuzyjnej, Aparat do żywienia pozajelitowego typu Flocare do paka do przetoczeń metodą grawitacyjną. 3) Zakres lub wartość: Zadanie nr 4 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.