eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneSprzęt do ratownictwa zimowego w górach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Zakopane: Sprzęt do ratownictwa zimowego w górach.
Numer ogłoszenia: 487112 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063581, 603100010, faks 018 2014731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt do ratownictwa zimowego w górach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do ratownictwa zimowego - 30 kompletów - według poniższej specyfikacji: 1. Narty taliowane z przeznaczeniem do uprawiania narciarstwa ski alpinistycznego i jazdy poza trasami. Szerokość narty pod butem od 82 do 90 mm. Waga 1 narty przy długości 170 cm i szerokości pod butem 90 mm. max 1400 gr. (przy podanej długości narty i szerokości pod butem waga obliczona zostanie proporcjonalnie) 2. Wiązania do uprawiania narciarstwa ski alpinistycznego, zapewniające możliwość podchodzenia i zjazdu umożliwiające wpięcie butów ski alpinistycznych. Komplet winien zawierać: skistopery, oraz noże do poruszania się po twardym śniegu (harszle). Waga maksymalna kompletu do 1 narty, bez noży max 600 gr. 3. Buty z przeznaczeniem do uprawiania narciarstwa ski-alpinistycznego, zapewniające wygodę podczas podchodzenia i optymalne (trzymanie nogi) podczas jazdy w każdym terenie i warunkach. But winien posiadać możliwość przypięcia raków automatycznych i możliwość wpięcia wiązań do uprawiania narciarstwa alpinistycznego każdego typu.. But winien być wyposażony w system minimum dwóch klamer oraz podeszwę typu wibram lub podobną. But winien zapewniać możliwość szybkiego przepięcia sprzętu jedną klamrą w przypadku zmiany kierunku z podchodzenia na zjazd i odwrotnie. Waga jednego buta max. 1300 gr przy rozmiarze 27 cm. But wewnętrzny winien zapewniać komfort cieplny, dobre dopasowanie, termoformowalny, wykonany z materiałów szybkoschnących. 4. Kijki składane dwuelementowe, z wygodnym i niezawodnym systemem regulacji długości, zatrzaskowe typu clipper lub podobne z przedłużoną wyściółka pod rękojeścią,, wykonane z materiałów o podwyższonej wytrzymałości. W komplecie winny znajdować się 2 rodzaje kółek o różnej średnicy. 5. Foki z zaczepami do tyłu i przodu nart, wykonane z materiału zawierającego min 70% mohairu. Możliwość docięcia i założenia do skiturowych nart taliowanych o szerokości pod butem 82 - 90 mm. 6. Kask ochronny lekki waga max 350 gram, wentylowany, prosta i skuteczna regulacja obwodu głowy z boczną regulacją paska pod brodą umożliwiającą regulację do przodu i tyłu, przystosowany do mocowania latarki czołówki, z przeznaczeniem do alpinizmu. 7. Detektor lawinowy umożliwiający pracę w dwóch trybach: nadawania i odbioru sygnału w celu lokalizacji zasypanego, min. trzy antenowy pracujący w zakresie 457 kHz, zasięg trybu szukania wstępnego min 60 m z funkcją trwałego markowania (nie chwilowego) - odznaczania, czyli rozróżnienia osób znalezionych przy wieloosobowym zasypaniu, tryb zabezpieczający LVS przed przypadkowym przełączeniem w tryb nadawania - czujnik ruchu, oraz monitoring funkcji życiowych (nadawanie i odbiór). 8. Sonda lawinowa, metalowa, podwyższonej wytrzymałości, składana przeznaczona w szczególności do działań zorganizowanych grup ratowniczych o długości min 320 cm po rozłożeniu, wyposażona w prosty, szybki, niezawodny i trwały system rozkładania i blokowania linką stalową. Waga max 700 gram. 9. Łopatka lawinowa rozkładana, demontowany trzon dwu elementowy, owalny, wykonana z wytrzymałych materiałów, długość łopatki wraz ze styliskiem po rozłożeniu min. 80cm, wielkość szufli min 23 x 30 x 6 cm - kształt ułatwiający dociśnięcie szufli butem. Uchwyt na stylisku D-kształtny, konstrukcja umożliwiająca zamontowanie styliska pod kątem 90 stopni. Waga max. 800 g..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.80.00.00 - Sprzęt osobisty i pomocniczy 29.85.10.00 - 29.85.10.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2.000 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie jest wymagane

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis parametrów technicznych oferowanego sprzętu ze szczególnym uwzględnieniem danych objętych kryteriami oceny oferty. Wskazane jest przedstawienie do oceny komisji przetargowej wzorów oferowanego sprzętu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zaświadczenie z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie oferenta - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 14:00, miejsce: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.