To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Nowy Sącz: Likwidacja dzikich wysypisk odpadów wzdłuż brzegów rzeki Kamienicy, rzeki Dunajec i potoku Łubinka oraz na terenach miejskich
Numer ogłoszenia: 48689 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13202 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Likwidacja dzikich wysypisk odpadów wzdłuż brzegów rzeki Kamienicy, rzeki Dunajec i potoku Łubinka oraz na terenach miejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest likwidacja dzikich wysypisk odpadów wzdłuż brzegów rzeki Kamienicy, rzeki Dunajec i potoku Łubinka oraz na terenach miejskich. 2.Usługa obejmuje: a)sprzątanie brzegów rzeki Kamienica, rzeki Dunajec i potoku Łubinka w granicach miasta Nowego Sącza, a w szczególności usunięcie dzikich wysypisk odpadów, gruzowisk i pojedynczych odpadów z częstotliwością raz na miesiąc w okresie od 1.03.2009 r. do 31.12.2009 r. Termin rozpoczęcia sprzątania uzależniony jest od warunków atmosferycznych tzn. od zalegania pokrywy śnieżnej. W przypadku braku pokrywy śnieżnej sprzątanie zostanie rozpoczęte w dniu 1.03.2009 r. W przypadku zalegania pokrywy śnieżnej dokładny termin pierwszego sprzątania zostanie ustalony przez Zamawiającego. Obszar przeznaczony do sprzątania obejmuje teren od linii brzegowej rzek do wałów przeciwpowodziowych (włącznie) b)ustawienie pojemników na odpady (o pojemności ok. 7-12 m3) na terenie miasta z przeznaczeniem na zbiórkę odpadów pochodzących z akcji sprzątania m.in. Sprzątanie osiedli, Sprzątanie Świata itp. od dnia 1.03.2009 r. do dnia 31.12.2009 r. w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a po zapełnieniu wywóz ich zawartości na składowisko odpadów. Po zebraniu 150 ton odpadów w pojemnikach należy zaprzestać wystawiania pojemników i uprzątnąć teren w miejscu ich ustawienia; pojemniki do zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca. Czynności te nazwane są dalej zbiórką odpadów. c)wywóz zebranych odpadów komunalnych określonych w pkt. a), b) i d) oraz zapłata za unieszkodliwianie na składowisku odpadów, d)systematyczne sprzątanie terenów miejskich (działki miejskie niezabudowane) a w szczególności usunięcie dzikich wysypisk odpadów, gruzowisk i pojedynczych odpadów. Miejsca do sprzątania Zamawiający zgłasza Wykonawcy na bieżąco w ciągu okresu trwania umowy. Suma powierzchni sprzątanych działek nie przekroczy 2000 arów, a ilość czynności sprzątania uzależniona jest od rzeczywistych potrzeb. 3.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami. Zamawiający na podst. art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający zastrzega, że: a)podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań wykonawcy; b)wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania pracy podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one jego działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami jego lub jego przedstawicieli lub jego pracowników; c)zamawiający nie jest związany stosunkami zobowiązaniowymi z podwykonawcami, ale może skorzystać z wszelkich praw nabytych przez wykonawcę w stosunku do nich; d)wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do zamawiającego za zlecone do podwykonania części zamówienia. 4.W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. 5.Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 160000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SURPAP s.c. Przedsiębiorstwo Obrotu Surowcami Wtórnymi, ul. Wyspiańskiego 3, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 160000.00
- Oferta z najniższą ceną: 160000.00 oferta z najwyższą ceną: 160000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.43.2025 Wykonanie robót budowlanych(...)"Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się w budynku Ratusza Urzędu Miasta Nowego Sącza".
- BZP.271.47.2025 Wykonanie robót budowlanych (.....) pn.: ,,budowa instalacji klimatyzacji w systemie VRF dla budynku Ratusza w Nowym Sączu (.....)"
- Wykonanie instalacji sieci wodociągowej na terenie Komendy Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
- BZP.271.41.2025 Wykonanie robót budowlanych (...)"Modernizacja obiektów DPS w Nowym Sączu, prace w budynku DPS przy ul. Nawojowskiej 159".
- Dostawa wyposażenia diagnostycznego urządzeń elektronicznych - pomocy dydaktycznych niezbędnych do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 3.
- BZP.271.46.2025 Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - aktualizacja opłat Skarb Państwa
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.