eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa kserokopiarki, stanowiska do polimeryzacji emulsyjnej oraz oprogramowania HyperMILL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Rzeszów: Dostawa kserokopiarki, stanowiska do polimeryzacji emulsyjnej oraz oprogramowania HyperMILL
Numer ogłoszenia: 486806 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarki, stanowiska do polimeryzacji emulsyjnej oraz oprogramowania HyperMILL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kserokopiarki, stanowiska do polimeryzacji emulsyjnej oraz oprogramowania HyperMILL.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.30.00-8, 38.00.00.00-5, 30.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kserokopiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Technologia druku: druk laserowy Typ urządzenia: urządzenie wielofunkcyjne: drukarka monochromatyczna, kopiarka monochromatyczna, skaner kolorowy Prędkość druku: mono min. 25 str A4 /min. Czas nagrzewania: nie więcej niż 20 sekund Czas uzyskania pierwszej kopii mono: nie więcej niż 6 sekundy Formaty papieru: A6 - A3 Obsługiwana gramatura papieru: co najmniej w zakresie od 52 do 162 g/m2 Pojemność kaset na papier : co najmniej 2 kasety uniwersalne o pojemności nie mniejszej niż 250 arkuszy każda, taca ręczna o pojemności nie mniejszej niż 100 arkuszy, możliwość rozbudowy pojemności papieru do co najmniej 1600 arkuszy Automatyczny podajnik dokumentów: wymagany, z funkcją odwracania, o pojemności co najmniej 100 arkuszy, obsługujący papier o gramaturze co najmniej w zakresie od 64 do 90g/m2 Funkcja zoom: co najmniej w zakresie od 25% do 200% Język drukarki : PCL5e/6, opcjonalnie Postscript 3 Moduł drukowania dwustronnego : wbudowany, automatyczny Interfejsy : USB 2.0, Ethernet 10 base-T/100/ base-TX Zawansowane funkcje drukowania: Aplikacja umożliwiająca bezpośrednie drukowanie poprzez przeciąganie wybranego pliku do ustawionego folderu np. na pulpicie bez potrzeby instalacji sterowników danego urządzenia na komputerze użytkownika końcowego (sterownik tylko na serwerze). Aplikacja umożliwiająca wywołanie drukowania bezpośrednio z panelu urządzenia, dokumentów umieszczonych w indywidualnych i publicznych katalogach sieciowych. Wyświetlacz urządzenia: Dotykowy, kolorowy odchylany z możliwością ustawiania własnych skrótów na wyświetlaczu Pamięć RAM : min. 1024 MB Dysk twardy: Opcjonalnie: o minimalnej pojemności 250 GB Protokoły sieciowe: TCP/IP, opcja. IPX/SPX Typ skanera: Płaski / z podajnikiem ARDF Automatyczny podajnik skanowanych dokumentów : Automatyczny odwracający podajnik dokumentów oryginalnych na co najmniej 100 ark. Szybkość skanowania oryginałów czarno-białych i kolorowych min. 50 str/min mono i kolor Wyjściowe formaty PDF/JPEG/TIFF Funkcje skanera: skaner sieciowy kolorowy z możliwością skanowania do SMB, FTP. NCP, e-maila, opcjonalnie do USB/SD Dołączone sterowniki : sieciowy, TWAIN Obsługiwane środowiska: WindowsR XP/Vista/7/8/Server 2003/2008 Współpraca z SAP R/3, Novell Dodatkowe wyposażenie: Szafka na kółkach Dodatkowe funkcje: Oprogramowanie z funkcją druku z odzyskaniem prac, druku równoległego oraz funkcją powiadomienia informującą kiedy i gdzie pojawiają się wydruki Możliwość automatycznego kopiowania obu stron dowodu osobistego na jednej kartce funkcja Mail to print funkcja PDF direct print Pobór mocy : Podczas pracy: maks. 433 Watt Trybie gotowości: maks. 113 Watt Maksymalne zużycie energii: 1550 Watt TEC (Energy Star): maks. 1 082 W/h Emisja zanieczyszczeń i utylizacja odpadów: Emisja TVOC: maks. 0.99 mg/h Emisja pyłów: maks. 0.62 mg/h Poziom hałasu podczas pracy: maks. 67.3 dB (A) Poziom hałasu w trybie oczekiwania: maks. 31.4 dB (A) Zgodność z znakami ECO, normami ISO i przepisami prawnymi (wymagane) Energy Star: Tak Blue Angel (BAM): Tak ISO 9001:2000: Tak ISO 14001:2004: Tak ISO 18001: Tak ISO 11469 / ISO 1043: Tak WEEE: Tak RoHS: Tak Materiały eksploatacyjne Toner czarny dostarczony z urządzeniem pozwalającym na wydrukowanie minimum 18 000 stron A4 przy zadruku 6% Gwarancja Minimum 60 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie stanowiska do polimeryzacji emulsyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1. Magnetyczne urządzenie dyspergujące 2. Myjka ultradźwiękowa Dodatkowe akcesoria do myjki: - Pokrywa z tworzywa sztucznego z otworem wraz z gumowym pierścieniem umożliwiająca pracę ze zlewkami 600 ml (niskimi) i 1000 ml (wysokimi). - Uchwyt ze stali szlachetnej do sit laboratoryjnych o średnicy 100 i 200 mm. - Zestaw uchwytów do kolb szklanych do odgazowania rozpuszczalników, w tym zacisk trójpalczasty, złączka mocująca i pręt statywu o długości 600 mm. - Kosz zawieszany ze stali szlachetnej: wymiary wewnętrzne kosz średnica 220 mm, wysokość 70 mm, szerokość oczek 10x10 mm. Uchwyty z izolacją termiczną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa oprogramowania HyperMILL lub równoważne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie HyperMILL lub równoważne, wersja jednostanowiskowa, licencja na czas nieokreślony pozwalająca na projektowanie obróbki tokarskiej, wiertarskiej i frezarskiej w zakresie od 2,5D do płynnej 5-cio osiowej. Uzupełnienie oprogramowania posiadanego w Katedrze Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji. Oprogramowanie powinno zawierać : - cykle obróbki tokarskiej (obróbka zgrubna, obróbka wykańczająca, obróbka rowków, gwintów, operacje wiertarskie oraz obróbka z użyciem napędzanych narzędzi), - cykle obróbki wiertarskiej i frezarskiej 2D-3D (cykle wiercenia, planowanie, obróbka kieszeni, konturów, resztek, obróbka zgrubna 3D oraz cykle obróbki wykańczającej 3D), - cykle obróbki 5-osiowej (strategie do obróbki głębokich zagłębień, obróbka krawędzi, obróbka konturów, obróbka górnych powierzchni, obróbka swarf), - pakiet 5-osiowej obróbki łopatek (frezowanie łopatki, obróbka bandaży, obróbka swarf), - pakiet 5-osiowej obróbki wirników (obróbka zgrubna, wykończenie piasty, obróbka łopatek), - pakiet 5-osiowej obróbki kanałów (obróbka zgrubna, obróbka wykańczająca, obróbka resztek). Ponadto oprogramowanie powinno: - mieć możliwość analizy powierzchni modelu poddanego obróbce oraz wykrywania cech, - mieć możliwość definicji półfabrykatu i oprzyrządowania (narzędzia, uchwyty), - mieć możliwość symulacji i edycji zdefiniowanej obróbki oraz wykrywania kolizji narzędzia, - mieć możliwość symulacji procesu obróbki na wirtualnej obrabiarce, - pozwalać generować ścieżki narzędzia na obszarach nieobrobionych na podstawie dowolnie wcześniej obliczonego cyklu, w którym wystąpiła kolizja (krótkie narzędzie, lub kolizja uchwytu) oraz pozwalać na automatyczne tworzenie bezkolizyjnej ścieżki z rozpoznaniem typu cyklu z wykorzystaniem dłuższego narzędzia w 3D lub tego samego w 5 osiach, - mieć możliwość analizy modelu uzyskanego w wyniku symulacji obróbki, - mieć możliwość optymalizacji procesu obróbki oraz przygotowania ścieżek narzędzia pod obróbkę szybkościową HSM, - mieć możliwość przygotowania postprocesora i wygenerowania kodu NC, - mieć możliwość edycji globalnej mieć możliwość wygenerowania dodatkowych ścieżek łączących poszczególne operacje (różne rodzaje obróbek) w jedną ścieżkę, - mieć możliwość generowania obróbki bez konieczności wskazywania modelu, konturu, powierzchni, granic, - mieć możliwość automatycznej korekcji posuwów i prędkości obrotowych narzędzia podczas obróbki np. podczas wiercenia otworów komunikacyjnych, Wsparcie techniczne w zakresie: - instalacji, konfiguracji, obsługi w okresie licencji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.32.30.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.