eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Łódź: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 486748 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 384376 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Łodzi, ul. Elizy Orzeszkowej 31/35, 91-479 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 616 27 45, faks 0-42 616 27 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego, położonej w Łodzi przy ul. E. Orzeszkowej 31/35 fabrycznie nowego, kompletnego i sprawnego technicznie: a). Sprzętu informatycznego: kopiarka kolorowa -1 szt., skaner szczelinowy A3-1 szt., ups 10kV -1 szt., ups 3000V -1 szt., napęd taśmowy -1 szt., urządzenie wielofunkcyjne -1 szt., drukarka laserowa -3 szt., skaner płaski -1 szt., skaner szczelinowy -1 szt., dysk zewnętrzny z interfejsem usb o pojemności 4 TB -2 szt., dysk zewnętrzny - 3 szt., taśmy do streamera - 50 szt., pendrive 32 GB - 4 szt., bateria do ups HP R 5500XR- 1 szt., klawiatura komputerowa - 2 szt., monitor komputerowy 24 cali - 1 szt. b). Oryginalnego oprogramowania wraz z licencjami: program Corel Draw Graphics Suitę X6 Edu - 1 szt., program OCR - 3 szt., program Adobe Acrobat - 1 szt., program Adobe In Design CS6 PL Win/Mac -1 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt. 2 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w kolumnie -Minimalne wymagane parametry techniczne urządzeń i okresu trwania gwarancji. Podane w załączniku parametry techniczne są wymaganiami minimalnymi co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele o wydajniejszych parametrach. 3. Sprzęt informatyczny musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Sprzęt informatyczny musi posiadać certyfikat CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. Nr 155, poz. 1089). 5. Sprzęt informatyczny musi być objęty gwarancją, której szczegółowe warunki określi umowa o udzielenie zamówienia, zgodna z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa 1 szt. kopiarki kolorowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12177,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12177,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12177,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa 1 szt. skanera szczelinowego A3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DTP-SOFT Sp. z o.o., ul. Marszałka Piłsudskiego 4a/3, 34-700 Rabka Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9021,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27333,33

  • Oferta z najniższą ceną: 11931,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27333,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa 1 szt. ups 10 kV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMEX S.A., ul. Azymutalna 9, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15819,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16851,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16851,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26814,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa 1 szt. ups 3000 V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMEX S.A., ul. Azymutalna 9, 80-298 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3707,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2724,45

  • Oferta z najniższą ceną: 2724,45 / Oferta z najwyższą ceną: 4551,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa 1 szt. napędu taśmowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTACTO Sp. z o.o., ul. Brukowa 6/8, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21588,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15153,60

  • Oferta z najniższą ceną: 15153,60 / Oferta z najwyższą ceną: 20725,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa:1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego, 3 szt. drukarek laserowych, 1 szt. skanera płaskiego, 1 szt. skanera szczelinowego, 2 szt. dysku zewnętrznego z interfejsem usb o pojemności 4 TB, 3 szt. dysku zewnętrznego, 50 szt. taśm do streamera, 4 szt. pendrive 32 GB, 1 szt. baterii do ups HP R5500XR, 2 szt. klawiatury komputerowej, 1 szt. monitora komputerowego 24 cali

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • E-TECH Paweł Kapusta; NETICOM, ul. Tuwima 95A, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
  • Marcin Duda E-TECH s.c. M.Duda P.Kapusta, ul. Tuwima 95A, 90-031 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17712,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21266,70

  • Oferta z najniższą ceną: 21266,70 / Oferta z najwyższą ceną: 21266,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa oprogramowania wraz z licencjami bezterminowymi: 1 szt. programu Corel Draw Graphics Suite X6 Edu, 3 szt. programu OCR , 1 szt. programu Adobe Acrobat, 1 szt. programu Adobe In Design CS6 PL Win/Mac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RYNEK 13 Sp. jawna, ul. Plac Gen. j. Bema 2/9, 50-265 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2856,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3472,29

  • Oferta z najniższą ceną: 3472,29 / Oferta z najwyższą ceną: 6359,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.