eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PułtuskWykonanie remontu budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Zaułek 1 w Pułtusku.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-10

Pułtusk: Wykonanie remontu budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Zaułek 1 w Pułtusku.
Numer ogłoszenia: 48669 - 2008; data zamieszczenia: 10.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 17 Sierpnia 58, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6925265, fax 0-23 6925265.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Zaułek 1 w Pułtusku..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku, ul. Zaułek 1: I Roboty remontowe dachu - likwidacja dwóch kominów wentylacyjnych murowanych oraz przemurowanie pozostałych, - likwidacja wywietrzaków dachowych mechanicznych, - ocieplenie stropodachu styrpapą grubości 15 cm po uprzednim usunięciu istniejących warstw pokrycia papowego i wykonaniu warstwy wyrównującej betonowej ( około 50% wymiany warstwy), - pokrycie dachu papą termozgrzewalną, - wymiana okuć blacharskich oraz rynien i rur spustowych na orynnowanie z blachy ocynkowanej lub PCV, - wymiana instalacji odgromowej budynku, II Roboty remontowe piętra - poszerzenie otworów i montaż drzwi wejściowych o wymiarach w świetle 80x200 cm do łazienek na piętrze budynku, - likwidację dwóch łazienek na piętrze budynku poprzez wyburzenie ścianek działowych gr. 12 cm z przeznaczeniem na pokój, montaż drzwi wejściowych do nowoprojektowanego pokoju, wykonanie pogłębienia otworów okiennych, - montaż stolarki okiennej PCV na piętrze budynku, - wymiana stolarki drzwiowej na piętrze - wykonanie nadproży i poszerzenie otworów drzwiowych w nowoprojektowanym pomieszczeniu rekreacyjnym na piętrze budynku, - wyburzenie części ścianek działowych pod potrzeby projektowanego w/w pomieszczenia, - wymianę wykładzin w pomieszczeniach piętra ( wykładzina obiektowa), - prace wykończeniowe (tynkarskie, okładzinowe, malarskie) w niezbędnym zakresie - zamurowanie otworów wentylacji nawiewnej Neolux, - wykonanie sufitów podwieszanych kasetonowych na wysokości 3.00 m na piętrze budynku we wszystkich pomieszczeniach, - wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej w niezbędnym zakresie, - wymianę urządzeń sanitarnych. 1. Łazienki - na piętrze budynku poszerzenie otworów drzwi wejściowych do łazienek, wyburzenie ścianki w pomieszczeniu 2/9 i ponowne jej wymurowanie z cegły kratówki gr. 12 cm na zaprawie cementowo-wapiennej wg rysunku rzutu piętra. Montaż stolarki drzwiowej wg wykazu. Tynki cementowo-wapienne kat. III. W pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych ściany do wysokości co najmniej 2 m pokryte materiałami gładkimi, nienasiąkliwymi i odpornymi na działanie wilgoci. Powyżej ściany i sufity malowane farbami zmywalnymi, odpornymi na działanie wilgoci. 2. Likwidacja łazienek - przewiduje się likwidacje dwóch łazienek na piętrze budynku z przeznaczeniem ich na pokój, poprzez wyburzenie istniejących ścianek działowych, pogłębienie otworów pod okna od strony południowej budynku w miejscu istniejących otworów okiennych bez ich poszerzania montaż okien PCV. Rzędna spodu otworu +3,75 m. Nowe ścianki wymurować z cegły kratówki gr. 12 cm na zaprawie cementowo-wapiennej wg rysunku rzutu piętra. Tynki cementowo-wapienne kat. III. 3. Likwidacja pokoi - wyburzenie istniejących ścianek działowych na piętrze budynku wg rysunku rzutu piętra, poszerzenie otworów drzwiowych w ścianie grubości 27 cm i wykonanie nadproży. W istniejącej ścianie murowanej z cegły pełnej grubości 27 cm projektuje się powiększenie otworów drzwiowych. Powiększa się wysokość istniejącego otworu drzwiowego z 2,05 m na h =2,50 m oraz poszerza się otwory do szerokości 2,77 m oraz 2,83 m. W celu podwyższenia należy wykonać nadproże dostosowując je do projektowanej wysokości otworu. Projektowane nadproże złożone z 2xI300, należy osadzić przed wyburzeniem fragmentów ścian. Nadproża należy wykonywać etapami, wykonać jedno kompletne nadproże, potem kolejno drugie i trzecie. Przed przystąpieniem do wykonania nadproży należy na czas robót podstemplować stropodach na odcinku przebudowywanej ściany. W miejscach oznaczonych na rysunku rzutu piętra wymurować 3 słupy z cegły pełnej na zaprawie cementowej o wymiarach 25x50 cm oraz jeden słup 25x25 cm. Pod słup zlokalizowany obok komina wykuć pionową bruzdę w ścianie o szerokości 50 cm do wysokości 2,50 m, pod pozostałe słupy wykonać stosowne podkucia do wysokości 2,5 m o szerokości jak na rysunku. Wykuć bruzdę z jednej strony ściany na głębokości około 13 cm, następnie wykonać poduszkę z betonu B-20 grubości 5 cm w miejscach podpór. Po związaniu betonu osadzić belkę, a przestrzenie między górnymi półkami a ścianą dokładnie podklinować, dla bezpieczeństwa belki przed przystąpieniem do wyburzenia z drugiej strony należy podstemplować w co najmniej trzech miejscach na długości. Następnie przystąpić do wykonania z drugiej strony bruzdy na całą głębokość. Osadzić drugą belkę w sposób jak opisano wyżej. Dla zachowania sztywności należy środniki belek ściągnąć śrubami M-16 przewlekając je przez belki w uprzednio wykonanych otworach. Dla ułatwienia przewleczenia śrub ściągających należy otwory wykonać owalne w kierunku podłużnym osi belek. Między środnikami należy wykonać tuleje dystansowe docinane z rury. Długość tulei dostosować na budowie. Po osadzeniu belek i ściągnięciu śrubami uzupełnić klinowanie i w miarę możliwości wypełnić przestrzenie między belkami betonem, belki wyszpałdować cegłą, owinąć siatką stalową a następnie otynkować tynkiem cementowo-wapiennym kat. III. Po wykonaniu trzech nadproży można przystąpić do wyburzenia fragmentów ściany pod nadprożami. Przed przystąpieniem do prac budowlanych sprawdzić wymiary na budowie. 4. Stolarka drzwiowa - przewiduje się wymianę stolarki drzwiowej na piętrze budynku na stolarkę wg rysunków rzutów piętra oraz wykazu stolarki z częściowym poszerzeniem otworów drzwiowych. otynkować. 5. Stolarka okienna - wymiana stolarki okiennej w poziomie piętra na typową wg rysunku rzutu parteru. W pomieszczeniu 2/7 wykucie - pogłębienie otworów pod okna od strony południowej budynku w miejscu istniejących otworów okiennych bez ich poszerzania i montaż okien PCV. Rzędna spodu otworu +3,75 m. 6. Sufity podwieszane - na piętrze we wszystkich pomieszczeniach sufity podwieszane na ruszcie stalowym na wysokości 300 cm od podłogi. 7. Malowanie - ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. 8. Podłogi - wierzchnia warstwa wykładzina obiektowa. Wszystkie elementy stalowe, zabezpieczyć antykorozyjnie UNICOREM 2x, elementy drewniane zaimpregnować środkiem FOBOS 4-M. Belki stalowe zabezpieczyć siatką stalową.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 800,00 zł. (słownie: cztery tysiące osiemset złotych, zero groszy)..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 1 pkt 2-3. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 5. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 6.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu podobnego remontu budynku, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5; 2) dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba legitymująca się uprawnieniami budowlanymi jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 100 000 złotych. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: 1) pkt 1, 2, 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednia, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umpultusk.bip.org.pl/?tree=przetarg

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 17 Sierpnia 58 06-100 Pułtusk.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 14:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 17 Sierpnia 58 06-100 Pułtusk.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.