Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Celestynów: Obsługa i konserwacja centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów
Numer ogłoszenia: 48650 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarka Komunalna w Celestynowie , ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 22 789 70 52, faks 22 789 70 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gk.itsmedia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i konserwacja centralnych stacji podciśnieniowych i tłocznych wraz z siecią kanalizacyjną na terenie Gminy Celestynów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa i konserwacja Centralnych Stacji Podciśnieniowych i Tłocznych oraz sieci kanalizacyjnych w Gminie Celestynów w tym: 1. Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej (A) w miejscowości Celestynów przy ul. Obrońców Pokoju wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną. 2. Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej (B) w miejscowości Celestynów przy ul. Św. Kazimierza wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną. 3. Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej w (E) w miejscowości Glina przy ul. Wilczej wraz z siecią podciśnieniową i tłoczną. 4. Centralnej Stacji Podciśnieniowej i Tłocznej w (F) w miejscowości Pogorzel przy ul. Głównej wraz z siecią podciśnieniową, tłoczną i grawitacyjną.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w zakresie zwiększenia zakresu usług do 20% zakresu podstawowego oraz wprowadzenie elementów nieprzewidzianych, a koniecznych ze względów technicznych lub funkcjonalnych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca winien wykazać się przynajmniej jednym zamówieniem spełniającym warunek wiedzy i doświadczenia na kwotę 30 000 zł przy konserwacji stacji i sieci podciśnieniowych wykonanym w okresie ostatnich 2 lata przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należy przedstawić co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze przynajmniej 10 km sieci podciśnieniowej, wykonanym w okresie ostatniego roku. Ocena na podstawie dokumentów potwierdzających wiedzę i doświadczenie: referencje, protokoły itp. Potwierdzające spełnienie warunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania minimum 1 szt. samochodu dostawczego o ładowności do 3,5t na 1 stanowisko. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem osobowym do wykonania przedmiotu zamówienia minimum 1 osoba na 1 stanowisko. Zamawiający wymaga dysponowania prawem jazdy kat. B. Powyższe dokumenty powinny być aktualne na czas wykonywania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania właściwej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dla zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 15 000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych postanowień zawartej umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia podatku od towarów i usług (dz. U. z 2004r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które nastąpiło w trakcie okresu rozliczeniowego. Wprowadzenie do umowy, jeżeli zajdzie potrzeba, elementów dodatkowych usług, wcześniej nieprzewidzianych, a koniecznych ze względów technicznych lub funkcjonalnych oraz wzrost wynagrodzenia z tym związanego. Wprowadzenie zmian postanowień wymaga: 1. Zgodnej woli stron, 2. Zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gk.itsmedia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gospodarka Komunalna w Celestynowie,
ul. Regucka 5,
05-430 Celestynów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Gospodarka Komunalna w Celestynowie, ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów, pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CELESTYNÓW
- WOFiTM/58/2025/TP Dostawa zestawu do imitacji ran do Podstawowego Medycznego Pakietu Szkoleniowego (PMPS)
- Wykonanie wzmocnienia fundamentów budynku świetlicy wiejskiej w Ponurzycy na dz. nr ew. 1004/1, gmina Celestynów.
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Celestynów z podziałem na części.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Celestynów do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- ,,Przebudowa zjazdów do posesji wraz z wymianą przepustów pod zjazdami i umocnieniem rowów na ul. Poniatowskiego w Celestynowie na odcinku od ul. Kolejowej do posesji nr 13".
więcej: przetargi CELESTYNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Miasta i Gminy Skępe
- Dokończenie rozbudowy, przebudowy i termomodernizacji budynku pensjonatu "Hubertus" w Białym Borze wraz z usunięciem wad
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stary Olesiec
- Wymiana przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej zewnętrznej dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy Al. H. Sienkiewicza 58 i ul. Zduńskiej 27 w Łowiczu
- Przebudowa przepompowni w miejscowości Sękowice, gm. Gubin
- Budowa fontanny wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Jesionowej w Polkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.