eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaPrzebudowa ul. Siennej

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-03-22

Og³oszenie nr 48630 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

¦widnica: Przebudowa ul. Siennej
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 14087-2017


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej  49, 58100   ¦widnica, pañstwo Polska, woj. dolno¶l±skie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Przebudowa ul. Siennej

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

P-6/II/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: "Przebudowa ul. Siennej" 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa (za³±cznik nr 8 do SIWZ) sporz±dzona przez "VIA ROMANA" drogi - projektowanie Roman Konieczny, ul. G³ówna 153 F, 58-312 Stare Bogaczowice obejmuj±ca: o projekt budowlany wielobran¿owy, o projekt wykonawczy bran¿y drogowej, o projekt wykonawczy bran¿y elektrycznej, o projekt wykonawczy bran¿y sanitarnej, o szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - bran¿a drogowa, o szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - bran¿a elektryczna, o szczegó³owe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - bran¿a sanitarna, o obliczenia danych fotometrycznych o¶wietlenia drogowego, o projekt zmiany docelowej organizacji ruchu, o przedmiar robót - bran¿a drogowa, sanitarna, elektryczna. Przedmiary robót nale¿y traktowaæ, jako element dodatkowy, nies³u¿±cy do obliczania ceny oferty. Jest materia³em pomocniczym i pogl±dowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót za³±czony jest w celu u³atwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcê. Przedmiarów nie nale¿y wype³niaæ ani za³±czaæ do oferty. 3. Stan istniej±cy. Teren inwestycji obejmuje: jezdniê o szeroko¶ci 5,0 m i chodniki o szeroko¶ci 3,0 m po obu stronach jezdni. Na jezdni odbywa siê parkowanie samochodów, co zwê¿a j± do 2,7 m. Nawierzchnia jezdni jest z kostki kamiennej 17/19, obramowana krawê¿nikiem w znacz±cej czê¶ci kamiennym, czê¶ciowo betonowym. Nawierzchnia jest czê¶ciowo zdemontowana ze wzglêdu na przeprowadzone prace ziemne zwi±zane z budow± sieci ciep³owniczej. Chodniki posiadaj± nawierzchnie z p³yt kamiennych i betonowych. Ulica Sienna posiada o¶wietlenie uliczne nas³upowe oraz kanalizacjê deszczow±. Plac przy gara¿ach jest o nawierzchni ¿wirowej, nie jest wyposa¿ony w odwodnienie i o¶wietlenie. Skrzy¿owanie ul. Siennej z ul. Wroc³awsk± jest typu T. Kamienna nawierzchnia jezdni ulicy Siennej ³±czy siê z bitumiczn± nawierzchni± jezdni ul. Wroc³awskiej w linii krawê¿nika ul. Wroc³awskiej, natomiast kamienne nawierzchnie chodników ul. Siennej ³±cz± siê w linii budynków z nawierzchni± z kostki betonowej chodników ul. Wroc³awskiej. Droga w trakcie inwestycji musi byæ udostêpniona dla ruchu mieszkañców i s³u¿b lokalnych. 4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SIWZ. Uwaga - Przedmiot zamówienia realizowany jest w porozumieniu z gestorem infrastruktury podziemnej tj. ¦widnickim Przedsiêbiorstwem Wodoci±gów i Kanalizacji Sp. z o. o. (dalej spó³ka ¦PWiK), który bêdzie prowadzi³ na ulicy Siennej inwestycjê nieobjêt± przedmiotem niniejszego zamówienia. Roboty wodoci±gowe musz± byæ ¶ci¶le skoordynowane z robotami drogowymi. Wykonawca winien przewidzieæ ewentualne koszty wynikaj±ce z realizacji przedmiotu zamówienia w tym koordynacji z ¦PWiK i obj±æ je rycza³tow± cen± ofertow± oraz uwzglêdniæ w harmonogramie robót. Czas trwania robót wodoci±gowych to ok. 1 miesi±c (o ile warunki atmosferyczne bêd± sprzyjaj±ce, czyli temperatura bêdzie wynosiæ co najmniej +5oC). 5. Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do: 1) opracowania na w³asny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objêtych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustaw± z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia w sprawie szczegó³owych warunków zarz±dzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarz±dzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729), 2) organizacji placu budowy (zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 3) organizacji doj¶æ i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, 4) udostêpniania placu budowy gestorom infrastruktury podziemnej w celu wykonania przez nich niezbêdnych robót budowlanych zwi±zanych z wymian± sieci, po przekazaniu placu budowy - ustalenia terminów prac wspólnie z ¦PWiK i powiadomienia o tym Zamawiaj±cego, koordynowania realizacji przedmiotu zamówienia z gestorem sieci oraz Zamawiaj±cym przed rozpoczêciem ka¿dego elementu robót drogowych, 5) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w nale¿ytym stanie przez ca³y czas budowy, 6) obs³ugi geodezyjnej budowy, a w szczególno¶ci wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, 7) bie¿±cego wywozu materia³ów nieu¿ytecznych z terenu budowy na sk³adowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile bêdzie to konieczne (do 10 km) oraz przekazanie materia³u z odzysku na wskazane przez Zamawiaj±cego miejsce magazynowania, 8) utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów budowy i transportuj±cych materia³y, wykonania inwentaryzacji i przegl±du stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarz±dcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeñ odszkodowawczych administratorów i zarz±dców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowi±zany do ich naprawy na w³asny koszt, który nie bêdzie podlega³ odrêbnej zap³acie i jest wliczony w cenê kontraktow±. 9) uporz±dkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu s±siaduj±cego z placem budowy po zakoñczeniu wszystkich robót objêtych zamówieniem, 10) niezw³ocznego zawiadamiania Zamawiaj±cego o wszelkich zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach wynik³ych w trakcie prowadzenia robót, 11) sporz±dzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia i umieszczenia na terenie budowy w widocznym miejscu og³oszenia zawieraj±cego dane dotycz±ce bezpieczeñstwa pracy i ochrony zdrowia, 12) zawarcia na w³asny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej na czas realizacji roboty objêtej umow±, przy czym ubezpieczeniu podlegaæ maj± w szczególno¶ci: a) roboty objête umow±, urz±dzenia oraz wszelkie mienie ruchome zwi±zane bezpo¶rednio z wykonawstwem robót, b) odpowiedzialno¶æ cywilna za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków dotycz±ce pracowników i osób trzecich a powsta³e w zwi±zku z prowadzonymi robotami, w tym tak¿e ruchem pojazdów mechanicznych. 13) wykonywania wszelkich, innych czynno¶ci wynikaj±cych ze specyfiki danych robót. 14) wykonania pomiarów powykonawczych i dostarczenia ich do zarz±dcy drogi. 6. Wspólny S³ownik Zamówieñ CPV: 45233140-2 Roboty drogowe 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowê 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 7. Wszelkie prace w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodoci±gowe, gazowe) nale¿y prowadziæ rêcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez w³a¶ciciela sieci. Przed rozpoczêciem robót przebiegaj±cych w pobli¿u istniej±cego uzbrojenia terenu, nale¿y próbnymi przekopami ustaliæ po³o¿enie tych sieci. 8. U¿yte w dokumentacji projektowej nazwy w³asne urz±dzeñ i materia³ów okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard i wygl±d. Mog± byæ zast±pione przez inne równowa¿ne, z tym, ¿e obowi±zek udowodnienia równowa¿no¶ci nale¿y do Wykonawcy. 9. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych. 10. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 11. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, na kwotê nie wiêksz± ni¿ 48.500,00 z³. Ewentualny zakres robót budowlanych zamówienia to m.in. rozbiórka elementów dróg i chodników, profilowanie, zagêszczenie i wzmocnienie pod³o¿a, wykonanie konstrukcji i nawierzchni jezdni i chodników, wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. W/w roboty budowlane zostan± udzielone na zasadach przewidzianych w umowie dla zamówienia podstawowego. 12. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê nastêpuj±cych prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj± kluczowych czê¶ci zamówienia na roboty budowlane lub us³ugi. 13. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia przy wykonywaniu ni¿ej wymienionych czynno¶ci: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Roboty przygotowawcze i ziemne, 3) Roboty drogowe, 4) Roboty chodnikowe, 5) Oznakowanie, 6) Budowa kanalizacji deszczowej, 7) Monta¿ o¶wietlenia. 14. Wykonawca zobowi±zuje siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie jak w punkcie 13, bêd± zatrudnieni na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z pó¼n. zm.). 15. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz osób (za³±cznik nr 5 do umowy), które bêd± w okresie realizacji umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z pó¼n. zm.). 16. Ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 10 dni roboczych, Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ do wgl±du kopie zanonimizowanych umów o pracê zawartych przez Wykonawcê/Podwykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej. 17. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê kopii umów zawartych przez Wykonawcê z pracownikami wykonuj±cymi czynno¶ci, o których mowa powy¿ej w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego zgodnie punktem 13 bêdzie traktowane, jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o prace oraz bêdzie skutkowaæ naliczeniem kar umownych w wysoko¶ci okre¶lonej w za³±czonym do SIWZ wzorze umowy, a tak¿e zawiadomieniem Pañstwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zast±pienia umowy o pracê z osobami wykonuj±cymi pracê na warunkach okre¶lonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umow± cywilnoprawn±. 18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ kontroli zatrudnienia w/w osób przez ca³y okres realizacji wykonywanych przez niego czynno¶ci, w szczególno¶ci poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzaj±cych bie¿±ce op³acanie sk³adek i nale¿nych podatków z tytu³u zatrudnienia w/w osób. Kontrola mo¿e byæ przeprowadzona bez wcze¶niejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 30.06.2017 r.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45230000-8, 45231000-5, 45231300-8, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT447822.89
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
¦widnickie Przedsiêbiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.,  spbdim@wp.pl,  ul. Czêstochowska 12,  58-100,  ¦widnica,  kraj/woj.
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 423405.73
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 423405.73
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 498150.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.