Ogłoszenie z dnia 2005-09-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Gdynia: utrzymanie w czystości taboru kolejowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o. Pomorski Zakład Przewozów Regionalnych w Gdyni, do kontaktów: Stanisław Górka, Irena Jurczyńska, Anna Glembin, Małgorzata Krzemińska, Plac Konstytucji 1, 81-354 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6283392, fax 058 6285313, e-mail: pz.gdynia@pkp.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie w czystości taboru kolejowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi utrzymywania w czystości taboru kolejowego tj. wagonów osobowych, elektrycznych zespołów trakcyjnych (ezt) i autobusów szynowych na terenie PKP Przewozy Regionalne spółka z o.o. Pomorskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Gdyni, określone szczegółowo przez zamawiającego w podziale na: punkty czyszczenia , rodzaj usług czyszczenia, ilość i rodzaj taboru. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Województwo pomorskie. Kod NUTS: PL63. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.74.20.00 - Usługi czyszczenia urządzeń transportowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.70.00 - Usługi czyszczenia urządzeń transportowych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Świadczenie usługi utrzymania w czystości taboru kolejowego przez okres 36 miesięcy. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 600 000,00 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1 Należność za wykonywane usługi objęte przedmiotem zamówienia będzie naliczana w oparciu o ceny jednostkowe wykonywanych usług tj. czyszczenia: okresowego, okresowego zimowego, codziennego i codziennego zimowego, pobieżnego, w tym wyposażenia w środki higieniczno sanitarne, pobieżnego wagonów osobowych w czasie biegu oraz napełniania zbiorników wodą wg rodzaju taboru określone przez wykonawcę. Ceny sporządzone na podstawie oferowanych cen jadnostkowych pozostaną niezmienne w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2008r. 2 Zapłata za wykonanie usług, będzie realizowana w okresach miesięcznych z uwzględnieniem ilości wykonanych usług w danym miesiącu w podziale na punkty czyszczenia i rodzaj taboru, na podstawie wystawionej i dostarczonej przez wykonawcę faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie załączony i podpisany przez obie Strony protokół Zestawienie zbiorcze wykonanych usług czyszczenia taboru kolejowego, sporządzony przez wykonawcę w oparciu o oryginały protokołów zdawczo-odbiorczych podpisanych przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy i zamawiającego. 3 Faktury za wykonane usługi będą przedkładane przez wykonawcę w terminie do 7 dni od zakończenia miesiąca objętego fakturowaniem. 4 Faktura płatna będzie po wykonaniu usługi w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wpływu faktury VAT do zamawiającego. Za datę uregulowania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. 5. Dopuszcza się regulowanie płatności należności za czyszczenie taboru w formie wzajemnych kompensat za pisemną zgodą zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy Pzp. 1.1.1 W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek opisany w pkt 1.1. musi spełniać każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. 2. Warunki szczegółowe 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać: a) wskaźnik płynności szybkiej o wartości nie mniejszej niż 0,8 za ostatni rok obrotowy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wskaźnik ten zostanie wyliczony jako iloraz wartości aktywów obrotowych minus zapasy przez zobowiązania krótkoterminowe; b) dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 10 % ceny oferty; c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 złotych. 2.1.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki określone w punktach w pkt 2.1. lit. a), b) i c) muszą spełniać łącznie wykonawcy składający wspólną ofertę. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek określony w pkt 2.1. lit. a) zostanie wyliczony po uprzednim zsumowaniu wartości aktywów obrotowych, zapasów i zobowiązań krótkoterminowych poszczególnych wykonawców. 2.2. Niezbędna wiedza i doświadczenie zawodowe oraz potencjał techniczny a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać: a) wykonanie w okresie ostatnich 36 miesięcy licząc do miesiąca poprzedzającego termin składania ofert usług utrzymania w czystości: wagonów osobowych, elektrycznych zespołów trakcyjnych, autobusów szynowych lub lokomotyw o wartości co najmniej 2 % ceny oferty; b) dysponowanie co najmniej 30 pracownikami nadzoru posiadającymi przeszkolenie z przepisów obowiązujących na PKP dotyczących: sygnalizacji na PKP, zasad bezpieczeństwa pracy na torach, zasad bezpiecznego poruszania się po torach kolejowych oraz zasad bezpiecznego wykonywania prac na wysokości; c) posiadanie specjalistycznego sprzętu do wykonywania usług utrzymania w czystości pojazdów szynowych, w tym m.in. wagonów osobowych, elektrycznych zespołów trakcyjnych lub autobusów szynowych, co najmniej w ilościach określonych w załączniku nr 10 . d) jakość wykonywanych usług w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.2.1 Niezbędna wiedza i doświadczenie zawodowe oraz potencjał techniczny a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawców składających wspólną ofertę. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki określone w pkt 2.2. lit. a), b) i c) muszą spełniać łącznie wykonawcy składający wspólną ofertę, a warunki określone w punkcie 2.2 litera d) musi spełniać każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. 2.3. Podwykonawstwo. Zamawiający dopuszcza zlecanie przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom jedynie do 30% wartości zamówienia. W takim przypadku wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: I 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp zgodne z treścią formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr 7 SIWZ. I 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. I 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 Ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. I 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informujemy, iż Biuro Informacyjne Krajowego Rejestru Karnego w Warszawie znajduje się przy ul. Zwycięzców 34, tel. (0 - 22) 51 88 200 lub 51 88 234÷5, 51 88 254÷6. I 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty opisane w pkt I 1. do I 5. winien złożyć każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. III Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I 2., I 4. i I 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III 2. oraz I 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres potwierdzające dane finansowe wystarczające do spełnienia warunku, że wykonawca musi wykazać wskaźnik płynności szybkiej o wartości nie mniejszej niż 0,8 za ostatni rok obrotowy a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wskaźnik ten zostanie wyliczony jako iloraz wartości aktywów obrotowych minus zapasy przez zobowiązania krótkoterminowe; Sprawozdanie finansowe powinno zawierać: 1) bilans, 2) rachunek zysków i strat, 3) informację dodatkową, obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia. Jednostki określone w art.64, ust.1 ustawy o rachunkowości wykazują dodatkowo zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym oraz rachunek przepływów pieniężnych. 2 Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 10% ceny oferty. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz, że spełnia warunek, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 złotych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Informację o doświadczeniu wykonawcy zgodną z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Treść informacji musi potwierdzać spełnianie warunku, że wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich 36 miesięcy licząc do miesiąca poprzedzającego termin składania ofert usług utrzymania w czystości: wagonów osobowych, elektrycznych zespołów trakcyjnych, autobusów szynowych lub lokomotyw o wartości co najmniej 2% ceny ofert tj. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do informacji muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. 2. Informację o doświadczeniu zawodowym wykonawcy zgodną z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Treść informacji musi potwierdzać spełnianie warunku, że wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 30 pracownikami nadzoru posiadającymi przeszkolenie z przepisów obowiązujących na PKP dotyczących: sygnalizacji na PKP, zasad bezpieczeństwa pracy na torach, zasad bezpiecznego poruszania się po torach kolejowych oraz zasad bezpiecznego wykonywania prac na wysokości 3. Informację posiadanym potencjale technicznym zgodną z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 10A do SIWZ. Treść informacji musi potwierdzać spełnianie warunku, że wykonawca musi wykazać posiadanie specjalistycznego sprzętu do wykonywania usług utrzymania w czystości pojazdów szynowych, w tym m.in. wagonów osobowych, elektrycznych zespołów trakcyjnych lub autobusów szynowych, co najmniej w ilościach określonych w załączniku nr 10. 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego w pkt 6.2.2. lit. d) zaświadczenia. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PREK1-0241-47/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.10.2005, cena - 30,5 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 02.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.11.2005, godzina 11:00, Gdynia, Plac Konstytucji 1, pok. nr 53.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: tak, 2008r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zmieniły się numery telefonu i faksu do Zamawiającego. Tel (058) 628-33-92 zmienia sie na (058) 721-13-92, nr faxu (058) 628-53-13 zmienia sie na (058) 721-23-13. 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.09.2005.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.