eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › ZP/06/12/PN DOSTAWA, MONTAŻ ZESTAWU WSPÓŁPRACUJĄCEGO DO BADANIA REFRAKCJI PACJENTA I DOBORU SZKIEŁ W POSTACIAUTOKERATOREFRAKOMETRU, FOROPTERA AUTOMATYCZNEGO, RZUTNIKA OPTOTYPÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA LEKARSKA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PERSONELU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Starogard Gdański: ZP/06/12/PN DOSTAWA, MONTAŻ ZESTAWU WSPÓŁPRACUJĄCEGO DO BADANIA REFRAKCJI PACJENTA I DOBORU SZKIEŁ W POSTACI: AUTOKERATOREFRAKOMETRU, FOROPTERA AUTOMATYCZNEGO, RZUTNIKA OPTOTYPÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA LEKARSKA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PERSONELU.
Numer ogłoszenia: 486150 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Przychodnia Lekarska , ul. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 7754499, faks 58 7754498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przychodnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/06/12/PN DOSTAWA, MONTAŻ ZESTAWU WSPÓŁPRACUJĄCEGO DO BADANIA REFRAKCJI PACJENTA I DOBORU SZKIEŁ W POSTACI: AUTOKERATOREFRAKOMETRU, FOROPTERA AUTOMATYCZNEGO, RZUTNIKA OPTOTYPÓW DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ PRZYCHODNIA LEKARSKA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM WRAZ Z PRZESZKOLENIEM PERSONELU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż Zestawu współpracującego do badania refrakcji pacjenta i doboru szkieł w postaci: autokeratorefraktometru, foroptera automatycznego oraz rzutnika optotypów dla SP ZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z niezbędnym oprogramowaniem, uruchomieniem sprzętu i przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi. Szczegółowy opis sprzętu przedstawiają odpowiednio załączniki do SIWZ:- Załączniku Nr 1 - autokeratorefraktometr wraz z wyposażeniem Załączniku Nr 2 foropter automatyczny wraz z wyposażeniem Załącznik Nr 3 rzutnik.Zamawiający wymaga aby sprzęt opisany w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 był nowy, nieużywany i kompatybilny ze sobą. Sprzęt wymieniony w załącznikach musi pasować do unitu znajdującego się w Poradni okulistycznej Zamawiającego - unit firmy OPTOPOL /Tulipan/. Zamawiający wymaga aby zestaw zawierał osprzęt umożliwiający podłączenie go do unitu /ramię foroptera oraz podstawę pod sterownik/. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00 - Sprzęt oftalmologiczny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie dostaw: przynajmniej 2 autokeratorefraktometrów lub przynajmniej 2 foropterów automatycznych lub przynajmniej 2 rzutników odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ), b) dokument/y potwierdzający/e, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z CE na oferowany sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia. b) foldery obrazujące oraz potwierdzające parametry techniczne oferowanego sprzętu w języku polskim

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oferta cenowa;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-przychodnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Przychodnia Lekarska ul. Gen. J. Hallera 21, 83- 200 Starogard Gdański, woj. pomorskie /II piętro, pok. Nr 216 /..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Przychodnia Lekarska, ul. Gen. J. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański, Sekretariat /pokój nr 216/..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.