Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Kwidzyn: Modernizacja dróg gminnych w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 48579 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kwidzyn , ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 261-41-51, faks 055 2792306.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg należących do Gminy Kwidzyn w 2012 roku. Zamawiający udzieli zamówienia w 3 częściach: Część nr 1 - Przebudowa dróg gminnych z płyt Jomb, Część nr 2 - Remonty dróg gminnych, Część nr 3 - Utwardzanie nawierzchni dróg śródpolnych. Szczegółowy zakres robót i terminy ich realizacji, będą każdorazowo ustalane przez Zamawiającego w formie pisemnej. Wartość zleconych robót uzależniona będzie od środków posiadanych w budżecie gminy. Szczegółowe informacje zawiera dokumentacja techniczna.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w zakresie zmiany terminu, ceny oraz przedmiotu wykonania umowy w następujących przypadkach: 1) w wyniku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację inwestycji zgodnie z technologią, 2) w wyniku działania siły wyższej, 3) w wyniku działania osób trzecich, które powodują niemożliwość wykonania zadania w terminie, 4) w wyniku błędów lub braków w dokumentacji projektowej, 5) w wyniku wystąpienia robót dodatkowych uniemożliwiających ich wykonanie razem z robotami podstawowymi, 6) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 7) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pokój 31 (piętro II).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pokój 14 (Sekretariat) - pietro I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg gminnych z płyt Jomb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt Jomb na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną. Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji: 1) 1 m2 nawierzchni z płyt jomb, 2) 1 m2 wykonania koryta o głębokości 1 cm i warstwy odsączającej - za każdy kolejny 1 cm grubości, 3) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem. Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) - 3) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remonty dróg gminnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty dróg na terenie gminy Kwidzyn. W ramach zadania należy wykonać: 1) remont chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm, 2) remont chodnika z płytek chodnikowych 50x50 - materiał inwestora, 3) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - wymiana płyt na nowe, 4) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - płyty z rozbiórki materiał inwestora, 5) ułożenie nawierzchni drogi z trylinki - płyty betonowe inwestora, 6) remont chodnika z kostki betonowej grub 6 cm z odzysku, 7) przełożenie nawierzchni z trylinki, 8) wymiana krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, 9) wykonanie krawężników na ławie betonowej z oporem - nowy krawężnik, 10) wykonanie obrzeża betonowego - nowe obrzeże 11) wymiana obrzeży betonowych. Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) - 11) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utwardzanie nawierzchni dróg śródpolnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzanie dróg gminnych poprzez dostawę i rozłożenie gruzu bądź pospółki na terenie gminy Kwidzyn. Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji: 1) 1 m2 rozłożonego gruzu o średniej grubości 15 cm i frakcji do O 0,63 mm, 2) 1 m2 rozłożonej pospółki o średniej grubości 15 cm, 3) 1 m2 rozłożonej posypki piaskowej o średniej grubości 10 cm . Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) - 3) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych za 1 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





