Ogłoszenie z dnia 2005-09-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa produktów delikatesowych do OG JW. 1560 w 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa 1560, do kontaktów: Magdalena Buczak, ul. Radiowa 2 lok. 86, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6855297, fax +48 22 6855101, e-mail: jw1560@wp.pl, www.jw1560.wp.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów delikatesowych do OG JW. 1560 w 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: sukcesywna dostawa produktów delikatesowych w 7 grupach asortymentowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: JW. 1560, Warszawa - ul. Radiowa 2, JW. 2370 - Borzęcin k/Błonia, JW. 1037 - Książenice k/Grodziska Maz., JW. 2361 - Olszewnica k/Legionowa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne 01.11.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone 01.11.32.00 - Orzeszki ziemne 01.12.11.00 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste 01.12.12.60 - Grzyby 01.13.00.00 - Owoce, orzechy, rośliny wykorzystywane do produkcji napojów, rośliny przyprawowe Oryginalny kod CPV: 15.33.15.00 - Warzywa konserwowane w occie Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.15.00 - Warzywa konserwowane w occie Oryginalny kod CPV: 15.33.22.40 - Galaretki owocowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.22.40 - Galaretki owocowe Oryginalny kod CPV: 15.33.24.10 - Owoce suszone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.24.10 - Owoce suszone Oryginalny kod CPV: 15.41.11.00 - Olej roślinny Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.11.00 - Olej roślinny Oryginalny kod CPV: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.22.00 - Tłuszcze roślinne Oryginalny kod CPV: 15.61.23.00 - Mąka i mączka warzywna Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.23.00 - Mąka i mączka warzywna Oryginalny kod CPV: 15.61.31.00 - Kasze Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa Oryginalny kod CPV: 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane 15.63.33.13 - 15.63.33.13 Oryginalny kod CPV: 15.61.33.80 - Płatki owsiane Kod CPV wg słownika 2008: 15.61.33.80 - Płatki owsiane Oryginalny kod CPV: 15.82.10.00 - Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.82.10.00 - Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie Oryginalny kod CPV: 15.83.16.00 - Miód Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.16.00 - Miód Oryginalny kod CPV: 15.84.10.00 - Kakao Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.10.00 - Kakao Oryginalny kod CPV: 15.84.21.00 - Czekolada Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.21.00 - Czekolada Oryginalny kod CPV: 15.84.22.20 - Batony czekoladowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.22.20 - Batony czekoladowe Oryginalny kod CPV: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze Kod CPV wg słownika 2008: 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze Oryginalny kod CPV: 15.85.10.00 - Produkty mączne Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.10.00 - Produkty mączne Oryginalny kod CPV: 15.86.11.00 - Kawa palona Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.11.00 - Kawa palona Oryginalny kod CPV: 15.86.13.00 - Kawa zawierająca kofeinę Kod CPV wg słownika 2008: 15.86.10.00 - Kawa Oryginalny kod CPV: 15.87.11.10 - Ocet i substytuty octu Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.11.10 - Ocet lub produkty równoważne Oryginalny kod CPV: 15.87.12.30 - Ketchup Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.30 - Ketchup Oryginalny kod CPV: 15.87.12.50 - Musztarda Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.50 - Musztarda Oryginalny kod CPV: 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.70 - Mieszanki przypraw Oryginalny kod CPV: 15.87.12.73 - Majonez Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.12.73 - Majonez Oryginalny kod CPV: 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne Kod CPV wg słownika 2008: 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne Oryginalny kod CPV: 15.89.14.10 - Mieszanki zup Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.14.10 - Mieszanki zup Oryginalny kod CPV: 15.89.15.00 - Buliony Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.15.00 - Buliony Oryginalny kod CPV: 24.62.10.00 - Żelatyny Kod CPV wg słownika 2008: 24.91.10.00 - Żelatyny 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Grupa 1 - produkty skrobiowe i galaretki Grupa 2 - przyprawy Grupa 3 - owoce suszone Grupa 4 - wyroby cukiernicze i używki Grupa 5 - sosy i dresingi. Grupa 6 - produkty przemiału zbóż Grupa 7 - tłuszcze roślinne. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający przewiduje prawo opcji na etapie realizacji umowy w granicach +/- 20% ilości objętych umową. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Grupa 1 - 855,00 PLN Grupa 2 - 2 050,00 PLN Grupa 3 - 380,00 PLN Grupa 4 - 2 675,00 PLN Grupa 5 - 1 540,00 PLN Grupa 6 - 1 245,00 PLN Grupa 7 - 3 750,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: na podstawie faktury - 30 dni od jej otrzymania. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z 2004 r.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkuje wykluczeniem wykonawcy i/lub odrzuceniem oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru prowadzonego dla przedsiębiorców albo zaświadczenie o wpisie do widencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do widencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokument wystawiony przez sanepid lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji stwierdzający, że w produkcji wymienionego w SIWZ towaru stosowany jest HACCP. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 52/A/RZP/04. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata w kasie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.11.2005, godzina 13:00, Jednostka Wojskowa Nr 1560, Warszawa, ul. Radiowa 2, bud. Biura Przepustek Nr 29, pok. "Sala Odwiedzin".
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo. Przybliżony termin publikacji kolejnych ogłoszeń wrzesień 2006 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.40, 15.85.10.00, 01.13.00.00, 24.62.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: produkty skrobiowe typu kisiel i budyń, galaretki owocowe i żelatyna, kwasek cytrynowy. 3) Zakres lub wartość: galaretka 235 kg, budyń 195 kg, kisiel 145 kg, kwasek cytrynowy 21 kg, żelatyna 20 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.14.10, 01.11.20.00, 15.89.15.00, 15.87.20.00, 15.87.12.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: przyprawy i mieszanki przypraw, koncentraty zup. 3) Zakres lub wartość: koper suszony 25 kg, barszcz biały w proszku 240 kg, bulion jarzynowy 95 kg, czosnek granulowany 16 kg, przyprawa jarzynowa sypka 105 kg, przyprawa do mięs sypka 15 kg, przyprawa do ryb sypka 17 kg, panierka 10 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.12.60, 01.11.32.00, 15.33.24.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: orzeszki solone, owoce i grzyby suszone. 3) Zakres lub wartość: orzeszki solone 20 kg, śliwki suszone 17 kg, grzyby suszone 7 kg, rodzynki 3 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.13.00, 15.84.23.00, 15.84.21.00, 15.82.10.00, 15.84.10.00, 15.86.11.00, 15.84.22.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyroby czekoladowe, tj. czekolada i batony, kawa naturalna i kakao. 3) Zakres lub wartość: ciastka typu delicje (lub równoważne) 70 kg, czekolada 120 kg, batony czekaladowe 120 kg, paluszki, 70 kg, kakao rozpuszczalne 85 kg, kawa naturalna mielona 120 kg, kawa naturalna rozpuszczalna 50 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.16.00, 15.87.12.50, 15.87.12.30, 15.87.12.73, 15.87.11.10, 15.33.15.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ćwikły, chrzanu, musztardy, ketchupu, majonezu, octu i miodu sztucznego. 3) Zakres lub wartość: ćwikła z chrzane 110 kg, chrzan 290 kg, musztarda 320 kg, ketchup 330 kg, majonez ok. 150 kg, ocet 180 kg, miód 135 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.13, 15.61.23.00, 15.61.31.00, 15.61.33.11, 15.61.33.80. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa mąki ziemniaczanej, płatków zbożowych, kasz itp. 3) Zakres lub wartość: mąka ziemniaczana 75 kg, musli 295 kg, kasza manna 240 kg, płatki kukurydziane 310 kg, płatki owsiane 330 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.41.22.00, 15.41.11.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa tłuszczy roslinnych. 3) Zakres lub wartość: masło roślinne 2 870 kg, olej roślinny 2 150 litrów 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Strzelcach Małych
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w 2026 roku dla Przedszkola Nr 1 im. Janusza Korczaka w Bełżycach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce, w okresie od dnia 7 stycznia 2026 r. do dnia 31 grudnia 2026 r.
więcej: Orzeszki ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





