Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Wodzisław Śląski: Dostawa systemu informatycznego do zarządzania pracami Rady Miejskiej i obsługi Komisji Rady Miejskiej oraz 25 przenośnych urządzeń multimedialnych (tablet)
Numer ogłoszenia: 48558 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu informatycznego do zarządzania pracami Rady Miejskiej i obsługi Komisji Rady Miejskiej oraz 25 przenośnych urządzeń multimedialnych (tablet).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przedmiot zamówienia: 1. Dostawa systemu informatycznego wraz z dwuletnią licencją na jego użytkowanie, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Miejskiej, obsługę posiedzeń komisji oraz obrad Rady Miejskiej w Wodzisławiu Śląskim wraz z przechowywaniem danych na serwerach Wykonawcy; 2. Dostarczenie 5 licencji dostępowych do systemu dla pracowników Urzędu Miasta w Wodzisławiu Śląskim; 3. Dostarczenie 23 licencji dostępowych do systemu dla Radnych Rady Miejskiej; 4. Dostawę 25 tabletów wraz z etui, zapewniających prawidłową współpracę z udostępnionym oprogramowaniem; 5. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od jakichkolwiek wad, spełniający wszelkie normy bezpieczeństwa, dopuszczające go do użytku oraz posiadać deklarację zgodności CE; 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt i oprogramowanie będące przedmiotem umowy na swój koszt i ryzyko, bezpośrednio do siedziby Urzędu Miasta w Wodzisławiu Śląskim, przy ul. Bogumińskiej 4; 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy oraz świadczył bezpłatny serwis gwarancyjny, zgodnie z zasadami gwarancji i serwisu; 8. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wdrożenie systemu, w tym instalacja oprogramowania oraz przeszkolenie użytkowników w siedzibie Zamawiającego oraz dostarczenie instrukcji dla użytkowników i administratorów systemu. B. Zamówienie określa następujące wymagania dla ww. systemu informatycznego: 1. Przygotowywanie i elektroniczna dystrybucja porządku obrad dla posiedzeń Rady Miejskiej oraz Komisji wraz z materiałami dla Radnych Miejskich poprzez konto użytkownika w systemie. Możliwość dodawania do porządku obrad załączników w postaci elektronicznej takich jak projekty uchwał, załączniki do uchwał, mapy, prezentacje itp. Możliwość edytowania porządku obrad w trakcie posiedzeń. 2. Zarządzenie bazą kontaktów i wewnętrzną komunikacją między Biurem Rady a Radnymi Rady Miejskiej w Wodzisławiu Śląskim, z możliwością przesyłania wiadomości poprzez e-mail i SMS. Archiwizowanie przesyłanych wiadomości w systemie z możliwością sprawdzenia historii korespondencji oraz potwierdzeń odbioru wiadomości SMS. 3. Drukowanie materiałów sesyjnych. 4. Dostęp do systemu z dostarczonych wraz z systemem tabletów oraz używanych przez Zamawiającego komputerów umożliwiający: a) Sprawdzenie kalendarium posiedzeń nadchodzących oraz archiwalnych b) Przeglądanie porządków obrad i wyników głosowań c) Pobieranie i przeglądanie załączników d) Oddawanie głosów e) Zgłaszanie się do dyskusji i przeglądanie listy osób planujących wypowiedź w danej sprawie 5. Elektroniczna obsługa posiedzeń Komisji i Rady Miejskiej w Wodzisławiu Śląskim poprzez: a) Elektroniczną rejestrację radnych zgłaszających pytania do wnioskodawców projektów uchwał i innych materiałów będących przedmiotem obrad b) Elektroniczną rejestrację radnych zgłaszających się do dyskusji nad projektami uchwał i innymi materiałami będącymi przedmiotem obrad c) Elektroniczną rejestrację wniosków formalnych d) Elektroniczną obsługę głosowań Rady Miejskiej (głosowanie jawne imienne) e) Prezentację porządku obrad oraz dostęp do załączników w czasie posiedzenia f) Prezentację przedmiotu głosowania, listy osób uprawnionych do głosowania i wyników głosowania w czasie posiedzenia g) Możliwość ustawienia czasu wypowiedzi oraz wyświetlanie w czasie posiedzenia licznika czasu wypowiedzi i komunikatu o przekroczeniu czasu wypowiedzi h) Zatwierdzanie uchwał i) Przygotowanie projektów protokołu z posiedzeń z automatycznym przekazywaniem wyników głosowań do projektu protokołu j) Sporządzanie raportu obecności z możliwością przekazania go do projektu protokołu 6. Publikacja materiałów sesyjnych oraz wyników przeprowadzonych głosowań w Internecie w oparciu o infrastrukturę techniczną Wykonawcy. 7. Obsługa działań Przewodniczącego Rady Miejskiej. 8. Obsługa interpelacji oraz zapytań. C. Zamówienie określa następujące wymagania techniczne: 1. Zgodność technologiczna dostarczonego oprogramowania ze środowiskiem informatycznym Zamawiającego: a) Obsługa posiedzeń Komisji i Rady Miejskiej będzie prowadzona z wykorzystaniem tabletów dostarczonych wraz z systemem oraz komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows (wersje 7, 8 dla architektury 32 oraz 64-bitowej). b) Oprogramowanie będzie uruchamiane na przeglądarkach internetowych Mozilla Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari. 2. Parametry techniczne i funkcjonalne dostarczonych tabletów wraz z etui, pozwalające na prawidłową współpracę z dostarczonym oprogramowaniem z optymalną wydajnością jednak nie niższe niż: system operacyjny: Android 4.4 Kitkat, pojemność: 8 GB, pamięć RAM: 1,5 GB, Modem 3G, wyświetlacz o przekątnej 9,6 cala o rozdzielczości 1280x800 pikseli, matryca TFT, świecąca z funkcją multi-touch 10 punktową, karta bezprzewodowa Wi-Fi 802.11a/b/g/n, Bluetooth 4.0, aparat fotograficzny (przedni) o rozdzielczości 2,0 Mpix, aparat fotograficzny (tylny) o rozdzielczości 5,0 Mpix, funkcje aparatu fotograficznego: 4x zoom cyfrowy, autofocus, nagrywanie filmów HD 720p, funkcja wykrywania twarzy, zdjęcia seryjne, czujnik G-sensor - akcelerometr, głośnik, mikrofon, moduł GPS Glonass, tryb Kids, USB OTG, czytnik kart pamięci microSD/SDHC/SDXC do 128 GB, złącze micro USB, pojemność akumulatora: 5000 mAh, wyposażenie: instrukcja obsługi, karta gwarancyjna, ładowarka sieciowa, kabel USB, typ gwarancji: door to door, etui umożliwiające 3 tryby pracy w zależności od konta widzenia. D. Zamówienie określa inne wymagania: 1. Zapewnienie regularnych aktualizacji w oparciu o potrzeby Rady w szczególności o przestrzeganie zapisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. Z 2013 r. poz. 595 ze zm.). 2. Zapewnienie zgodności z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, 2281) i rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Z 2004 r. Nr 100, poz. 1024). 3. Udostępnienie oprogramowania serwerowego w infrastrukturze informatycznej Wykonawcy. 4. Przechowywanie danych na serwerach znajdujących się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Udostępnienie kopii zapasowej oprogramowania oraz danych wprowadzonych przez Zamawiającego na żądanie Zamawiającego. 6. Zapewnienie ciągłości funkcjonowania oprogramowania w szczególności w okresie udostępniania materiałów elektronicznych Radnym Rady Miejskiej oraz podczas obrad sesji i komisji. Wykonawca zobowiązuje się do powiadamiania Zamawiającego o wszelkich pracach serwisowych uniemożliwiających korzystanie z w/w systemu na 5 dni roboczych przed ich wykonaniem. 7. Świadczenie usług wsparcia technicznego w zakresie przedmiotu umowy poprzez kontakt telefoniczny lub korespondencję za pośrednictwem poczty elektronicznej od godziny 7:15 do 15:15 od poniedziałku do środy, w czwartek od 7:15 do 17:15 i w piątek od 7:15 do 13:15 z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku sesji i innych posiedzeń odbywających się poza godzinami świadczenie usług na warunkach ogólnych umożliwienie wsparcia technicznego po uprzednim zgłoszeniu (3 dni wcześniej) takiej prośby. 8. Objęcie serwisem ww. systemu informatycznego i usuwanie wszelkich nieprawidłowości zgłoszonych przez Zamawiającego, a wynikających z przyczyn, za które Wykonawca odpowiada, przy zachowaniu następujących terminów: 3 dni robocze w przypadku oprogramowania i 2 godziny w przypadku hostingu na serwerach Wykonawcy. 9. Gwarancja Wykonawcy na cały zamówiony sprzęt powinna wynosić 24 miesiące. Serwis gwarancyjny powinien być świadczony w siedzibie Zamawiającego. Czas reakcji na awarię określa się na 24 godziny licząc od czasu powiadomienia (telefon, e-mail). Przez czas reakcji rozumie się czas, w którym pracownik Wykonawcy określi rodzaj uszkodzenia oraz termin naprawy. W okresie udzielonej gwarancji, w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w ciągu 5 dni roboczych Wykonawca musi dostarczyć sprzęt zastępczy na czas naprawy o nie gorszych parametrach niż uszkodzony. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć niezwłocznie uszkodzony sprzęt do punktu serwisowego, a naprawiony osobiście zwrócić Zamawiającemu. 10. Dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego przy ul. Bogumińskiej 4, nastąpi w godzinach pracy urzędu na koszt i ryzyko Wykonawcy. 11. Dostarczenie instrukcji dla użytkowników i administratorów systemu. 12. Wdrożenie systemu, w tym instalacja oprogramowania oraz przeszkolenie użytkowników ma odbyć się w siedzibie Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.21.32.00 - Komputer tablet .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą opisu zaoferowanego przedmiotu zamówienia ( załączniki do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas realizacji przedmiotu zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodzislaw-slaski.pl/zamowienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Bogumińska 4; 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego Biuro Obsługi Klienta ul. Bogumińska 4b 44-300 Wodzisław Śląski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku kotłowni węglowej przy ulicy Pszowskiej 92 w Wodzisławiu Śląskim na pracownię szkolną Zespołu Szkół Technicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Budowa łącznika pieszo-rowerowego pomiędzy osiedlem Batory a Rodzinnym Parkiem Rozrywki Trzy Wzgórza"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności i dostępności e-usług w Gminie Tarnowiec - dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem, konfiguracją oraz integracją z platformą sprzętową
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Lubartów"
- Stworzenie Platformy Mare Nostrum LAB dla potrzeb Instytutu Archeologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa i wdrożenie modułowego systemu elektronicznej obsługi faktur i elektronicznego zarządzania dokumentacją dla 105 Kresowego Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Żarach
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń infrastruktury sieciowej w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.