Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Legnica: Wykonanie geodezyjnego operatu wywłaszczeniowego dla zadania
inwestycyjnego pn.:
Wierzbiak - zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Legnica
realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013
Numer ogłoszenia: 485150 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy , ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 86 270 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie geodezyjnego operatu wywłaszczeniowego dla zadania inwestycyjnego pn.: Wierzbiak - zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Legnica realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie geodezyjnego operatu wywłaszczeniowego dla zadania inwestycyjnego pn.: Wierzbiak - zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Legnica Do Wykonawcy zamówienia należeć będzie: 1. Ustalenie, wytyczenie w terenie i stabilizacja punktów granicznych na odcinku od km 6+937 do 9+121,4 tj. łącznie L=4368,8 mb. 2. Wykonanie na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 ze zmianami) podziałów nieruchomości. Przewiduje się do podziału 68 działek. Uzyskanie zgody od właścicieli na podział nieruchomości. Uzyskanie decyzji podziałowych wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych (w tym jeden egzemplarz dla Zamawiającego). Dokonanie sprawdzenia zgodności ewidencji gruntów z księgą wieczystą wraz z przygotowaniem zestawienia działek, na których zostały ustanowione ograniczone prawa rzeczowe. Ustalenie przyczyn uniemożliwiających dokonania podziału lub wykupu. Uzyskanie wypisów i wyrysów dla podzielonej działki oraz innych dokumentów umożliwiających dokonanie wykupu lub przejęcia wydzielonej działki. Wykonanie wyciągu z wykazu zmian danych ewidencyjnych umożliwiające założenie księgi wieczystej lub dokonania zmian wpisu w księgach wieczystych. 3. Wykonanie koniecznej wyceny 40 działek (wycenie nie podlegają działki należące do Skarbu Państwa) przewidzianych do wykupu przez uprawnionego biegłego wraz z informacją o zaakceptowaniu ceny zbycia przez właściciela. 4. Wykonanie materiałów dla 68 działek już wykupionych lub przejętych na rzecz Skarbu Państwa do uzyskania na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145) decyzji ustalającej linię brzegową i decyzję stwierdzającą przejście gruntów pokrytych powierzchniowymi wodami do zasobu nieruchomości Skarbu Państwa: w tym wykaz zmian gruntowych, kopia mapy zasadniczej, wypis i wyrys celem dokonania zmian w księdze wieczystej. Zamawiający udostępni Wykonawcy do wglądu w siedzibie Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy, ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica następujące opracowania: projekt budowlany i wykonawczy oraz wstępny operat wywłaszczeniowy dokumentacji technicznej pn.: Wierzbiak - zabezpieczenie przeciwpowodziowe miasta Legnica. Przyjęta ilość działek do podziału i wyceny została ustalona na podstawie wstępnego operatu wywłaszczeniowego. WYMOGI DOTYCZĄCE ZAMAWIANEGO OPRACOWANIA A. Operat wywłaszczeniowy należy opracować w oparciu o oględziny i pomiary nieruchomości, aktualne mapy ewidencyjne, wypisy z rejestru gruntów i ksiąg wieczystych. Ponadto należy sporządzić i doprowadzić do zgodności treść mapy ewidencji gruntów z aktualnym stanem prawnym. Wykonać zgodnie z aktualnymi obowiązującymi aktami prawnymi, rozporządzeniami i instrukcjami branżowymi. Uwaga: Wykonawca zostanie upoważniony przez Zamawiającego do uzyskiwania wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji. B. Ilość egzemplarzy zamawianej dokumentacji: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu kompletny operat wywłaszczeniowy wraz z załącznikami w ilościach umożliwiających dokonanie wykupów notarialnych lub przejęć protokolarnych gruntów zajętych pod inwestycje w oddzielnych teczkach dla każdego z właścicieli działek planowanych do wykupu lub przejęcia. Liczba egzemplarzy obejmuje również te, które zostaną pozostawione z przepisami w organach uzgadniających..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące i 00/100 zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie - wg, zał. nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (decyduje data odbioru końcowego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 usługę polegającą na wykonaniu geodezyjnych podziałów nieruchomości i wyceny nieruchomości. Za główne usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą usługi związane z wykonaniem geodezyjnych podziałów nieruchomości i wyceny nieruchomości. W wykazie należy wyszczególnić usługi spełniające powyższe wymagania oraz przedłożyć dokumenty określone w rozdz. VII pkt. 1 ppkt. 2) niniejszej SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie - wg, zał. nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) min. 1 osoba, która będzie posiadała uprawnienia w zakresie geodezji i kartografii, b) min. 1 osoba, która będzie posiadała uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży oświadczenie - wg, zał. nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową oferty). 2) Formularz cenowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentacji ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony mogą dokonywać zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy: 1) na skutek wejścia w życie zmian legislacyjnych którekolwiek z postanowień umowy stanie się prawnie nieskuteczne, trwale niewykonalne lub umowa będzie zawierała lukę w uregulowaniu; 2) wystąpienia przeszkód formalnych bądź faktycznych w ustaleniu bądź zmianie statusu prawnego nieruchomości; 3) wystąpi okoliczność, o której mowa w § 7 ust. 6; 4) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w takim przypadku Strony dokonają zmiany postanowień umowy zmieniając wysokość wynagrodzenia umownego brutto (podwyższenia lub obniżenia) przy pozostawieniu kwoty netto w wysokości określonej umową względem tej części wynagrodzenia umownego, której zapłata zostanie objęta stawką podatkową o zmienionej wysokości; 2. Do wszczęcia postępowania w przedmiocie zmiany postanowień umowy wymagany jest pisemny wniosek jednej ze Stron zawierający propozycję zmiany postanowień umowy wraz z uzasadnieniem. 3. Strony uzgodnią i odpowiednio wprowadzą w formie aneksu do postanowień umowy: 1) w miejsce postanowienia nieaktualnego, nieskutecznego lub niewykonalnego bądź luki w uregulowaniu właściwe postanowienia, które, o ile będzie to możliwe, powinno odpowiadać treści i celowi umowy który Strony zamierzały osiągnąć przy jej zawieraniu; 2) postanowienia zmieniające warunki spełnienia świadczeń wzajemnych w tym między innymi zakresu rzeczowo - finansowego, wysokości i warunków zapłaty wynagrodzenia lub termin wykonania przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32, 59-220 Legnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32, 59-220 Legnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o.
- DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA PORADNI PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- DOSTAWA KOMPUTERA PRZENOŚNEGO, SMARTFONU I URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNEGO
- "Utrzymanie zabytkowej Palmiarni w Legnicy w ramach zadania "Utrzymanie terenów zieleni"
- "Budowa oraz funkcjonowanie 100 miejsc opieki w formie żłobka w Legnicy - Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029"
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. "Przebudowa części budynku Szpitala Tymczasowego na nową lokalizację Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej "
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa parkingu przy ul. Panienki w Kozach
- Wykonanie baz danych GESUT, BDOT500 dla jednostek ewidencyjnych powiatu mławskiego Dzierzgowo, Lipowiec Kościelny, Radzanów, Stupsk oraz Szreńsk w oprogramowaniu EWMAPA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo- kosztorysowej budowy ronda u zbiegu ulic: Rakowskiej i Miast Partnerskich wraz z rozbudową ul. Rakowskiej w Piotrkowie Trybunalskim.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
- "Opracowanie dokumentacji niezbędnej do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków dla działki oznaczonej numerem 2.745/7 położonej w obrębie Grabki Duże gm. Szydłów"
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej odwodniania terenu ronda Polskiej Organizacji Skautowej wraz z zagospodarowaniem suchego polderu zalewowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.