Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-26
Wrocław: dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 484420 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 446102 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej we Wrocławiu, ul. Stacyjna 10, 53-613 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3583943, faks 071 3583943.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kontroli skarbowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego niżej wymienionego sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych, tj.: 1) 11 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem i torbą o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) 3 szt. laptopów wraz z oprogramowaniem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) 21 szt. licencji na pakiet biurowy Microsoft Office 2010 lub 2013 w ramach umowy typu MOLP o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ; 4) 6 szt. drukarek laserowych z tonerem o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ; 5) 11 szt. monitorów LCD 21 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ; 6) 8 szt. zasilaczy ATX min. 400 W o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ; 7) 2 szt. listew zasilających do szaf rack 19 o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ; 8) 32 szt. myszy bezprzewodowych komputerowych o parametrach technicznych wskazanych w załączniku nr 8 do SIWZ; 9) 16 szt. akumulatorów do zasilacza awaryjnego APC-Back UPS PS 500 (12V, 7,2 Ah); 10) 8 szt. tonerów do drukarki HP M401 (80X); 11) 7 szt. tonerów do kserokopiarki Konica Minolta 423; 12) 6 szt. tonerów do drukarki HP P2055 (05A); 13) 10 szt. cartridge do drukarki HP 470 czarny (337); 14) 6 szt. cartridge do drukarki HP 470 kolor (344)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.42.20.00 - Zestawy pakietów oprogramowania 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany jest w ramach projektu POPT 02.02.00-00-349/13 oraz POPT.02.02.00-00-060/08..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENTERPRISE.PL ZBIGNIEW WROTNIAK
jakie przetargi wygrała firma
ENTERPRISE.PL ZBIGNIEW WROTNIAK
- ZBIGNIEW WROTNIAK PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO- USŁUGOWO-HANDLOWE ENTERPRISE, ul. Krótka 3, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102674,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9525,79
Oferta z najniższą ceną: 9525,79 / Oferta z najwyższą ceną: 108549,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup urządzeń i detektorów chemicznych (5 szt.) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
- Malowanie klatki schodowej w budynku wielorodzinnym.
- ZZK-NZ/241/3408/206/25 Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 119 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania
- BZP.272.13.2025.ECS Budowa nowego ogrodzenia wokół wąwozu w Arboretum Wojsławice; Projekt w Naturze- I ETAP
- Kompleksowa naprawa powierzchni dachów budynków USK Wrocław w lokalizacji Strzelin
- "Zagospodarowanie zielenią terenów na Tarnogaju - Zadanie VI - ul. Ziębicka" zadanie realizowane w ramach Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego 2023, projekt nr 86 i 134
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia dwóch pracowni języków obcych i jednej pracowni informatycznej
- Dostawa pomocy dydaktycznych, urządzeń i mebli do zajęć dla projektu "Terapeutyczna Moc Nauki i Zabawy",
- Zakup i dostawa komputerów przenośnych (laptopów) oraz stacji dokujących
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- Dostawa komputerów przenośnych (laptopów)
- Dostawa sprzętu komputerowego na rzecz Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





