Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Jarocin: Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie
Numer ogłoszenia: 48437 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie , ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473104, faks 062 7472974.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocinsport.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług pralniczych dla Hotelu i Restauracji Jarota w Jarocinie zwanych dalej usługami. 2. Zakres świadczonych usług obejmuje: a) odbiór brudnych i dostarczenie czystych rzeczy zwanych dalej praniem, określonych w pkt. b) - d); b) pranie, krochmalenie (średnie), maglowanie oraz konfekcjonowanie (składanie i pakowanie asortymentowe w sposób zabezpieczający przed zagnieceniem i wtórnym zabrudzeniem) bielizny pościelowej; c) pranie, maglowanie oraz konfekcjonowanie (składanie i pakowanie w sposób zabezpieczający przed zagnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem) ręczników hotelowych; d) pranie, maglowanie oraz konfekcjonowanie (składanie i pakowanie w sposób zabezpieczający przed wtórnym zabrudzeniem) obrusów, nakładek oraz serwetek bawełnianych. 3. Prognozowane ilości prania w okresie realizacji zamówienia: a) pranie bielizny pościelowej - 3.312 kg b) pranie ręczników - 1.440 kg c) pranie obrusów - 180 kg Podane ilości są wielkościami szacunkowymi. Faktyczne będą wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Mniejsze od szacunkowych nie mogą być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. 4. Miejsca odbioru brudnego i dostarczania czystego prania: a) Hotel Jarota, ul. Sportowa 6 63-200 Jarocin 5. Wykonawca najpóźniej w następnym dniu roboczym po podpisaniu umowy dostarczy worki na pranie do miejsca określonego w ust. 4. 6. Wykonawca brudne pranie będzie odbierał z miejsca określonego w zgłoszeniu: a) w następnym dniu roboczym w godz. 8:00 - 10:00, zgłoszenie o potrzebie wykonania usługi zostanie przekazane telefonicznie do godziny 18:00 danego dnia. 7. Wykonawca czyste pranie dostarczy do miejsca jego odbioru nie później niż w ciągu 24 godzin licząc od dnia jego odebrania, w godz. 8:00 - 10:00. 8. Wykonawca gwarantuje, iż środki użyte do wykonania usług: a) są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b) nie spowodują uszkodzenia lub zniszczenia powierzonych mu rzeczy. 9. Zamawiający wskazuje przepis brania bielizny pościelowej bawełnianej: Maksymalna temperatura prania 95°C - proces normalny Dozwolone bielenie dowolnym środkiem utleniający Dopuszczalne suszenie w suszarce bębnowej - suszenie w niższej temperaturze Prasowanie w maksymalnej temperaturze dolnej płyty 200°C Nie czyścić chemicznie 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania audytu w siedzibie Wykonawcy bez uprzedniego uprzedzenia Wykonawcy. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą odbywały się wyłącznie w polskich złotych (PLN), z wyłączeniem walut obcych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem w świadczeniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usług pralniczych polegających na praniu lub czyszczeniu rzeczy w ilości nie mniejszej niż 2.500 kg miesięcznie (w przypadku usług wykonywanych - ilość umowna) dla każdej z tych usług
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) dopuszczalna jest zmiana sposobu świadczenia usług na lepszej jakości lub powodująca usprawnienie w ich realizacji przy zachowaniu tożsamości wynagrodzenia wykonawcy 2) dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT: a) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów związanych z realizacją niniejszej Umowy dopuszcza się możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie zapłaconego podatku VAT; b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów związanych z realizacją niniejszej Umowy dopuszcza się możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie zapłaconego podatku VAT; 3) dopuszczalna jest zmiana polegająca na zwiększeniu liczby miejsc odbioru prania na terenie miasta Jarocina - zmiana ta nie może powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; 4) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) 5) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmniejszeniem zakresu świadczenia umownego Wykonawcy 6) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia 7) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego 8) jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jarocinsport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Jarocin Sport Sp. z o.o. w Jarocinie - Sekretariat, ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, parkingów, chodników i ścieżek rowerowych w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie gminy i miasta Jarocin
- Remont drogi powiatowej nr 4194P w miejscowości Tarce - etap II
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 1
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 2
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - etap 3
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem i serwisu odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach
- Świadczenie usługi w zakresie prania oraz wynajmu odzieży i pościeli
- Sukcesywna 12 miesięczna dzierżawa bielizny szpitalnej wraz ze świadczeniem kompleksowej usługi pralniczej dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług w zakresie prania
- Świadczenie usług pralniczych
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z transportem i dzierżawą bielizny pościelowej z wykorzystaniem technologii RFiD
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.