To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-03
Zabrze: Sukcesywne dostawy sprzętu i szkła laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
Numer ogłoszenia: 484194 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443784 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 271 60 77, faks 0-32 271 29 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu i szkła laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu i szkła laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 obejmujące 3 zadania: a) Zadanie nr 1 - sprzęt elektryczny b) Zadanie nr 2 - sprzęt dozujący II c) Zadanie nr 3 - wyposażenie aparatury 2. Przedmiot zamówienia oraz zakres określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Zał. nr 3.1, 3.2, 3.3, do formularza ofertowego. 3. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości asortymentu wskazane w załącznikach do formularza ofertowego są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu ofertowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację dostawy w wielkościach podanych w ofercie. 4. Termin realizacji: sukcesywne dostawy w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. 5. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać będą się sukcesywnie na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną lub faksem. Koszty transportu, wyładunku, wniesienia ponosi Wykonawca. 6. Zamówienie zostanie przesłane przez Zamawiającego i zawierać będzie ilość, rodzaj, oraz dokładne miejsce dostawy przedmiotu zamówienia 7. Wykonawca po otrzymaniu zamówienia niezwłocznie potwierdzi faksem lub drogą elektroniczną fakt jego otrzymania. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00. 9. Termin realizacji poszczególnych zamówień nie może być dłuższy niż 20 dni roboczych po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (w uzasadnionych przypadkach termin realizacji będzie uzgodniony z Wykonawcą). 10. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem przedmiotu zamówienia, o ile taki obowiązek nakładają przepisy prawa 11. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zostanie dostarczona faktura VAT oraz wystawiony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy według wzorów Zamawiającego. 12. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zamówieniem, a dostawą 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie przedmiotu zamówienia, 3) dostawy poza godzinami, o których mowa w pkt. 8 niniejszego rozdziału..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 42.94.20.00 - Piece i akcesoria 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.19.25.00 - Probówki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane z następujących projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG): a) Materiały opakowaniowe nowej generacji z tworzywa polimerowego ulegającego recyklingowi organicznemu. b) Polimerowe chirurgiczne systemy resorbowalne z pamięcią kształtu. c) Biodegradowalne wyroby włókniste (koordynatorem Politechnika Łódzka) oraz z innych projektów realizowanych przez zamawiającego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt elektryczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCHEM GRUPA Sp. z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Toruń, oddział śląsk ul. Kasprowicza 9/2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62362,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51387,45
Oferta z najniższą ceną: 51387,45 / Oferta z najwyższą ceną: 67103,23
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wyposażenie aparatury
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H. Odczynniki Agata Nobis, ul. Kościuszki 227, 40-600 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83287,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87234,68
Oferta z najniższą ceną: 87234,68 / Oferta z najwyższą ceną: 87234,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Instalacja systemów przeciwpożarowych w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Nr sprawy DZP/23 TP/2025
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Zakup wraz z dostawą drewna dla Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu w roku 2026
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Opracowaniu systemu fotogrametrycznego oraz skryptu do modularnego modelowania podziemnych korytarzy górniczych zgodnie z Polską Szkołą Budowy Kopalń
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej z dyspersją energii EDXRF
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
więcej: Probówki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





