Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Nysa: Sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń wzdłuż krawężników w ciągach dróg powiatowych
Zadanie nr 1 - miasto Nysa w ilości 706 563 m2
Zadanie nr 2 - miasto Paczków w ilości 200 610 m2
Zadanie nr 3 - miasto Korfantów w ilości 47 070 m2
w latach 2014, 2015 oraz 2016.
Numer ogłoszenia: 48388 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie , ul. Słowiańska 17, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. (077) 4482408, faks (077) 4482408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń wzdłuż krawężników w ciągach dróg powiatowych Zadanie nr 1 - miasto Nysa w ilości 706 563 m2 Zadanie nr 2 - miasto Paczków w ilości 200 610 m2 Zadanie nr 3 - miasto Korfantów w ilości 47 070 m2 w latach 2014, 2015 oraz 2016..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: -oczyszczenie nawierzchni jezdni wzdłuż krawężników łącznie ze skrzyżowaniami (w tym sprzątanie pozimowe), -załadunek zanieczyszczeń na środki transportowe, -pozamiatanie miejsc, w których znajdowały się pryzmy, -wywóz zanieczyszczeń na składowisko odpadów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 Prawa zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o oświadczenie Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (sprzątanie) - wykaz zleceń za okres trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamiatarka mechaniczna Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o przedłożony wykaz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl ; www.bip.spnysa.nv.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 48 - 300 Nysa, ul. Słowiańska 17, 2 piętro, pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 09:45, miejsce: 48 - 300 Nysa, ul. Słowiańska 17, 2 piętro, pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - miasto Nysa w ilości 706 563 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: -oczyszczenie nawierzchni jezdni wzdłuż krawężników łącznie ze skrzyżowaniami (w tym sprzątanie pozimowe), -załadunek zanieczyszczeń na środki transportowe, -pozamiatanie miejsc, w których znajdowały się pryzmy, -wywóz zanieczyszczeń na składowisko odpadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - miasto Paczków w ilości 200 610 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - oczyszczenie nawierzchni jezdni wzdłuż krawężników łącznie ze skrzyżowaniami (w tym sprzątanie pozimowe), - załadunek zanieczyszczeń na środki transportowe, - pozamiatanie miejsc, w których znajdowały się pryzmy, - wywóz zanieczyszczeń na składowisko odpadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - miasto Korfantów w ilości 47 070 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - oczyszczenie nawierzchni jezdni wzdłuż krawężników łącznie ze skrzyżowaniami (w tym sprzątanie pozimowe), - załadunek zanieczyszczeń na środki transportowe, - pozamiatanie miejsc, w których znajdowały się pryzmy, - wywóz zanieczyszczeń na składowisko odpadów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Zakup samochodu do przewozu dzieci dla Gminnego Zarządu Oświaty
- Przebudowa wiaduktu w ciągu DP 1669 O w miejscowości Karłowice Małe
- Malowanie oznakowania poziomego dróg powiatowych
- Pierwszy etap zadania p.n. "Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- REMONT PARKINGU PODZIEMNEGO W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 2177 O
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2025/2026 z podziałem na 3 części:
- Sprzątanie wnętrz budynków Urzędu Dzielnicy Mokotów oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów zewnętrznych wokół budynku Urzędu przy ul. Rakowieckiej 25/27.
- Usługa sprzątania dwóch budynków oraz terenu zewnętrznego Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, przy ul. Łąkowej 1-2
- USŁUGA SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ UTRZYMANIA TERENU ZEWNĘTRZNEGO NA NIERUCHOMOŚCIACH UŻYTKOWANYCH PRZEZ TEATR ATENEUM IM. STEFANA JARACZA.
- Oczyszczanie dróg gminnych na terenie miasta Żywca
- Przywracanie bezpieczeństwa oraz doprowadzanie stanu czystości dróg po zaistniałym zdarzeniu drogowym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.