eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOO Lublin - Modernizacja systemu telewizji dozorowej (CCTV)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-05

Lublin: OO Lublin - Modernizacja systemu telewizji dozorowej (CCTV)
Numer ogłoszenia: 48384 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie , ul. Chopina 6, 20-026 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5317612, 5317621.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OO Lublin - Modernizacja systemu telewizji dozorowej (CCTV).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu dozoru telewizyjnego (CCTV) w budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Lublinie, ul. Chopina 6, który winien spełniać wymagania zawarte w rozporządzeniu MSWiA z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. 2010, Nr 166, poz. 1128) oraz zapewnienie odpowiedniej jakości prowadzonej rejestracji zdarzeń i obserwacji obiektu, a tym samym zapewnienie właściwego poziomu bezpieczeństwa. Ponadto z uwagi na długoletni okres eksploatacji - system funkcjonuje od 2002 r., zachodzi konieczność wymiany większości przestarzałych urządzeń i infrastruktury kablowej. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) sporządzenie projektu technicznego wykonawczego w 4 egz., w formie papierowej i w edytowalnej wersji elektronicznej zawierającego proponowane rozwiązania techniczne, wycenę sprzętu, materiałów i robocizny, harmonogram prac modernizacyjnych, 2) wykonanie modernizacji istniejącego systemu CCTV, na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu technicznego wykonawczego, 3) dostawę, instalację i uruchomienie następujących urządzeń: a) hybrydowe rejestratory - 3 jednakowe urządzenia wraz z niezbędnymi urządzeniami obsługowymi, oprogramowaniem z licencjami umożliwiającymi zastąpienie obecnie pracujących rejestratorów CCTV, b) klawiatura wielofunkcyjna z podświetlanym wyświetlaczem LCD sterująca rejestratorami cyfrowymi i kamerami szybkoobrotowymi PTZ - 1 szt., c) kamery IP kolorowe typu dzień/noc stacjonarne wewnętrzne - 11 szt., d) switch sieciowy - 4 szt., e) monitory 32 cale LED z uchwytem ściennym - 3 szt., f) promiennik podczerwieni wraz z zasilaczami - 3 szt., g) szafa RACK 42 U 19cali wraz z wentylatorami - 1 kpl, h) kompletne stacje podglądowe wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz licencjami, zapewniającymi funkcjonalność określoną w przedmiocie zamówienia - 3 szt. i) kompletne stacje robocze do pomieszczenia monitoringu - 1 szt. i administratora systemów zabezpieczających - 1 szt. wraz z niezbędnym oprogramowaniem i licencjami zapewniającymi funkcjonalność określoną w przedmiocie zamówienia - razem 2 szt. j) urządzeń i osprzętu, niewymienionych w lit. a - i, niezbędnych do zainstalowania i sprawnego działania systemu CCTV. 4) położenie okablowania LAN kablami światłowodowymi i UTP VI kategorii, certyfikat zgodnie z PN-EN 50173-1. 5) dobór, instalację i włączenie do systemu CCTV istniejących kamer analogowych w ilości 27 szt, 6) instalację, uruchomienie i włączenie do systemu CCTV 11 szt. kamer IP kolorowych dostarczonych przez Wykonawcę, 7) instalację, uruchomienie i włączenie do systemu CCTV 6 szt. kamer IP dostarczonych przez Zamawiającego, 8) przygotowanie i włączenie 3 stacji podglądowych wyposażonych w karty obsługujące 4 monitory do współpracy z rejestratorami hybrydowymi dostarczonymi przez Wykonawcę (konfiguracja i oprogramowanie komputerów), 9) przygotowanie 5 stacji roboczych do współpracy z rejestratorami hybrydowymi i stacjami podglądowymi. Oprogramowanie i konfigurację zapewniającą funkcjonalność określoną w przedmiocie zamówienia dostarczy wraz z licencjami Wykonawca. Stanowiska komputerowe stacji roboczych z systemem operacyjnym WIN XP-7 dostarczy Zamawiający, 10) demontaż istniejących urządzeń i okablowania systemu CCTV, w miejsce których montowane będą dostarczone urządzenia i okablowanie, 11) przeszkolenie użytkowników i administratorów systemu (co najmniej 6 osób), 12) sporządzenie i przekazanie dwóch egzemplarzy pełnej dokumentacji powykonawczej systemu (instalacji sygnałowej, zasilającej, itp.) w formie papierowej i w edytowalnej wersji elektronicznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przetargu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku polegać będzie na stwierdzeniu, czy Wykonawca posiada ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawę z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm.). W celu wykazania posiadania koncesji Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokument, czyli ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. Dokument powinien być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie wg formuły: spełnia- nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie ww. dokumentu oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - w tym, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawy wraz z instalacją systemu dozoru telewizyjnego stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia tj. dysponuje co najmniej dwoma osobami, które spełniają wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) tj. posiadają licencję pracownika zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia oraz co najmniej jedną osobą do kierowania pracami, która spełnia wymagania kwalifikacyjne określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, tj. posiada licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona na podstawie dostarczonego przez Wykonawcę wykazu osób, oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 400.000 zł (słownie złotych : czterysta tysięcy). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, to w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności składając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji tych podmiotów. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączą do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów określonych w sekcji III. Według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści przedłożonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni mniej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. W sytuacji, gdy wymagane warunki spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia określonego w punkcie III.3.2.4). Ocena spełnienia tego warunku polegać będzie na porównaniu łącznej wartości dostaw wykazanych przez każdego z Wykonawców. Najwyższą ocenę - 10 punktów ( pierwszą pozycję w dopuszczeniu do udziału w postępowaniu) uzyska Wykonawca, który wykaże się w okresie ostatnich trzech lat wykonaniem dostaw wraz z montażem i uruchomieniem systemu CCTV na najwyższą wartość w porównaniu z pozostałymi Wykonawcami. Ocena dokonywana będzie aż do piątego miejsca i obniżana kolejno o 2 punkty. Wykonawca, który uplasował się na 5 miejscu pod względem wartości wykonanych dostaw uzyska 2 punkty. W przypadku, gdy łączna wartość dostaw wykonanych przez kilku Wykonawców będzie taka sama, Zamawiający dokona wyboru tego Wykonawcy, który wykonał mniejszą ilość dostaw na wykazaną łączną ich wartość. Wykonawcy z punktacją wyższą od zera zostaną zaproszeni do składania ofert. Wykonawcy, którzy uplasowali się na 6 i dalszych miejscach - otrzymają 0 punktów i nie uzyskają zaproszenia. Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zostaną poinformowani o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień umowy oraz warunki tych zmian zostaną określone w SIWZ oraz istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można uzyskać w NBP OO w Lublinie ul. Chopina 6 - pokój nr 7 lub na stronie www.nbp.pl. SIWZ Zamawiający przekaże wykonawcom zaproszonym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie ul. Chopina 6 - pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: A. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów 1. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w języku polskim, w formie pisemnej bądź za pomocą faksu lub e-mailem. 2. Dokumenty dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w sekcji III.4 ogłoszenia o zamówieniu składane przez Wykonawcę oraz dokumenty składane na skutek wezwania Zamawiającego, na podstawie art. 26 ust 3 ustawy, będą złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy w formie papierowej. Zamawiający uzna te dokumenty lub oświadczenia za złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli ich treść w formie pisemnej dotrze do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. 3. Zamawiający na swojej stronie internetowej www.nbp.pl opublikował ogłoszenie o zamówieniu oraz formularz wniosku wraz z załącznikami. 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy formularz wniosku wraz z załącznikami w wersji edytowalnej, po otrzymaniu prośby przesłanej elektronicznie na adres sekretariat.lublin@nbp.pl lub faksem na numer określony w sekcji I.1 ogłoszenia. B. Opis sposobu przygotowania wniosku: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy sporządzić w języku polskim i złożyć w formie oryginału - wg treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik do ogłoszenia zamieszczonym na stronie Zamawiającego 2. Wraz z wnioskiem Wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp wyszczególnione w sekcji III.4 ogłoszenia, pełnomocnictwo do podpisywania wniosku i jego załączników, o ile prawo do podpisywania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych z wnioskiem, a w przypadku Wykonawcy będącego przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oryginał lub kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru i pełnomocnictwo (w razie, gdy wniosek podpisze inna osoba). Pełnomocnictwo złożone w formie kserokopii powinno być potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył w formie oryginału Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenia i wykazy, (wzory załączono do wzoru formularza wniosku). Pozostałe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. podpis z pieczątką imienną lub czytelnie imię i nazwisko).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.