eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY MIASTA GDYNI W ZAKRESIE DZIAŁANIA I MIENIA JEJ JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ - ZARZĄDU DRÓG I ZIELENI W GDYNI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIE MIENIA GMINY MIASTA GDYNI POWIERZONEGO WYMIENIONEJ JEDNOSTCE BUDŻETOWEJ LUB MIENIA NABYTEGO PRZEZ TĘ JEDNOSTKĘ PODCZAS I W ZWIĄZKU Z JEJ DZIAŁALNOŚCIĄ NA RACHUNEK GMINY MIASTA GDYNI ORAZ UBEZPIECZENIE KOSZTÓW LECZENIA , ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW PRACOWNIKÓW TEJŻE JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ PODCZAS ZAGRANICZNYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Gdynia: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY MIASTA GDYNI W ZAKRESIE DZIAŁANIA I MIENIA JEJ JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ - ZARZĄDU DRÓG I ZIELENI W GDYNI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIE MIENIA GMINY MIASTA GDYNI POWIERZONEGO WYMIENIONEJ JEDNOSTCE BUDŻETOWEJ LUB MIENIA NABYTEGO PRZEZ TĘ JEDNOSTKĘ PODCZAS I W ZWIĄZKU Z JEJ DZIAŁALNOŚCIĄ NA RACHUNEK GMINY MIASTA GDYNI ORAZ UBEZPIECZENIE KOSZTÓW LECZENIA , ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW PRACOWNIKÓW TEJŻE JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ PODCZAS ZAGRANICZNYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH
Numer ogłoszenia: 48369 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni , ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UBEZPIECZENIA GMINY MIASTA GDYNI W ZAKRESIE DZIAŁANIA I MIENIA JEJ JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ - ZARZĄDU DRÓG I ZIELENI W GDYNI OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ, UBEZPIECZENIE MIENIA GMINY MIASTA GDYNI POWIERZONEGO WYMIENIONEJ JEDNOSTCE BUDŻETOWEJ LUB MIENIA NABYTEGO PRZEZ TĘ JEDNOSTKĘ PODCZAS I W ZWIĄZKU Z JEJ DZIAŁALNOŚCIĄ NA RACHUNEK GMINY MIASTA GDYNI ORAZ UBEZPIECZENIE KOSZTÓW LECZENIA , ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ I NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW PRACOWNIKÓW TEJŻE JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ PODCZAS ZAGRANICZNYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Gdyni w zakresie działania i mienia jej jednostki budżetowej - Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia Gminy Miasta Gdyni powierzonego wymienionej jednostce budżetowej lub mienia nabytego przez tę jednostkę podczas i w związku z jej działalnością na rachunek Gminy Miasta Gdyni oraz ubezpieczenie kosztów leczenia , odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników tejże jednostki budżetowej podczas zagranicznych podróży służbowych 2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLA: a) Załącznik nr 4 do siwz pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, b) Załącznik nr 5 do siwz pn. Wzór umowy c) Załącznik nr 6 do siwz pn. Wykaz dróg na podstawie ewidencji geodezyjnej Gminy Gdynia, d) Załącznik nr 6a do siwz pn. Wykaz schodów położonych poza pasem drogowym e) Załącznik nr 6b do siwz pn. Informacja dot. powierzchni jezdni i ciągów pieszych f) Załącznik nr 7a do siwz pn. Wykaz jezdni objętych utrzymaniem zimowym i sprzątaniem pozimowym g) Załącznik nr 7b do siwz pn. Wykaz jezdni objętych utrzymaniem letnim h) Załącznik nr 7c do siwz pn. Wykaz powierzchni chodników, przejść wewnętrznych, schodów, zatok postojowych objętych utrzymaniem zimowym i sprzątaniem pozimowym oraz utrzymaniem letnim i) Załącznik nr 7d do siwz pn. Wykaz ciągów pieszych i schodów położonych w wydzielonych skwerach, zieleńcach i placach zabaw j) Załącznik nr 7e do siwz pn. Wykaz chodników i schodów wyłączonych w okresie zimowym z utrzymania k) Załącznik nr 7f do siwz pn. Wykaz ścieżek glinożwirowych wyłączonych w okresie zimowym z utrzymania. l) Załącznik nr 8a do siwz pn. Wykaz środków trwałych grupa I m) Załącznik nr 8b do siwz pn. Wykaz środków trwałych grupa II n) Załącznik nr 8c do siwz pn. Wykaz środków trwałych grupa VI o) Załącznik nr 8d do siwz pn. Wykaz środków trwałych grupa VIII p) Załącznik nr 9 do siwz pn. Wykaz sprzętu elektronicznego q) Załącznik nr 10a do siwz pn. Wykaz środków trwałych Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania r) Załącznik nr 10b do siwz pn. Wykaz sprzętu elektronicznego Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania s) Załącznik nr 11 do siwz pn. Wykaz pomników t) Załącznik nr 12 do siwz pn. Procedury u) Załącznik nr 13a do siwz pn. Wniosek o odszkodowanie dotyczący szkody osobowej związanej z utrzymaniem dróg. v) Załącznik nr 13b do siwz pn. Wniosek o odszkodowanie dotyczący szkody w pojeździe związanej z utrzymaniem dróg. w) Załącznik nr 14 do siwz pn. Statut Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni 3. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE USŁUGI WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda : 3.2.1. Opisu zaoferowanego przedmiotu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1a do siwz. 3.2.2. Ogólnych lub szczególnych warunków ubezpieczenia na poszczególne rodzaje ubezpieczeń (OWU). Postanowienia OWU nie wyłączają ustaleń zakresu i warunków ubezpieczenia przyjętych w SIWZ oraz ofercie wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Gdyni w zakresie działania i mienia jej jednostki budżetowej - Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni od odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie mienia Gminy Miasta Gdyni powierzonego wymienionej jednostce budżetowej lub mienia nabytego przez tę jednostkę podczas i w związku z jej działalnością na rachunek Gminy Miasta Gdyni oraz ubezpieczenie kosztów leczenia , odpowiedzialności cywilnej i następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników tejże jednostki budżetowej podczas zagranicznych podróży służbowych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.64.00 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wymagane jest złożenie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 11 poz. 66 z późniejszymi zmianami)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wymagane jest wykazanie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług dla jednostek samorządowych (gmin, powiatów, województw) lub zarządców dróg, polegających na objęciu tych podmiotów ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności i posiadanym mieniem o wartości brutto minimum 200.000 zł każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Uwaga: Przez jedną usługę należy rozumieć jedną umowę, np. umowa wieloletnia będzie traktowana jako jedna usługa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4A do siwz wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 6) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4B do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Zakres pokrycia (przyjęcie ryzyk i klauzul preferowanych oraz zniesienia wyłączenia) - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Ubezpieczający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Ubezpieczającego, albo zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, b) podwykonawców, pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) składki ubezpieczeniowej pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Ubezpieczającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia, d) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, z wyłączeniem podatku VAT, Ubezpieczający wyklucza możliwość zmiany umowy z powodu urzędowej zmiany stawki podatku VAT, e) zmian osób reprezentujących pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, - niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, - zmiany zakresu obowiązków wyznaczonego pracownika, - jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego ( np. rezygnacji), f) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wyłącznie w preambule umowy, nowe dane teleadresowe mogą być pisemnie notyfikowane przez stronę, której one dotyczą, w odrębnym oświadczeniu, pisemnie tylko poświadczonym przez drugą stronę. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów ust. 1 i 2 jest nieważna. 4. Niedopuszczalne jest wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Ubezpieczającego. 5. Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://server.zdiz.gdynia.pl/noweubezpieczenie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, pok. 403..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego, pok. 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 9.03.2012 o godz. 10.15 w siedzibie zamawiającego pokój nr 306 OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI w sprawach merytorycznych : Sławomir Staniszewski tel.: 58 761 20 04 w godz. 9.00 - 15.30 w sprawach proceduralnych: Dorota Tuźnik, tel.: 58 761 20 85 w godz. 7.30 - 15.30,..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.