eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zintegrowany System Informatyczny



Ogłoszenie z dnia 2005-09-15

POZYCJA 48361

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gdańsk: Zintegrowany System Informatyczny Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy, do kontaktów: Dorota Tuźnik, ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, tel. +48 58 5241010, 5241005, fax +48 58 3458235, e-mail: dz@gznk.pl, www.gznik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zintegrowany System Informatyczny. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa własnego Zintegrowanego Systemu Informatycznego lub integracja oprogramowania różnych firm, ich dostosowanie do potrzeb Zamawiającego, a następnie wdrożenie. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie analizy przedwdrożeniowej obejmującej: - zapoznanie się z pracą zakładu w zakresie obiegu dokumentów, strukturą przedsiębiorstwa, zakresem prac poszczególnych działów oraz stanowisk, - zapoznanie się z funkcjonującymi obecnie programami, zależnościami między nimi, strukturami i relacjami baz danych, - opracowanie propozycji architektury rozwiązania informatycznego we współpracy z Zamawiającym (modelu obejmującego przepływ informacji pomiędzy modułami oraz modułami i bazą danych, opisem stanowisk oraz przypisaniem uprawnień dla poszczególnych stanowisk), - przedstawienie propozycji ilości stanowisk systemu, - przedstawienie zakresu (projektu) i harmonogramu wdrożenia z podaniem korzyści na każdym etapie wdrożenia we współpracy z Zamawiającym, - ustalenie zakresu, formy, sposobu i formatu przekazywania danych do Urzędu Miasta Gdańska, a następnie uzgodnienie powyższego z Zamawiającym. b) stworzenie bazy danych zawierającej informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa, c) dostawę systemu bazodanowego spełniającego następujące wymagania: - umożliwianie zmiany definicji tabel i indeksów bez przerywania pracy systemu, - możliwość tworzenia procedur przechowywanych w bazie (stored procedures), - obsługiwanie plików baz o wielkości powyżej 1 TB, - umożliwianie tworzenia co najmniej dwóch tzw. mirror-ów bazy, - wykorzystywanie architektury wieloprocesorowej, - pracowanie pod kontrolą systemów operacyjnych Windows 2003, - obsługiwanie technologii klastrowej, - posiadanie mechanizmów replikacji i synchronizacji baz, - funkcjonowanie na rynku informatycznym co najmniej od pięciu lat, - posiadanie co najmniej trzech wersji rozwojowych, - umożliwianie kontroli dostępu użytkowników do baz, tabel i procedur niezależnie od uprawnień nadawanych użytkownikom w aplikacjach, - szyfrowanie wymiany danych pomiędzy zarządem a jednostkami terenowymi, - posiadanie wsparcia technicznego producenta systemu. d) - dostawę oprogramowania narzędziowego spełniającego następujące wymagania: - zarządzanie użytkownikami i ich prawami dostępu do zasobów baz danych oraz do wykonywania operacji, - wykonywanie kopii zapasowych, - monitorowanie działanie serwera baz danych, - wykonywanie poleceń języka SQL z pominięciem ZSI, - wspomaganie graficznie budowy zapytań i poleceń SQL, - umożliwienie eksportu wyników do formatu DBF lub XLS oraz ich wydruk, - wspomaganie zarządzania pracą serwera baz danych, - zarządzanie replikacją i synchronizacją baz, - tworzenie i zarządzanie klastrami serwerów, jeśli przyjęte rozwiązanie przewiduje klastry. UWAGA! Lista obejmuje wymagania funkcjonalne oprogramowania narzędziowego, które mogą być zawarte w jednej lub wielu aplikacjach. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oprogramowanie w ilości nie mniejszej niż cztery komplety pracujące na niezależnych stanowiskach pracujących pod kontrolą systemu Windows XP. e) dostawę wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania systemu, f) dostawę własnego oprogramowania lub integrację oprogramowania różnych firm, zwanego dalej ZSI, posiadającego funkcje umożliwiające prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa, g) dostawę i integrację przeglądarki danych geodezyjnych zgodnych z oprogramowaniem EW - MAPA funkcjonującym w Urzędzie Miejskim w Gdańsku - układ odniesienia Gdańsk 70 (obsługa formatów np. MapInfo, ArcView, ArcInfo) wraz z możliwością aktualizacji kartotek danymi z systemu EW - MAPA oraz możliwością porównania danych kartotek ZSI z danymi z systemu EW - MAPA w celu wychwycenia ewentualnych niezgodności, h) ZSI powinien spełniać następujące wymagania: - oprogramowanie (aplikacje) wchodzące w skład ZSI winny pracować w architekturze dwuwarstwowej lub trójwarstwowej. - ZSI winien zapewniać poprawną pracę w sieci rozległej WAN opartej na łączach DSL 1 Mb w jednostkach terenowych GZNK - ZB (16 jednostek) i Urzędzie Miasta Gdańska oraz Frame Relay 2 Mb w Zarządzie (VPN) gdzie przewiduje się umiejscowienie głównego serwera, - wykonawca winien opracować procedury pracy off-line oraz procedury powrotu do trybu on-line, - czas oczekiwania na potwierdzenie wprowadzenia danych do systemu nie powinien być dłuższy niż 5 s, a czas oczekiwania na dane wyszukane według zadanego kryterium nie powinien przekraczać 10 s niezależnie od umiejscowienia aplikacji, przy sprawnym funkcjonowaniu łącz, - ZSI powinien zapewnić archiwizację danych (usuwanie z tabel danych według zadanych parametrów, przenoszenie ich do archiwum, funkcja odtwarzania z archiwum), - dodatkowo wskazana jest praca wielowątkowa umożliwiająca jednoczesne generowanie raportu oraz wprowadzanie danych, - wszystkie aplikacje winny być wykonane w technologii 32 bitowej oparte na SQL-owym serwerze baz danych, - system musi rejestrować zmiany danych dokonane przez użytkowników, - system musi zawierać dziennik zdarzeń serwera baz danych, - system musi posiadać możliwość dwukierunkowej wymiany danych z programem bankowym Videotel w zakresie automatycznego generowania przelewów, zakładania kartotek kontrahentów i beneficjentów oraz pobierania potwierdzeń wykonania operacji płatniczych, - system musi posiadać możliwość dostosowania do używania innego programu bankowego niż Videotel, - system musi zapewniać poprawną pracę z bazami zawierającymi tabele o wielkości co najmniej 10 000 000 rekordów, - system musi zapewniać możliwość udostępniania wybranych danych dotyczących kartotek lokatorów poprzez Internet w formacie stron www: dane powinny być zabezpieczone identyfikatorem oraz hasłem, transmisja danych powinna być szyfrowana protokołem HTTPS, do udostępniania wybranych danych powinien być wykorzystany inny system bazodanowy, popularny w Internecie (np. mysql, postgresql), - zawierać funkcję eksportu danych do systemów Urzędu Miejskiego w Gdańsku na podstawie uzgodnionego w ramach analizy przedwdrożeniowej zakresu, formy, sposobu i formatu danych, która powinna być zrealizowana w taki sposób, że UM Gdańsk nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, - oprogramowanie (aplikacje) winny poprawnie pracować na komputerach o parametrach podanych poniżej: Procesor 400 MHz oraz szybsze, Pamięć RAM 128 MB (Windows 98, Me) oraz większa 256 MB (Windows 2000, XP) oraz większa HDD 4 GB wolnego miejsca oraz więcej Karta graficzna zapewniająca pracę w rozdzielczości 800x600 oraz większej System operacyjny Windows 98 i nowsze i) wdrożenie ZSI obejmujące: - opracowanie architektury docelowego rozwiązania informatycznego wraz z diagramem operacji i przepływu informacji w uzgodnieniu z przedstawicielami Zamawiającego, - instalację i konfigurację serwera baz danych, - instalację i konfigurację oprogramowania na stacjach roboczych (maksymalnie 350 stacji roboczych) z uwzględnieniem sugestii użytkowników zaakceptowanych przez koordynatorów wdrożenia, - instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze (serwerach) zakładu pod nadzorem upoważnionych pracowników Zamawiającego, - parametryzację systemu na podstawie uzgodnionej z przedstawicielami Zamawiającego architektury rozwiązania, - założenie bazy danych, - wykonanie kontrolnych naliczeń wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, - kontrolę nad zamykaniem okresów rozliczeniowych do zakończenia procesu wdrożenia, - opracowanie procedur nadawania, zmiany oraz przypisywania odpowiednich uprawnień użytkownikom, - opracowanie i implementacja procedur wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz odzyskiwania danych, - zrealizowanie skutecznego eksportu danych do Urzędu Miasta Gdańska na podstawie uzgodnionego w ramach analizy przedwdrożeniowej zakresu, formy, sposobu i formatu danych, - zapewnienie pobytu przedstawiciela Wykonawcy w trakcie całego wdrożenia oraz bezpośredni udział przedstawiciela wykonawcy podczas zamykania dwóch kolejnych okresów rozliczeniowych po zakończeniu wdrożenia. UWAGA! Wdrożenie nie może przerwać funkcjonowania przedsiębiorstwa. j) szkolenia obejmujące: - szkolenie użytkowników w pełnym wymaganym zakresie funkcjonalnym wynikającym z architektury rozwiązania, - przeszkolenie pracowników w zakresie użytkowania systemu (maksymalnie 400 osób) w grupach nie większych niż 10 osób, k) szkolenia informatyczne obejmujące: - szkolenie w zakresie administracji serwerem i bazą danych, - przeszkolenie 6 pracowników działu informatycznego w zakresie wszelkich czynności związanych z monitoringiem, zarządzaniem, back-up (em) i obsługą serwera baz danych (szkolenia winny być autoryzowane przez producenta i kończyć się certyfikowanym egzaminem), l) przedstawienie przed przystąpieniem do konwersji zakresu danych wymaganych do poprawnej pracy ZSI, m) konwersję danych z obecnie pracujących systemów i zbiorów wymaganych do poprawnej pracy ZSI wg stanu na 31.12.2005 r. obejmującą: - pliki dbf (clipper, foxpro), - xls (MS Excel) - pliki gdb (firebird sql), n) konwersję danych niezbędnych do wykonania rozliczenia mediów za ostatni okres rozliczeniowy, o) dodatkową konwersję danych związanych z zamknięciem okresów rozliczeniowych roku 2005, a dokonanych w roku 2006 obejmującą pliki przedstawione w ppkt l), p) przekazanie w formie drukowanej (25 egzemplarzy) i elektronicznej pełnej dokumentacji funkcjonalnej i technicznej ZSI, q) zapewnienia wsparcia technicznego w okresie gwarancji obejmującego: - podjęcie działań mających na celu usunięcie zgłoszonego pisemnie problemu najpóźniej w dniu zgłoszenia, - analizę zgłoszonych usterek pod względem wpływu na całość systemu, - usuwanie zgłaszanych usterek, - usuwanie błędów w danych spowodowanych usterkami systemu, - w przypadku konieczności osobistego udziału przedstawiciela zleceniobiorcy podczas usuwania usterki, przybędzie on najpóźniej w dniu następnym po zgłoszeniu, - udzielanie porad w zakresie techniczno - eksploatacyjnym dotyczących systemu, - nieodpłatne dostarczanie zamawiającemu wszelkich zmian w oprogramowaniu (up-grade) wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach, w terminie minimum 1 miesiąca przed okresem ich obowiązywania, - nieodpłatne dostarczanie kolejnych wersji oprogramowania, - implementacja zmian w oprogramowaniu narzędziowym i bazie danych (up-grade), - po usunięciu usterki Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu, w którym określi okoliczności występowania usterki oraz jej wpływ na dane zawarte w systemie, r) - zapewnienia po okresie wdrożenia, wsparcia technicznego: - poprzez przedstawiciela na terenie przedsiębiorstwa, - zdalne (internet), - telefoniczne, s) zapewnienia wsparcia technicznego po okresie gwarancji obejmującego: - udzielanie porad w zakresie techniczno-eksploatacyjnym dotyczących systemu, - nieodpłatne dostarczanie zamawiającemu wszelkich zmian w oprogramowaniu (up-grade) wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach w ramach opłat "Cena wsparcia w okresie pogwarancyjnym", w terminie minimum 1 miesiąca przed okresem ich obowiązywania, - nieodpłatne dostarczanie kolejnych wersji oprogramowania w ramach opłat "Cena wsparcia w okresie pogwarancyjnym", - implementacja zmian w oprogramowaniu narzędziowym i bazie danych (up-grade) w ramach opłat "Cena wsparcia w okresie pogwarancyjnym", - wykonywanie dodatkowych zmian w systemie na wniosek kierownictwa zakładu zgodnie z ceną roboczogodziny przedstawioną w "Formularzu cenowym". t) celem poprawnego przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze strukturą przedsiębiorstwa, zakresem prac poszczególnych działów, funkcjonującymi programami, zależnościami pomiędzy nimi oraz strukturami i relacjami baz danych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: GZNK ZB Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 84990, 84240 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawa własnego Zintegrowanego Systemu Informatycznego lub integracja oprogramowania różnych firm, ich dostosowanie do potrzeb Zamawiającego, a następnie wdrożenie. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)"Doświadczenie zawodowe" - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz liczby zarządzanych lokali i liczby pracowników odbiorcy. Wykazanie 1 usługi polegającej na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego w przedsiębiorstwie zajmującym się zarządzaniem nieruchomościami o porównywalnej wielkości, tj. zarządzającym co najmniej 10 000 lokali i zatrudniającym co najmniej 100 osób popartej dokumentem potwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie - spełnienie warunku, Wykazanie 2 usług polegających na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego w przedsiębiorstwach zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami o porównywalnej wielkości, tj. zarządzających co najmniej 10 000 lokali i zatrudniającymi co najmniej 100 osób popartych dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonana należycie - 1 punkt, Wykazanie 3 i więcej usług polegających na dostawie i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego w przedsiębiorstwach zajmujących się zarządzaniem nieruchomościami o porównywalnej wielkości, tj. zarządzających, co najmniej 10 000 lokali i zatrudniającymi co najmniej 100 osób popartych dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - 2 punkty, Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać w/w wykaz. 2)"Potencjał kadrowy" - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby, na stanowisku koordynatora projektu posiadającej odpowiednie przygotowanie zawodowe (informatyczne, ekonomiczne lub zarządzanie) i posiadającej odpowiednią praktykę popartą wdrożeniami systemów informatycznych w przedsiębiorstwach o porównywalnej wielkości oraz minimum 5 osób przeprowadzających wdrożenia poszczególnych aplikacji z przedstawieniem, za jakie aplikacje będą te osoby odpowiedzialne. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać w/w wykaz. 3) Potencjał ekonomiczny określony następującymi wskaźnikami: - wskaźnik okresu spłaty zobowiązań odpowiednio za: 2003 i 2004 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - wartość maksymalna 90 dni, - wskaźnik płynności bieżącej odpowiednio za: 2003 i 2004 rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - wartość minimalna 1,00. - przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi za 2003 i 2004 rok na poziomie co najmniej 1 000 000 zł za każdy rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - spełnienie warunku, - przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi za 2003 i 2004 rok na poziomie co najmniej 2 000 000 zł za każdy rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - 1 punkt, -przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi za 2003 i 2004 rok na poziomie co najmniej 3 000 000 zł za każdy rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - 2 punkty. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać przynajmniej jeden Wykonawca. Osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać ww. wykaz. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków). Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo przedstawiające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dopuszcza się załączenie umowy spółki cywilnej. 3) aktualną Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2003 r. i 2004 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie warunek udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden Wykonawca (ten który wykazuje potencjał ekonomiczny). Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena oferty waga 75 % 2. cena wsparcia w okresie pogwarancyjnym waga 20 % 3. cena roboczogodziny przy wprowadzaniu zmian w systemie waga 5 % Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/25/05/A. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 17.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.10.2005, godzina 10:15, siedziba zamawiającego, pok. 204.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.