To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-11
Warszawa: Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i eksperckiego w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko
Numer ogłoszenia: 48360 - 2014; data zamieszczenia: 11.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9040 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wsparcia administracyjnego i eksperckiego w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wsparcia administracyjnego i merytorycznego w ramach projektu Przygotowanie instrumentów wsparcia dla systemu ocen oddziaływania na środowisko, realizowanego w ramach programu priorytetowego Wsparcie realizacji Polityki Ekologicznej Państwa przez Ministra Środowiska Część 4 Wspieranie systemu ocen oddziaływania na środowisko i obszarów Natura 2000 z podziałem na cztery części (Zadania): Zadanie I - świadczenie usług wsparcia merytorycznego i technicznego prac związanych z rozwojem i utrzymaniem systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko, zwanego dalej: Bazą danych ooś, polegających na: 1) wsparciu Zamawiającego w bezpośredniej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi asysty technicznej Bazy danych ooś, 2) weryfikacji poszczególnych elementów/produktów wytworzonych w ramach prac związanych z budową i rozwojem Bazy danych ooś, 3) weryfikacji dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji prac związanych z wdrażaniem, utrzymaniem i rozwojem Bazy danych ooś, 4) weryfikacji założeń analitycznych, technicznych oraz wymagań funkcjonalnych poszczególnych elementów/produktów Bazy danych ooś, 5) weryfikacji architektury Bazy danych ooś, zdefiniowanej w postaci modeli zgodnych z notacją UML, 6) udziale w spotkaniach analitycznych, 7) ocenie oraz formułowaniu wniosków i rekomendacji w odniesieniu do produktów Bazy danych ooś pod kątem ich zgodności z obecnym stanem wiedzy, prawem polskim i prawem UE oraz normami jakościowymi, ich jakości i funkcjonalności, kompleksowości i spójności rozwiązania, 8) udziale w testach i odbiorach produktów zrealizowanych przez Wykonawców poszczególnych prac związanych z rozwojem Bazy danych ooś, 9) współpracy w przygotowaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi i dostawy związane z utrzymaniem i rozwojem Bazy danych ooś, w tym: przygotowywaniu szczegółowych kalkulacji kosztów realizacji zamówień; zapewnieniu wsparcia w przygotowywaniu projektów dokumentów, wymaganych i określonych odpowiednimi trybami postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności elementów SIWZ, dotyczących wymagań dla planowanych do realizacji produktów, specyfikacji wymagań technicznych, opisów przedmiotu zamówienia, kryteriów odbioru produktów, umów, wyjaśnień, itp.; udziale w pracach komisji przetargowych; 10) udzielaniu konsultacji eksperckich w formie wskazanej przez Zamawiającego; 11) udziale w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego; 12) przedstawianiu opinii eksperckich w zakresie zagadnień będących przedmiotem spotkań roboczych; 13) wsparciu merytorycznym, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz innymi Wykonawcami, projektów realizowanych przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska, prac mających znaczenie dla wdrożenia i funkcjonowania produktów Bazy danych ooś; 14) aktualizowaniu założeń oraz dokumentacji projektowej w zakresie zmieniającego się stanu prawnego, w tym wprowadzanie zmian dotyczących założeń funkcjonalnych produktów Bazy danych ooś; 15) świadczeniu konsultacji dla pracowników Zamawiającego w zakresie zarządzania zmianami, poprzez udzielanie konsultacji z zakresu metodycznego podejścia do zarządzania zmianami. Dla usług objętych Zadaniem I przewiduje się maksymalnie 700 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zadanie II - świadczenie usług wsparcia administracyjnego w zakresie strategicznych ocen oddziaływania na środowisko oraz ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć, polegających na: 1) wsparciu przy przygotowaniu założeń merytorycznych i weryfikacji treści publikacji mających za zadanie poprawę jakości dokumentacji z zakresu ocen oddziaływania na środowisko; 2) wsparciu przy przygotowaniu programów warsztatów i wyjazdów terenowych w zakresie przyrodniczym; 3) wsparciu przy weryfikacji aktów prawa miejscowego pod kątem konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko; 4) wsparciu w zakresie weryfikacji przeprowadzonych analiz przyrodniczych w ramach procedury ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć, pomocnym w dążeniu do ujednolicenia podstaw merytorycznych przepisów dotyczących ocen oddziaływania na środowisko; 5) wsparciu w zakresie weryfikacji przeprowadzonych analiz przyrodniczych w procedurze strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, pomocnym w dążeniu do ujednolicenia podstaw merytorycznych przepisów dotyczących strategicznych ocen oddziaływania na środowisko; 6) analizie zmian w zakresie stanu prawnego dotyczącego ochrony przyrody na potrzeby usprawnienia systemu ocen oddziaływania na środowisko. Dla usług objętych Zadaniem II przewiduje się maksymalnie 1816 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zadanie III - świadczenie usług wsparcia administracyjnego w zakresie Bazy danych ooś, polegających na: 1) wprowadzaniu archiwalnych informacji o postępowaniach do Bazy danych ooś; 2) imporcie danych o postępowaniach ze zdefiniowanego arkusza xls do Bazy danych ooś, 3) udziale w kontroli jakości szkoleń w zakresie obsługi Bazy danych ooś; 4) wsparciu merytorycznym dla pracowników organów właściwych do przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocen oddziaływania na środowisko w zakresie realizacji obowiązku z art. 129 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz.1235, z późn. zm.). Dla usług objętych Zadaniem III przewiduje się maksymalnie 1010 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zadanie IV - świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników Bazy danych ooś, polegających na: 1) obsłudze bazy danych użytkowników (w tym w szczególności: nadawanie uprawnień do modułów Bazy danych ooś, usuwanie błędnych rekordów, zarządzanie kontami użytkowników); 2) pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników z funkcjonowaniem Bazy danych ooś; 3) analizie zgłaszanych problemów i uwag pod kątem poszukiwania nowych rozwiązań i funkcjonalności oraz zgłaszaniu ich zespołowi ds. zmian (nie więcej niż 10% łącznego czasu pracy); 4) sporządzaniu raportów, zestawień (w tym dotyczących profilu użytkowników i sposobu użytkowania Bazy danych ooś) - nie więcej niż 2 raporty miesięcznie; 5) wsparciu merytorycznym przy obsłudze Bazy danych ooś (w tym w kontaktach z użytkownikami, wykonawcą Bazy danych ooś i z administratorem centralnym w zakresie funkcjonalności, dostępnych w Bazie danych ooś). Dla usług objętych Zadaniem IV przewiduje się maksymalnie 1010 roboczogodzin w trakcie trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług wsparcia merytorycznego i technicznego prac związanych z rozwojem i utrzymaniem systemu informatycznego wspomagającego proces ocen oddziaływania na środowisko
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIM ART-INFO Artur Kapuściński, ul. Górczewska 181F/210, 01-459 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39872,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 48300,00
Oferta z najniższą ceną: 48300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142065,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług wsparcia administracyjnego w zakresie strategicznych ocen oddziaływania na środowisko oraz ocen oddziaływania na środowisko planowanych przedsięwzięć
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martyna Kaniewska-Gołek, ul. Smoluchowskiego 5/37, 02-679 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43220,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44492,00
Oferta z najniższą ceną: 44492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178876,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług wsparcia administracyjnego w zakresie Bazy danych ooś
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karol Cegliński, ul. Broniewskiego 24/92, 01-771 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23078,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23735,00
Oferta z najniższą ceną: 23735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99485,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług typu helpdesk dla użytkowników Bazy danych ooś
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sebastian Miecznikowski, ul. Śreniawitów 3/65, 03-188 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23078,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23735,00
Oferta z najniższą ceną: 23735,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23735,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego w Światowym Centrum Słuchu Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, ul. Mokra 17.
- Dostawa 5000 szt.: Wysokonapięciowy rezystor mocy 100 M om , wg. określonych wymagań
- Przetarg na wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych S.M. ,,DOMHUT".
- "Usługa drukowania, pakowania i dostawy publikacji- Katalogu dobrych praktyk, w nakładzie 3000 egzemplarzy".
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego L-1, spełniającego wymagania określone wg normy PN-C-96024, do kotłowni Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego, Aleje Ujazdowskie 4, Warszawa.
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Składnicy Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Komorowie, II etap podetap 1 i 2
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.