eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowodostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Legionowo: dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów
Numer ogłoszenia: 48337 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23995 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych, tuszy i tonerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy oferty częściowe i obejmuje: 1) Pierwsza oferta częściowa: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów biurowych do siedziby Starostwa Powiatowego w Legionowie przy ul. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, pokój 421 na IV piętrze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość artykułów biurowych określa formularz oferty częściowej nr 1 -załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Druga oferta częściowa: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna (średnio raz w miesiącu) dostawa papieru ksero do Starostwa Powiatowego w Legionowie z siedzibą przy ul. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, IV piętro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość papieru określa formularz oferty częściowej nr 2 -załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Trzecia oferta częściowa: Przedmiotem zamówienia jest systematyczna (średnio raz w miesiącu) dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukarskich do Starostwa Powiatowego w Legionowie z siedzibą przy ul. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, IV piętro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość tuszy i tonerów określa formularz oferty częściowej nr 3 -załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) artykuły będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie pisemnych zamówień przesłanych faxem, lub e-mailem (dopuszcza się składanie zamówień telefonicznie). 2) Wykonawca dostarcza zamówione artykuły swoim transportem, w ciągu 5 dni do siedziby Zamawiającego, w godzinach 9.00-15.00, poniedziałek-piątek; 3) Wykonawca na dostarczone produkty udzieli gwarancji na okres 12 miesięcy od daty dostarczenia ich do siedziby Zamawiającego; 4) dostarczone materiały muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo lub nazwę producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości. 5) w przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca, zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji; 6) Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz tuszy i tonerów wskazane w formularzu ofert częściowych są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: oferta częściowa nr 1 - materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Sp. z o.o., ul. Pawliczka 25, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18002,46

  • Oferta z najniższą ceną: 18002,46 / Oferta z najwyższą ceną: 23709,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: oferta częściowa nr 2 - papier kserograficzny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Sp. z o.o., ul. Pawliczka 25, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47414,26

  • Oferta z najniższą ceną: 47414,26 / Oferta z najwyższą ceną: 56319,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.