Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Skoczów: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 483330 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 853 18 20, faks 33 853 18 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.basendelfin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, w rozumieniu art. 3 pkt. 30 ustawy - Prawo energetyczne, realizowana na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art. 5 ust. 3 tej ustawy, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do trzech obiektów: Część I: Kryta Pływalni Delfin położona w Skoczowie przy ul. Góreckiej 2A - urządzenia pomiarowe: układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy (nr licznika 96489215), szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi 615000 kWh, moc przyłączeniowa wynosi 250 kW, moc umowna wynosi 150 kW, rozliczenie wg grupy taryfowej C22a, grupa przyłączeniowa IV. Część II: Stadion Miejski położony w Skoczowie przy ul. Sportowej 6: a) urządzenia pomiarowe: układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy (nr licznika: 8037410), szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi 9500 kWh, moc przyłączeniowa wynosi 34,7 kW: moc umowna wynosi 34,7 kW, rozliczenie wg grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, b) urządzenia pomiarowe: układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy (nr licznika: 80229222), szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi 1500 kWh, moc przyłączeniowa wynosi 4 kW, moc umowna wynosi 4 kW, rozliczenie wg grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V. Część III: Wyciąg narciarski Pod Dębem położony w Skoczowie przy ul. Gajowej - urządzenia pomiarowe: układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy (nr licznika 10038240), szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi 4000 kWh, moc przyłączeniowa wynosi 21 kW, moc umowna wynosi 21 kW, rozliczenie wg grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V. Podane ilości są ilościami szacunkowymi i nie odzwierciedlają faktycznego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy oraz nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Rozliczenie między Stronami z tytułu sprzedaży energii elektrycznej oraz wszelkich należności wynikających z wykonania niniejszej umowy odbywać się będą przy zastosowaniu cen określonych w cenniku. Ceny te będą cenami netto z oferty przetargowej, zawierającymi wszystkie składniki cenotwórcze. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r. (Dz. U. z 2012r., poz. 1059 z późn. zm.), w przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Taryfie Sprzedawcy energii elektrycznej, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisów prawnych. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) Wykonawca ma obowiązek na pisemne zgłoszenie Zamawiającego zmienić moc umowną na każdym przyłączu do sieci elektroenergetycznej do wielkości mocy określonej przez Zamawiającego, nie przekraczającej mocy przyłączeniowej na danym przyłączu zgodnie ze Standardami określonymi przez OSD, b) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć energię elektryczną zgodnie ze Standardami określonymi Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, c) za niedotrzymanie standardów jakościowych energii elektrycznej Zamawiającemu, na jego wniosek, przysługuje upust i bonifikata w wysokości i na warunkach określonych w Taryfie OSD, d) Wykonawca wystawi faktury z terminem płatności 14 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 09.30.00.00-2, 65.20.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają: . aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; . aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku dostawców będących jednocześnie właścicielem sieci dystrybucyjnej), lub oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy dystrybucyjnej na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do punktów odbioru Zamawiającego.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu ma charakter eliminacyjny, odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty, nie wymienione: a. oświadczenie o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz w projekcie umowy (załącznik nr 4 do Formularza ofertowego); b. Pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; c. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1.1. pkt IV SIWZ mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1, Pkt III SWIZ przez jednego Wykonawcę lub przez Wykonawców wspólnie, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2. Pkt IV SIWZ mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia z postępowania w stosunku do każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, d. w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie, wspólnego pełnomocnika, e. przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki, f. w przypadku osób fizycznych zaleca się złożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującej sytuacji: a) dopuszcza się możliwość poprawienia oczywistych omyłek w treści umowy, b) zmiany Umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej, a w szczególności: . zmiany przepisów prawa skutkujących nałożeniem na Wykonawcę dodatkowych obowiązków wpływających na wzrost kosztów prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, w tym przepisów prawa podatkowego, . wydania wobec Wykonawcy decyzji administracyjnych wpływających na koszt prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, w tym decyzji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, . zmiany istotnych okoliczności rynkowych lub/i faktycznych odnoszących się do Wykonawcy i wpływających na koszt prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną. c) o zmianach Taryfy dla energii elektrycznej oraz Taryfy dla usług dystrybucyjnych Wykonawca poinformuje Zamawiającego w sposób określony przepisami prawa najpóźniej w dniu otrzymania przez niego faktur VAT. Zmiana wchodzi w życie o ile w terminie 30 dni od otrzymania powiadomienia Zamawiający nie wypowie Umowy, zmiana ta nie wymaga wprowadzenia aneksem do Umowy, d) Wykonawca ma obowiązek na pisemne zgłoszenie Zamawiającego zmienić moc umowną na każdym przyłączu do sieci elektroenergetycznej do wielkości mocy określonej przez Zamawiającego, nie przekraczającej mocy przyłączeniowej na danym przyłączu zgodnie ze standardami określonymi przez OSD,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.basendelfin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Skoczowski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kryta Pływalnia Delfin, ul. Górecka 2A, 43-430 Skoczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kryta Pływalni Delfin położona w Skoczowie przy ul. Góreckiej 2A - urządzenia pomiarowe: układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy (nr licznika 96489215), szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi 615000 kWh, moc przyłączeniowa wynosi 250 kW, moc umowna wynosi 150 kW, rozliczenie wg grupy taryfowej C22a, grupa przyłączeniowa IV.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stadion Miejski, ul. Sportowa 6, 43-430 Skoczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stadion Miejski położony w Skoczowie przy ul. Sportowej 6: a) urządzenia pomiarowe: układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy (nr licznika: 8037410), szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi 9500 kWh, moc przyłączeniowa wynosi 34,7 kW: moc umowna wynosi 34,7 kW, rozliczenie wg grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, b) urządzenia pomiarowe: układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy (nr licznika: 80229222), szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi 1500 kWh, moc przyłączeniowa wynosi 4 kW, moc umowna wynosi 4 kW, rozliczenie wg grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyciąg narciarski Pod Dębem, ul. Gajowa b/n, 43-430 Skoczów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyciąg narciarski Pod Dębem położony w Skoczowie przy ul. Gajowej - urządzenia pomiarowe: układ pomiarowo - rozliczeniowy trójfazowy (nr licznika 10038240), szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie obowiązywania umowy wynosi 4000 kWh, moc przyłączeniowa wynosi 21 kW, moc umowna wynosi 21 kW, rozliczenie wg grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 09.30.00.00-2, 65.30.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby ZST im. gen prof. Sylwestra Kaliskiego w Turku w okresie od 01.01.2025 roku do 31.12.2025 roku
- Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Świdnickiego w Świdniku oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świdniku w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Pilskiego i jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Śródmieście przy ul. Nowogrodzkiej 43 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-53-2024)
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby 9 obiektów wchodzących w skład Stacji Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Białej Podlaskiej na lata 2025 i 2026.
- zakup energii elektrycznej czynnej dla Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.