eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 139 przy ul. Syreny 5/7 - wymiana instalacji c.c.w., z.w. i kanalizacji, (znak sprawy34/ZP/16).

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2016-04-29

Warszawa: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 139 przy ul. Syreny 5/7 - wymiana instalacji c.c.w., z.w. i kanalizacji, (znak sprawy: 34/ZP/16).
Numer og³oszenia: 48313 - 2016; data zamieszczenia: 29.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarno¶ci 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wola.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 139 przy ul. Syreny 5/7 - wymiana instalacji c.c.w., z.w. i kanalizacji, (znak sprawy: 34/ZP/16)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: jest termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 139 przy ul. Syreny 5/7 - wymiana instalacji c.c.w.,z.w. i kanalizacji. 2.1. Ogólna charakterystyka obiektu: Obiekt zlokalizowany jest na dzia³ce 131 z obrêbu nr 6-03-18. Budynek Szko³y Podstawowej nr 139 przy ul. Syreny 5/7 sk³ada siê z trzech czê¶ci: czê¶ci dydaktycznej, ³±cznika i Sali gimnastycznej. - Czê¶æ dydaktyczna-budynek g³ówny posiada trzy kondygnacje nadziemne i jest w ca³o¶ci podpiwniczony. - Budynek ³±cznika dla Sali gimnastycznej stanowi po³±czenie pomiêdzy Sal± gimnastyczn±, a budynkiem g³ównym, spe³nia rolê wej¶cia g³ównego do budynku. - Budynek Sali gimnastycznej jest obiektem parterowym i jest podpiwniczony, stanowi równie¿ zaplecze administracyjne Szko³y. W roku 2014 wykonywana zosta³a I czê¶æ termomodernizacji obiektu obejmuj±ca swoim zakresem; ocieplenia przegród zewnêtrznych i stropodachów, wymian± stolarki otworowej, wykonanie izolacji pionowej ¶cian piwnic. W 2015 ramach II czê¶ci termomodernizacji Szko³y Podstawowej nr 139 zosta³a wykonana wymiana instalacji centralnego ogrzewania oraz modernizacja wêz³a cieplnego obejmuj±ca swoim zakresem technologiê, automatykê, roboty elektryczne i budowlane. Wy¿ej wymieniony zakres prac wykonywano w ramach zadania Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej Nr 139 przy ulicy Syreny 5/7. Obiekt pod³±czony jest do miejskiej sieci wodoci±gowej, kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej i ciep³owniczej. Instalacja zimnej wody i ciep³ej wody wykonana jest z rur stalowych ocynkowanych ³±czonych na gwint oraz czê¶ciowo z rur polipropylenowych, wykonana jako jednostrefow± z rozdzia³em dolnym. Piony prowadzone s± w zamurowanych bruzdach oraz czê¶ciowo po wierzchu ¶cian. Poziomy prowadzone s± w czê¶ci podziemnej pod stropem. Instalacja wody zimnej i ciep³ej doprowadza wodê do pomieszczeñ sanitarnych, socjalnych jak równie¿ pomieszczeñ kuchni i zaplecza kuchennego. Instalacja kanalizacji sanitarnej wykonana jest technologii rur ¿eliwnych i czê¶ciowo PCV, w piwnicach prowadzona jest po wierzchu ¶cian, na kondygnacjach nadziemnych przewody prowadzone s± w ¶cianach i jako zabudowane. Odpowietrzenie pionów z zastosowaniem rur wywiewnych wyprowadzonych na dach budynku. W piwnicach na pionach zamontowane s± rewizje. Trasy kanalizacyjne w piwnicach nie podlegaj± wymianie. Ca³kowitej wymianie podlega niespe³niaj±ca wymogów instalacja hydrantowa. Dodatkowo dla zapewnienia wydajno¶ci i ci¶nienia na hydrantach zastosowano monta¿ zestawu pompowego, ³±cznie przystosowaniem pomieszczenia pod wzglêdem budowlanym, sanitarnym i elektrycznym. Podstawowe dane techniczne 1. Powierzchnia zabudowy - 1.108 m2 2. Powierzchnia u¿ytkowa szko³y - 2 959 m2 3. Kubatura budynku- 12.509 m3 4. Ilo¶æ kondygnacji nadziemnych - 3 5. Pe³ne podpiwniczenie budynku 2.2. Zakres robót Zakres robót objêty niniejszym zamówieniem obejmuje: 1) Roboty polegaj±ce na demonta¿u istniej±cych pionów, poziomów, podej¶æ odp³ywowych i dop³ywowych, urz±dzeñ sanitarnych i armatury odcinaj±cej, regulacyjnej, wyp³ywowej, zaworów hydrantowych itp. 2) Roboty rozbiórkowe budowlane polegaj±ce na skuciu pasów glazury oraz terrakoty we wszystkich ³azienkach i pomieszczeniach sanitarnych. 3) Przebicia ¶cian oraz wykucie bruzd pod now± instalacjê wody zimnej ciep³ej i kanalizacji w pomieszczeniach sanitarnych. 4) Wymianê instalacji kanalizacji sanitarnej, piony, podej¶cia odp³ywowe, rewizje, rury wywiewne, itp. 5) Mechaniczne przeczyszczenie tras kanalizacyjnych ³±cznie z przykanalikiem oraz wykonaniem monitoringu. 6) Wymiana instalacji hydrantowej, z monta¿em zestawu pompowego 7) Wykonanie elektrycznego zasilania zestawu pompowego, instalacji po³±czeñ wyrównawczych, ochrony od pora¿eñ 8) Wymianê instalacji wody zimnej i ciep³ej wody., monta¿ izolacji ciep³ochronnej na poziomach. 9) Dostosowanie pomieszczenia na potrzeby monta¿u zestawu pompowego, monta¿ drzwi stalowych, wykonanie kana³u Z-owego, zapewnienie odporno¶ci ogniowej ¶cian, wykonanie przepustów ppo¿., itp 10) Zamurowanie bruzd i przebiæ, roboty tynkarskie i malarskie po zamurowaniach, obudowa pionów z p³yt gipsowo-kartonowych na stela¿u. 11) Uzupe³nienie terakoty, u³o¿enie na ¶cianach i posadzkach pasów p³ytek ceramicznych, malowanie pomieszczeñ 12) Wykonanie remontu pomieszczeñ bloku sportowego (przebieralnia i ³azienki), usytuowanego na poziomie piwnic budynku. 13) Monta¿ urz±dzeñ sanitarnych, armatury wyp³ywowej, regulacyjnej pomiarowej.. 14) Wywiezienie gruzu , z³omu oraz materia³ów z demonta¿u izolacji. Wykonawca wykona ww. roboty budowlane w sposób nie koliduj±cy z dzia³alno¶ci± placówki oraz z uwzglêdnieniem faktu, ¿e powy¿szy zakres robót nale¿y zrealizowaæ w wiêkszo¶ci w okresie przerwy wakacyjnej z uwzglêdnieniem konieczno¶ci prowadzenia prac równie¿ w weekendy. Miejsce na zaplecze budowy wska¿e Dyrektor Szko³y na terenie dzia³ki zajmowanej przez szko³ê. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna byæ zgodna z wymogami prawa budowlanego, wiedz± i sztuk± techniczn±, zaleceniami jednostek uzgadniaj±cych, obowi±zuj±cymi normami technicznymi. 2.3) Zamawiaj±cy wprowadza dodatkowe wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia, w zwi±zku z zastosowaniem klauzuli spo³ecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotycz±cej zatrudnienia jednej osoby bezrobotnej w pe³nym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracê. Szczegó³owe wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej zawarte s± we wzorze umowy. 2.4) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotycz±ce wykonania i obioru przedmiotu zamówienia okre¶la: a) wzór umowy, stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SIWZ. b) Dokumentacja, stanowi±ca za³±cznik nr 9 do SIWZ: - Projekt budowlano-wykonawczy na wymianê instalacji centralnej ciep³ej wody, zimnej wody, hydrantowej oraz kanalizacji w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 139 przy ul. Syreny 5/7 wykonany przez BudInstalMS Mariusz Sieracki ul. Trzciñska 22/56, 96-100 Skierniewice, autor: mgr in¿. Sebastian Wojdyna Bran¿a: sanitarna. - Projekt budowlano-wykonawczy zasilania zestawów hydroforowych ppo¿ w budynku Szko³y Podstawowej nr 139 w Warszawie wykonany przez BudInstalMS Mariusz Sieracki ul. Trzciñska 22/56, 96-100 Skierniewice, autor: mgr in¿. Sebastian Kabziñski Bran¿a: elektryczna - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - czê¶æ sanitarna. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - czê¶æ elektryczna - Przedmiar robót sanitarnych do celów informacyjnych. - Przedmiar robót elektrycznych do celów informacyjnych. 2.2. Zgodnie z tre¶ci± § 3 ust. 12 wzoru umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do posiadania polisy odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 400 000,00 z³ (s³ownie z³otych: czterysta tysiêcy z³otych 00/100) przez ca³y okres trwania umowy, która obejmowaæ bêdzie jego odpowiedzialno¶æ kontraktowa jak i deliktow±. 2.3. Przed sporz±dzeniem oferty Wykonawca powinien zapoznaæ ww. dokumentami, miejscem przysz³ych robót budowlanym (np. dokonaæ wizji lokalnej) oraz zapisami Czê¶ci X SIWZ. 3. Gwarancja: Zamawiaj±cy wymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosi³: 36 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zadeklarowaæ d³u¿szy okres gwarancji, jednak nie d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy. Okres gwarancji stanowi, drugie kryterium oceny ofert - patrz Czê¶æ XIII SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, do 50% warto¶ci niniejszego zamówienia, polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnieñ przeciwogniowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • --------------------------------------------------------------

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni³ niniejszy warunek je¶li wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie wykona³: - co najmniej dwie (2) roboty budowlane o minimalnej warto¶ci brutto - 400.000,00 z³. ka¿da, polegaj±ce na wykonaniu lub remoncie lub wymianie lub modernizacji instalacji wody zimnej , cieplej i kanalizacji. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wg. formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów, z³o¿onych przez Wykonawcê wraz z ofert±.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • ---------------------------------------------------------------

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni³ niniejszy warunek je¶li wyka¿e, ¿e dysponuje osob± zdoln± do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290), tj. posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: a) instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeñ - co najmniej jedn± osob±, b) konstrukcyjno-budowlane - co najmniej jedn± osob±. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wg. formu³y spe³nia/nie spe³nia na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów, z³o¿onych przez Wykonawcê wraz z ofert±.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • -------------------------------------------------------------

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pe³nomocnictwo, gdy Wykonawcê reprezentuje Pe³nomocnik lub, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum lub spó³ka cywilna). 2) Dokumenty z których wynika umocowanie do udzielenia pe³nomocnictwa. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu - pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowi±zanie, nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, a jego tre¶æ musi w sposób wyra¼ny i jednoznaczny wyra¿aæ wolê oddania Wykonawcy ubiegaj±cemu siê o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiaj±cy wymaga aby sk³adany dokument wskazywa³: - jaki rodzaj zasobu jest udostêpniany (w przypadku udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia nale¿y imiennie wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia), - w jakiej formie podmiot udostêpniaj±cy bêdzie uczestniczy³ w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo itp.), - stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotem udostêpniaj±cym zasób (np. umowa zlecenie, kontrakt, umowa o wspó³pracê itp.), - w jakim okresie podmiot udostêpniaj±cy zasób bêdzie uczestniczy³ w realizacji zamówienia. Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawc± za szkodê Zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

2. Stosownie do postanowieñ art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, wobec czego w/w zmiany oraz warunki tych zmian zosta³y okre¶lone we wzorze umowy w § 12 ust. 2, § 13, tj.: § 12 ust. 2 W sytuacji, której Strony nie przewidzia³y przy zawieraniu umowy, w celu sprawnego wykonania prac i zapewnienia dobrej ich jako¶ci, Wykonawca mo¿e podczas realizacji umowy wnioskowaæ, ¿e inny zakres prac ni¿ wskazany w ust. 1 wykona przy udziale podwykonawcy(ów), mimo ¿e podczas zawarcia umowy deklarowa³ wykonanie zamówienia w sposób okre¶lony jak w ust. 1 z zastrze¿eniem, ¿e: dopuszcza siê na etapie realizacji zamówienia mo¿liwo¶æ dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia powy¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ wymaganym w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. § 13 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian za zgod± Zamawiaj±cego. 2. W przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, w wyniku których konieczne bêdzie wyd³u¿enie realizacji Przedmiotu Umowy strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 o okres potrzebny do wykonania robót zamiennych po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony. 3. W przypadku wyst±pienia warunków pogodowych uniemo¿liwiaj±cych, ze wzglêdów technologicznych prowadzenie robót - pomimo do³o¿enia przez Wykonawcê nale¿ytej staranno¶ci aby roboty mog³y zostaæ zrealizowane - strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony - z zastrze¿eniem, i¿ okres wyd³u¿enia terminu realizacji nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ okres trwania ww. warunków pogodowych powoduj±cych brak mo¿liwo¶ci prowadzenia robót. 4. Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. 5. Zmiany umowy nie mog± wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± dotyczyæ: 1) zmiany jako¶ci, rodzaju materia³ów lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych, 2) zmiany w kolejno¶ci i terminach wykonywania robót budowlanych oraz terminu wykonania umowy, 3) zmiany ilo¶ci robót budowlanych, w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, ¿e nie wykraczaj± one poza zakres robót i zasady wiedzy technicznej oraz warto¶ci umowy brutto, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy, 4) rezygnacji z wykonania czê¶ci robót budowlanych, 5) wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 12 ust. 4 pkt 7 lit.c). 7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest z³o¿enie wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, 4) opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy. 8. Zmiany, o których mowa w ust. 6, mog± zostaæ dokonane, je¿eli ich uzasadnieniem s± ni¿ej wymienione okoliczno¶ci: 1) obni¿enie kosztu wykonania robót, 2) poprawa jako¶ci wykonanych robót budowlanych, 3) zmiana obowi±zuj±cych przepisów, 4) podniesienie bezpieczeñstwa wykonywania robót, 5) si³a wy¿sza 9. W przypadku konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia, które bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu niniejszej umowy i których wykonanie spowoduje konieczno¶æ wyd³u¿enia terminów realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminów realizacji Przedmiotu Umowy, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 2 po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy w formie aneksu podpisanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (cena 38,40 z³) mo¿na odebraæ w siedzibie zamawiaj±cego, pokój Nr 220 ZZP lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarno¶ci 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Zespó³ Zamówieñ Publicznych dla Dzielnicy Wola.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Oferta wspólna (np. Konsorcjum lub spó³ka cywilna) :Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie sk³adaj± jedn± ofertê, przy czym: a)o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w Czê¶ci V pkt 2 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie, b)pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie 2. Podwykonawcy: 1) Zamawiaj±cy nie dokonuje zastrze¿enia dotycz±cego obowi±zku osobistego wykonania kluczowych czê¶ci zamówienia przez Wykonawcê. 2) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, wskaza³ te czê¶ci zamówienia w ofercie (formularzu ofertowym). 3) Dopuszcza siê na etapie realizacji zamówienia mo¿liwo¶æ dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia powy¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu w stopniu nie mniejszym ni¿ wymaganym w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 4) Zamawiaj±cy we wzorze umowy okre¶li³ wymagania dotycz±ce umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem s± roboty budowlane, których niespe³nienie spowoduje zg³oszenie przez Zamawiaj±cego odpowiednio zastrze¿eñ lub sprzeciwu. 5) Zamawiaj±cy we wzorze umowy okre¶li³ informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem s± dostawy lub us³ugi, które podlegaj± obowi±zkowi przedk³adania Zamawiaj±cemu..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.