Ogłoszenie z dnia 2005-09-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa aparatury medycznej do wykonywania wysokospecjalistycznych zabiegów w zakresie kardiochirurgii oraz opieki pooperacyjej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, do kontaktów: mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych, mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 90 88, fax 061 854 90 88, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am poznan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych, mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Siedziba Zamawiającego Dział Zamówień Publicznych, mgr Grażyna Kowalska, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854 92 42, fax 061 854 90 93, e-mail: gkowalsk@sk1.usoms.poznan.pl, www.sk1.am.poznan.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa aparatury medycznej do wykonywania wysokospecjalistycznych zabiegów w zakresie kardiochirurgii oraz opieki pooperacyjej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa aparatury medycznej do wykonywania wysokospecjalistycznych zabiegów w zakresie kardiochirurgii oraz opieki pooperacyjnej: 1) aparatura do hemofiltracji - 1 szt., 2) bronchofiberoskop - 1 szt., 3) respirator - 1 szt., 4) bispektralna analiza głębokości sedacji , doposażenie do monitorów IntelliVue 60 - 2 szt. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego AM w Poznaniu, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1) aparatura do hemofiltracji - 1 szt., 2) bronchofiberoskop - 1 szt., 3) respirator - 1 szt., 4) bispektralna analiza głębokości sedacji, doposażenie do monitorów IntelliVue 60 - 2 szt. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 09.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 3270,00 złotych. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji dziaalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia drowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju, w zakładach opieki zdrowotnej (jak CE). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 70% jakość 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EZP/68/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 02.11.2005, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.11.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.11.2005, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, salka konferencyjna apteki.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: aparat do hemofiltracji. 3) Zakres lub wartość: pakiet nr 1 - opis szczegółowy zawarty w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: bronchofiberoskop. 3) Zakres lub wartość: pakiet nr 2 - opis szczegółowy zawarty w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: respirator. 3) Zakres lub wartość: pakiet nr 3 - opis szczegółowy zawarty w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00, 33.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: bispektralna analiza głębokości sedacji, doposażenie do monitorów IntelliVue 60. 3) Zakres lub wartość: pakiet nr 4 - opis szczegółowy zawarty w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa napoi, produktów bezglutenowych oraz gotowych produktów mrożonych
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.
- Remont muru granicznego pomiędzy budynkiem Sądu przy Al. K. Marcinkowskiego 32 a Komisariatem Policji Poznań Stare Miasto
- PN 8/05/2025 - ubezpieczenia
- Przebudowa i remont pomieszczeń socjalnych w hali nr 1
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla SP ZOZ w Pajęcznie.
- Dostawa APARATURY i SPRZĘTU MEDYCZNEGO dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
- Dostawa parawanów teleskopowych wraz z montażem, ciśnieniomierzy, mankietów i drobnego sprzętu medycznego dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Dostawa aparatury medycznej w ramach projektu pn.: Modernizacja SOR w Miechowie oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia - powtórka 2
- Dostawa sprzętu medycznego: łóżko elektryczne, wózek transportowy, macerator
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz dzierżawa konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.