Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-25
Słupsk: Dostawa infokiosków
Numer ogłoszenia: 482848 - 2013; data zamieszczenia: 25.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8457501, faks 59 8457500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pup.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa infokiosków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 infokiosków. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nie używane, posiadać znak CE i znajdować się na listach kompatybilności producentów oprogramowania (HCL). Minimalne wymagania: 1. Ekran dotykowy wykonany w technologii IPS rozdzielczość minimalna 1280x800 przekątna ekranu minimalna 10,6 cali. 2. Wbudowana drukarka umożliwiająca wydrukowanie oferty pracy w formie paragonu. 3. Wbudowany Akumulator umożliwiający ciągłą pracę minimum 6 godzin. 4. Wbudowany moduł WIFI / BT oraz modem 3G. 5. Procesor dwurdzeniowy 1.2 Ghz DUAL CORE 6. Wbudowana pamięć RAM minimum 1GB 7. Wbudowany Pamięć masowa minimum 16 GB 8. Wbudowane głośniki Stereo oraz mikrofon 9. Minimum 2 porty USB, 10. Moduł bluetooth oraz karta Wifi 11. Waga infokiosku do 20kg. 12. Chłodzenie pozwalające na zachowanie odpowiedniej temperatury pracy 13. Wbudowana kamera internetowa Wymagania co do obudowy: Obudowa powinna być zaprojektowana w taki sposób aby była przyjazna dla użytkownika końcowego. Na obudowie powinno widnieć logo urzędu, w jasnym wyrazistym kolorze pozwalającym dostrzec urządzenie z daleka. Wymagania co do oprogramowania: Aplikacja powinna pobierać automatycznie oferty pracy z oprogramowania Syriusz ID i w odpowiedni sposób wyświetlać je na ekranie infokiosku. Aplikacja obowiązkowo powinna być wyposażona w wersje dla osób niedowidzących (kontrastową). Wyświetlanie ofert pracy powinno być realizowane przez dedykowaną aplikacje/program (nie dopuszczalne jest stosowanie przeglądarki internetowej). Urząd Pracy nie dopuszcza możliwości wyświetlania strony internetowej do wyświetlania ofert pracy. Aplikacja wyświetlająca oferty pracy powinna być czytelna ale przede wszystkim nie powinno być problemów z poruszaniem się po ofertach pracy za pomocą ekranu dotykowego. Aplikacja powinna posiadać wbudowany harmonogram działania pozwalający na automatyczne wyłączanie urządzenia w danych godzinach. Infokiosk obowiązkowo powinien mieć możliwość zarządzania zdalnego a także aktualizowanie aplikacji zdalnie. Dostarczenie infokiosków: Wykonawca realizujący zamówienie osobiście dostarczy infokioski do siedziby Zamawiającego oraz przeprowadzi szkolenie z obsługi. Wykonawca gwarantuje wsparcie techniczne bezpłatne przez okres trwania gwarancji i umowy, która wynosi 12 miesięcy. W przypadku awarii urządzenia wykonawca naprawi szkodę bądź też wymieni infokiosk na nowy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z zał. Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pup.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Fabryczna 1 76-200 Słupsk pok. 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk pok. 17 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej w zakresie budowy chodnika w m. Wrzeście na terenie dz. nr 246 obr. ew. Wrzeście - Kępno, Gmina Redzikowo
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 2
- 24/TP/2025Dostawa wyposażenia Multimedialnego Laboratorium Przedmiotów Klinicznych w Instytucie Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Wykonanie usług kominiarskich na rok 2026/2027
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedial. w ramach proj. "KSSE - SKILL UP! - wsparcie procesu transformacji regionu przez podniesienie jakości kształc. zawodow. na ter. M. Żory i Jastrzębie-Zd."
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
- Zakup doposażenia pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Odkrywając granice nowoczesnej edukacji - cykl szkoleń dla Zespołu Szkół nr 1 w Zgierzu".
- Dostawa sprzętu komputerowego.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





